Registrerad mäklare sedan 1984
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 9 Läs vad Rita Rosberg

• Mikael E köpte sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-12

Frillesås
    Köpte grannens gård som gränsade till min.

Rita gjorde redan från början ett mycket gott intryck på mig ,
    och affären genomfördes proffsigt och till allas belåtenhet !!

Jag kommer naturligtvis att rekommendera Rita till vänner
    och bekanta! Läs mer
  • Inger Margareta F sålde sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-21

Sålt, bra bemötande.

De förväntningar vi hade levde mäklaren upp till. Läs mer
    2020-03-04 Rita R svarar Inger Margareta F
    Tack för fint betyg . Mycket trevliga säljare och ett fint hus.
    Med vänlig hälsning
    Rita R gillar detta
  • Isabella B köpte sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-12-14

Frillesås
    Hängiven, empatisk och trovärdig mäklare! Läs mer
  • Lisa F sålde sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-11-20

Kungsbacka
    Lite besviken på att deklarationshjälp inte ingår vid försäljning av gård. Annars tycker jag det har fungerat bra. Läs mer
  • Catarina Birgitta F
    Catarina Birgitta F sålde sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-10-18

Frillesås
    Sålt ett fritidshus, Rita Rosberg var bra på att hålla kontakten med mig som säljare och fastigheten blev såld utan krångel Läs mer
  • Stig Anders K sålde sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-08-07

Mindre gård
    Det har varit bra genom hela processen med bra information och jag är mycket nöjd med Rita Läs mer
    2019-08-08 Rita R svarar Stig Anders K
    Tack för det fina omdömet . Det är därför jag älskar mitt jobb, träffar så mycket trevliga människor. Önskar all lycka i framtiden. Hälsningar Rita Rosberg
    Rita R gillar detta
  • Jan B köpte sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-06-30

Anneberg
    Vi har köpt en jordbruksfastighet. Kontakten med säljarens mäklare har på det hela taget varit bra. Läs mer
    2019-08-07 Rita R svarar Jan B
    Tack för ditt svar. Är det något du undrar över eller behöver hjälp med så ring mig
    Så ser jag om jag kan hjälpa till.
    Lycka till. Med vänlig hälsning, Rita Rosberg
    Rita R gillar detta
  • Rikard Wayne E sålde sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-06-04

Kungsbacka
    enbart goda erfarenheter, supertrevlig! Läs mer
    2019-06-04 Rita R svarar Rikard Wayne E
    Tack vad glad jag blev. Inte konstigt att man trivs med sitt jobb när man får så goda rekommendationer, det värmer
    Med vänlig häsning från en glad fastighetsmäklare.
  • Göran Peter J
    Göran Peter J köpte sin bostad med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-01-11

Hon visade oss en gård som vi nu har köpt ,hon var hjälpsam trevlig och lätt att prata med och hon verkar gilla sitt jobb och det märks 👍🏻 Läs mer
    2019-06-04 Rita R svarar Göran Peter J
    Tack Peter för din rekommendation , jag blev jätte glad. Det är också trevligt att träffa kunder som dig och din fru . Då förstår du varför
    jag trivs med mitt jobb. Har roligt och träffar i regel alltid trevliga kunder. Mycket nyfiken vad som skall hända på gården och hoppas
    att jag får komma och besöka Er när allt är klart. Mycket nyfiken på ateljen mm. Kram till er båda från Rita.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält