Rita Rosberg är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Rita Rosberg har varit registrerad mäklare sedan 1984-11. Rita Rosberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.7. Rita Rosberg har haft 3 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 14 Läs vad Rita Rosberg

• Åsa
    2021-03-26
    Rita sålde vår gård. Mkt trevlig och kompetent.
    Hej Karin
    Tack för att jag fick sälja Er går och för ett fint betyg .
    Mycket trevliga säljare som jag hoppas att jag kommer att få träffa igen.
    Hoppas att vi får en bättre tid efter den tråkiga influensan som pågår, och
    att vi får en bra och fin sommar.
    Hälsningar Rita
    • Åsa
    2021-03-12
    Köpt gård av Rita, underbar mäklare med stort hjärta. Hon engagerade sig och såg till att vi blev nöjda.
    Hej Niklas TACK för ett jätte fint omdöme om mig . Ni är helt fantastiska själva och jag önskar Er verkligen lycka och framgång (och det är jag helt övertygad om att Ni kommer att
    få ), Kommer gärna och hälsar på framöver för att se att allt är bra , vilket jag vet att det blir.
    Ta nu vara på all den kunskap som som de gamla ägarna har . det är guld värt.
    Kram till Er båda och ha en jätte fin tid framöver.
  • köpte en tomt med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2020-11-12
    En helt underbar människa som är så otroligt varm och vänlig och har sina kunders bästa i sina tankar alltid! Rekommenderar varmt!!
    Tack för ett sån fin bedömning av mig. Jag blir rörd. Tack för att jag få ha så underbara kunder. Hoppas vi hörs igen.
    Kram från Rita
    • Anneberg - Älvsåker
    2020-06-18
    Hej
    Det blev såld för 2,700milj
    Jag förväntade mig 2,950 milj
    Jag blev bämöt av Rita på bästa sätt.
    Rita får bästa av det bästa.
    Hej Marima
    Tack för ditt fina omdöme.
    Det är så trevligt att ha träffar dig.
    Hoppas verkligen att vi ses igen
    Och att jag får se ditt nya boende,
    Det vet jag att jag får , du har redan
    Bjudit in mig. Många hälsningar från
    Rita. Ha en trevlig. Sommar🌞🤗☀️
    2020-04-14
    Vi har köpt Lerbergsgården av Rita. Hon är fantastisk att ha och göra med, är tillmötesgående och hjälpsam på alla sätt. Kan bara äga gott om henne. Med vänlig hälsning, Ann-Sofie Wahlström.
    Hej Ann-Sofie
    Tack för det fina betyget jag fick av Er. Det värmer att få beröm. Jag tycker också mycket om Er , så där får man mycket tillbaka.
    Ha en jätte trevlig sommar så hörs vi framöver. Hälsningar Rita
    2020-03-12
    Köpte grannens gård som gränsade till min.

Rita gjorde redan från början ett mycket gott intryck på mig ,
    och affären genomfördes proffsigt och till allas belåtenhet !!

Jag kommer naturligtvis att rekommendera Rita till vänner
    och bekanta!
    Tack för ett gott betyg. Det värmer med beröm. Ha en trevlig sommar så hoppas jag att vi hörs igen.
    Med vänlig hälsning
    Rita
    2020-02-21
    Sålt, bra bemötande.

De förväntningar vi hade levde mäklaren upp till.
    Tack för fint betyg . Mycket trevliga säljare och ett fint hus.
    Med vänlig hälsning
    2019-12-14
    Hängiven, empatisk och trovärdig mäklare!
    Hej Isabella Tack för bra betyg. Önskar
    Er en trevlig sommar och att allt kommer
    bli bra med den nya fastigheten och att
    Ni kommer att trivas i området.
    Med vänlig hälsning,
    2019-11-20
    Lite besviken på att deklarationshjälp inte ingår vid försäljning av gård. Annars tycker jag det har fungerat bra.
  • Catarina Birgitta F
    sålde sitt hus med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2019-10-18
    Sålt ett fritidshus, Rita Rosberg var bra på att hålla kontakten med mig som säljare och fastigheten blev såld utan krångel