Cecilia Olsson
Registrerad mäklare sedan 2017-08-07
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 34 Läs vad Cecilia Olsson

• Robin M köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-10

Gällinge - Förlanda
    Köpt fritidshus genom Cecilia och Fastighetsbyrån. Fick ett varmt och väldigt proffsigt bemötande - och hjälp igenom hela processen, även under obekväm arbetstid. Allt gick snabbt och smidigt - och trots vissa hinder med anledning av COVID-19 har köpet kunnat genomföras på ett för alla parter tryggt sätt. Skulle inte tveka att anlita Cecilia vid framtida affärer igen. Läs mer
    2020-06-10 Cecilia Olsson svarar Robin M
    Tack Robin!
    Det kändes så rätt med er som köpare och jag hoppas ni får många härliga år i ert nya fritidshus. Jag kommer gärna och hälsar på när ni har kommit i ordning med allt.
    //Cecilia
  • Hanna H köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-10

Gällinge - Förlanda
    Vi har köpt fritidsbostad. Vi fick gott bemötande redan från första kontakt med Cecilia Olsson. Väldigt tillmötesgående trevlig och varm! Allt gick väldigt fort och vi tror att alla parter är nöjda med affären och mäklarens bemötande! Tack för allt stöd och alla hjälp och till en lyckad affär! Läs mer
    2020-06-10 Cecilia Olsson svarar Hanna H
    Tack för ditt fina svar Hanna! Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas på detta smultronställe i många år och att jag får komma och hälsa på så småningom.
    //Cecilia
  • Niclas N sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-28

Åsa
    Cecilia sålde vårt hus i Åsa och vi fick ett mycket bra bemötande och professionellt stöd. Vi är väldigt nöjda med hur hela affären gått till.
    /Niclas Läs mer
    2020-05-28 Cecilia Olsson svarar Niclas N
    Tack Niclas!
    Jag uppskattar verkligen ditt svar och tackar för att jag fick förtroendet att förmedla ert släktarv.
    // Cecilia
  • Elisabet M sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-25

Gällinge - Förlanda
    Vi har känt oss mycket trygga och nöjda med Cecilia Olsson vid försäljningen av vårt fritidshus. Hon har på ett proffsigt och kompetent sätt ledsagat oss genom alla våra frågor, både dom stora och små. Vi har hela tiden fått snabb feedback och ett gott bemötande. Cecilia har varit engagerad och tillgänglig. Hon har skött affären på ett mycket professionellt sätt med snabb försäljning. Vi kan utan tvekan rekommendera Cecilia Olsson och Fastighetsbyrån i Kungsbacka. Läs mer
    2020-05-27 Cecilia Olsson svarar Elisabet M
    Tack Elisabet och Arto för era fina ord! Det har varit ett nöje att få hjälpa er trots att det är svårt att lämna ett sånt "smultronställe".
    Ta hand om er!
    //Cecilia
  • Anna S sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-24

Åsa
    Fantastiskt bemötande och väldigt engagerad och mån om oss😊🙏🏻 Läs mer
    2020-05-27 Cecilia Olsson svarar Anna S
    Tack Anna!
    Jag är så tacksam för att jag fick hjälpa er i denna process och att allt gick bra.
    Ha en fin sommar!
    //Cecilia
  • Tommy W sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-21

Anneberg - Älvsåker
    Jag har sålt ett hus från slutet av 1800-talet och är tredje generationen som äger fastigheten. Första mötet och övriga möten med Cecilia var en engagerad, glad och positiv mäklare. Det är första gången som jag har sålt ett hus och alla förväntningar blev uppfyllda. Enormt bra kontakt via telefon och mejl. Cecilia har jobbat för både säljare och eventuell köpare.
    Nu är allt klart, säljare och köpare är så glada. Det kan inte bli bättre !
    Heja Cecilia!!!!!!! Läs mer
    2020-05-22 Cecilia Olsson svarar Tommy W
    Tack snälla Gerd och Tommy!
    Det var så roligt att få hjälpa er och jag hoppas vi håller kontakten.
    Ta hand om er!
    //Cecilia
  • Sandra H sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-05

Fjärås
    Cecilia är grym!
    Glad, öppen och proffsig i sitt arbete. Ett fint bemötande och mycket lyhörd.
    Kommunicerar bra och hör av sig om hon undrar något, vilket jag känt jag kunnat göra med.
    Mina förväntningar var att bostaden skulle bli såld :) och det blev den :))) Läs mer
    2020-05-05 Cecilia Olsson svarar Sandra H
    Tack Sandra!
    Så roligt att jag fick hjälpa dig i denna process så att du nu kan gå vidare till ditt nästa boende.
    Lycka till!
    //Cecilia
  • Sofia F sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-17

Onsala
    Kompetent, förtroende givande och hög fokus på att förstå vårt behov och mål. Vi kände oss helt trygga igenom hela processen! Bra val av samarbetspartners! Högsta rekommendation från oss! Läs mer
    2020-04-17 Cecilia Olsson svarar Sofia F
    Tack Sofia!
    Så roligt att få hjälpa er med detta och jag önskar er all lycka till med ert nya boende.
    Vi ses!
    /Cecilia
  • Mats G sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-15

Onsala
    Cecilia skötte sitt uppdrag alldeles utmärkt och löste vår försäljning proffsigt, smidigt och snabbt. Läs mer
    2020-04-15 Cecilia Olsson svarar Mats G
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er i denna process.
    Lycka till med ert nya boende!
    /Cecilia
  • Nils-erik Ingemar F sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-29

Åsa
    Min familj har utnyttjat Fastighetsbyrån på de flesta försäljningar av våra hus.
    Alltid med gott resultat. Läs mer
    2020-03-30 Cecilia Olsson svarar Nils-erik Ingemar F
    Vi på Fastighetsbyrån tackar er för att ni fortsätter att välja oss.

Lycka till med nästa bostad!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält