Läs vad 12 Läs vad Rita Rosberg

• 2020-11-12
    En helt underbar människa som är så otroligt varm och vänlig och har sina kunders bästa i sina tankar alltid! Rekommenderar varmt!!
    köpte en tomt med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-06-18
    Hej
    Det blev såld för 2,700milj
    Jag förväntade mig 2,950 milj
    Jag blev bämöt av Rita på bästa sätt.
    Rita får bästa av det bästa.
    Merima S
    • 60.0 m²
    • Anneberg - Älvsåker
    sålde sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej Marima Tack för ditt fina omdöme. Det är så trevligt att ha träffar dig. Hoppas verkligen att vi ses igen Och att jag får se ditt nya boende, Det vet jag att jag får , du har redan Bjudit in mig. Många hälsningar från Rita. Ha en trevlig. Sommar🌞🤗☀️

• 2020-04-14
    Vi har köpt Lerbergsgården av Rita. Hon är fantastisk att ha och göra med, är tillmötesgående och hjälpsam på alla sätt. Kan bara äga gott om henne. Med vänlig hälsning, Ann-Sofie Wahlström.
    Ann-sofie W
    • 130.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej Ann-Sofie Tack för det fina betyget jag fick av Er. Det värmer att få beröm. Jag tycker också mycket om Er , så där får man mycket tillbaka. Ha en jätte trevlig sommar så hörs vi framöver. Hälsningar Rita

• 2020-03-12
    Köpte grannens gård som gränsade till min.

Rita gjorde redan från början ett mycket gott intryck på mig ,
    och affären genomfördes proffsigt och till allas belåtenhet !!

Jag kommer naturligtvis att rekommendera Rita till vänner
    och bekanta!
    Mikael E
    • 127.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack för ett gott betyg. Det värmer med beröm. Ha en trevlig sommar så hoppas jag att vi hörs igen. Med vänlig hälsning Rita

• 2020-02-21
    Sålt, bra bemötande.

De förväntningar vi hade levde mäklaren upp till.
    Inger Margareta F
    • 136.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack för fint betyg . Mycket trevliga säljare och ett fint hus. Med vänlig hälsning Rita Rosberg

• 2019-12-14
    Hängiven, empatisk och trovärdig mäklare!
    Isabella B
    • 33.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej Isabella Tack för bra betyg. Önskar Er en trevlig sommar och att allt kommer bli bra med den nya fastigheten och att Ni kommer att trivas i området. Med vänlig hälsning, Rita Rosberg

• 2019-11-20
    Lite besviken på att deklarationshjälp inte ingår vid försäljning av gård. Annars tycker jag det har fungerat bra.
    Lisa F
    • 160.0 m²
  • 2019-10-18
    Sålt ett fritidshus, Rita Rosberg var bra på att hålla kontakten med mig som säljare och fastigheten blev såld utan krångel
    Catarina Birgitta F
    Catarina Birgitta F
    • 33.0 m²
  • 2019-08-07
    Mindre gård
    Det har varit bra genom hela processen med bra information och jag är mycket nöjd med Rita
    Stig Anders K
    • 130.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack för det fina omdömet . Det är därför jag älskar mitt jobb, träffar så mycket trevliga människor. Önskar all lycka i framtiden. Hälsningar Rita Rosberg

• 2019-06-30
    Vi har köpt en jordbruksfastighet. Kontakten med säljarens mäklare har på det hela taget varit bra.
    Jan B
    • 90.0 m²
    • Anneberg
    köpte sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack för ditt svar. Är det något du undrar över eller behöver hjälp med så ring mig Så ser jag om jag kan hjälpa till. Lycka till. Med vänlig hälsning, Rita Rosberg

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte