Registrerad mäklare sedan 1984
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-07 - 2019-06

Läs vad 3 Läs vad Rita Rosberg

• Jan B köpte sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-06-30

Anneberg
    Vi har köpt en jordbruksfastighet. Kontakten med säljarens mäklare har på det hela taget varit bra. Läs mer
  • Rikard Wayne E sålde sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-06-04

Kungsbacka
    enbart goda erfarenheter, supertrevlig! Läs mer
    2019-06-04 Rita R svarar Rikard Wayne E
    Tack vad glad jag blev. Inte konstigt att man trivs med sitt jobb när man får så goda rekommendationer, det värmer
    Med vänlig häsning från en glad fastighetsmäklare.
    Rita R gillar detta
  • Göran Peter J
    Göran Peter J köpte sin bostad med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-01-11

Hon visade oss en gård som vi nu har köpt ,hon var hjälpsam trevlig och lätt att prata med och hon verkar gilla sitt jobb och det märks 👍🏻 Läs mer
    2019-06-04 Rita R svarar Göran Peter J
    Tack Peter för din rekommendation , jag blev jätte glad. Det är också trevligt att träffa kunder som dig och din fru . Då förstår du varför
    jag trivs med mitt jobb. Har roligt och träffar i regel alltid trevliga kunder. Mycket nyfiken vad som skall hända på gården och hoppas
    att jag får komma och besöka Er när allt är klart. Mycket nyfiken på ateljen mm. Kram till er båda från Rita.
    Rita R gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka