Cecilia Olsson

Cecilia Olsson

Cecilia Olsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Cecilia Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Cecilia Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 164 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Olsson har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

164 omdömen om Cecilia Olsson

Sedan starten hos Reco 2019
Ann-Britt L
Onsala

Fantastiskt kunnig, ambitiös, på kundens sida och väldigt trevlig och tillmötesgående.

Svar från Cecilia Olsson

Tack Ann-Britt! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er och framförallt att lära känna er. Lycka till nu med Skåneflytten!

Eva F
Onsala

Vi är väldigt nöjda, både med bemötande och den information vi fick. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Cecilia Olsson

Tack Eva! Vad roligt att höra. Jag hoppas verkligen att ni ska trivas och jag kommer höra av mig längre fram. Lycka till!

Desirée F
Fjärås

Jag och min sambo kände stort förtroende för Cecilia genom hela processen. Hon är genuint engagerad och är lätt att prata med, håller en uppdaterad på vad som händer och sköter allt mycket professionellt. Det kändes tryggt rakt igenom!

Svar från Cecilia Olsson

Tusen tack Desirée! Jag är säker på att ni kommer stormtrivas och jag kommer gärna och hälsar på när ni har kommit iordning.

Jonathan H
Fjärås

Kunde inte varit mer nöjd med Cecilia som mäklare! Lätt att få tag på, varm och genuin, mycket professionell och personlig på samma gång. Kändes väldigt tryggt genom hela processen när vi köpte vårt drömhem.

Svar från Cecilia Olsson

Vad roligt att höra Jonathan, tack! Det är verkligen roligt när man känner att rätt köpare fick köpa. Lycka till med allt så hörs vi längre fram.

Linn R
Kungsbacka

Trevligt bemötande. Lätt att få tag på. Snabba svar på frågor. Mycket lägre pris än värderingen

Svar från Cecilia Olsson

Tack Linn! Ja tyvärr blev inte priset vad vi hade hoppats på men jag hoppas att du ska trivas i ditt nya hus.

Jesper J
Köpte en tomt med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Allt gick mycket smidigt å vi kände oss trygga Cecilia e väldigt trevlig å proffsig på det hon gör 😊

Svar från Cecilia Olsson

Tack Jesper! Jag är säker på att ni kommer stormtrivas i ert nya hem. Lycka till!

Anna J
Köpte en tomt med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Allt gick mycket smidigt och vi vi kände oss trygga. Cecilia är väldigt trevlig och proffsig!

Svar från Cecilia Olsson

Tack Anna! Det är alltid roligt att hjälpa en härlig familj att hitta sitt drömhus. Lycka till med allt!

Markus L
Åsa

Cecilia är professionell och förtroendeingivande som skapar en trygg process för både köpare och säljare. Cecilia är håller hög strategisk nivå och är duktig på att läsa förutsättningarna för bästa möjliga affär.

Svar från Cecilia Olsson

Tack Markus! Det ska även bli roligt att följa ditt nya äventyr. Lycka till så håller vi kontakten.

Eva B
Onsala

Mycket trevlig & kunnig. Lätt att ha att göra med, ställde hela tiden upp. Mycket nöjd med Cecilia

Svar från Cecilia Olsson

Tack Eva! Så himla roligt att lära känna er och vara i ert hemtrevliga hus med en värmande brasa. Lycka till nu med ert nya äventyr. Blir det det "sista huset" tro? ;)

Åke B
Onsala

Cecilia får våra varmaste rekommendationer. I ett kärvt marknadsläge har Cissi genom sitt varma och kunniga sätt gjort oss trygga genom hela processen till försäljning. Eva & Åke B.

Svar från Cecilia Olsson

Tack Åke för din fina rekommendation! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er och även lära känna er. Jag önskar er all lycka med ert nya hem och jag kommer gärna ut på gott kaffe när uterummet är klart.