Cecilia Olsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Cecilia Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Cecilia Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Olsson har haft 39 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 103 Läs vad Cecilia Olsson

• köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-07-24 Verifierad kund
    Har bara gott att säga om Cecilia. Väldigt behaglig att ha att göra med och otroligt hjälpsam. Cecilia förmedlade vårt nya hus till oss mitt i semestertid och hjälpte oss sedan i processen att få ut vårt eget hus till försäljning när vår ordinarie mäklare vad ledig. Hög tillgänglighet och snabb återkoppling på våra frågor gjorde det hela till en mkt positiv upplevelse!
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    • Åsa
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och förtroendegivande.
    Förväntningarna på uppdraget var goda
    Tack Maj! Lycka till nu med nytt boende och kapitel i livet. Cecilia Olsson
    2022-06-07 Verifierad kund
    Väldigt påläst och supertrevlig. Höll oss väl uppdaterade hela tiden. Som köpare var Cecilia en väldigt bra mäklare att köpa en fastighet genom, men vi hade nog varit minst lika nöjda med henne om vi var säljare också. Kan varmt rekommendera!
    Tack snälla Linda!
    Jag är helt säker på att ni kommer stormtrivas.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande och alltid tillgänglig när vi hade frågor.
    Tack David!
    Så roligt att ni äntligen hittade drömhuset.
    • Vallda
    Rak och trevlig
    Kändes ärlig
    Snabba återkopplingar och svar
    Tack Charlotte!
    Är säker på att ni kommer stormtrivas.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Allt var utmärkt, kan inte klaga på något. 10 av 10 poäng till Cecilia.
    Tack Kristin!
    Vad roligt att ni är nöjda.
    Lycka till nu med ert nya projekt.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Blev bemött av Cecilia på ett mycket proffsigt och förtroendegivande sätt. Cecilia är effektiv, tydlig och har stor kunskap med många kontakter. Sammanfattningsvis är jag supernöjd med Cecilia!

/Malin
    Tack Malin!
    Härligt att allt löste sig så snabbt och smidigt.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Kunnig, påläst och trevlig. Rekommenderas.
    Tack Annika!
    Det var ett sant nöje att få hjälpa er.
    Lycka till med era nya äventyr!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Man kan inte känna sig mer trygg och bra bemött av Cecilia.
    Hon svarar alltid om man vill nått, hon är drivande och vill göra de så bra som möjligt för kunden !
    Kommer vända mig till henne i framtiden !
    Tack Jonathan!
    Ser fram emot att följa er resa framåt.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Smidig hantering och ett bra bemötande av Cecilia.
    Tack Toni!
    Så roligt att du är nöjd.