Läs vad 45 Läs vad Cecilia Olsson

• 2021-01-13
    Är väldigt nöjd med mitt val av mäklare när jag skulle sälja mitt hus. Cecilia är kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig. Alltid lätt att få tag på via telefon. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    Anne D
    • 135.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack Anne! Jag hoppas du ska trivas i din nya bostad. Verkar vara en toppenbostad. Cecilia

• 2021-01-03
    Sakkunnig, professionell och trevlig.
    Josefine W
    • 190.0 m²
    Tack Josefine! Lycka till med ert nya boende! /Cecilia

• 2020-11-30
    Vi har sålt vår villa i Åsa, all kontakt har
    varit mycket proffessionell.
    Vi hade höga förväntningar på vår mäklare och Cecilia uppfyllde dem.
    Maria E
    • 201.0 m²
    Tack Mia! Så roligt att få hjälpa er med ert fina hus. //Cecilia

• 2020-11-30
    Lyhörd , flexibel och kompetent, precis som en duktig mäklare ska vara .
    Rekommenderas utan problem
    Joakim E
    • 201.0 m²
    Tack Joakim! Och tack för förtroendet att få förmedla ert fina hus. //Cecilia

• 2020-11-11
    Köpt hus av Cecilia
    Mycket bra bemötande! Trevlig och informativ.
    Malin L
    • 177.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack Malin! Det var ett sant nöje och jag ser fram emot att få komma och titta så fort ni är färdiga med era projekt. Lycka till!

• 2020-11-07
    Jag sålde ett hus i Anneberg Kungsbacka. Jag blev bemött mycket professionellt och mycket engagerat av mäklaren.
    Ja mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Mycket positiv upplevelse
    Britta D
    • 155.0 m²
    • Anneberg - Älvsåker
    sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack Britta! Vad härligt att du är nöjd. Det var otroligt roligt att få hjälpa dig med ditt härliga hus. Hoppas du ska trivas i din nya bostad. //Cecilia

• 2020-09-28
    Väldigt bra
    Mycket nöjd
    Lösningsorienterad
    Tack
    Tack Tomas! Det var ett nöje att få hjälpa dig. Ha det fint! //Cecilia

• 2020-09-07
    Vi sålt bostad. Cecellia är trevlig och glad med bra bemötande och hjälpa till och ger mer information och förklara varige moment. Lätt och nå henne per telefon .
    Helmi A
    • 163.0 m²
    • Kungsbacka
    sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack Nora och Helmi för förtroendet att få hjälpa er. Jag hoppas ni får det varmt och skönt i Spanien. //Cecilia

• 2020-08-25
    Vi har sålt vårt hus i Onsala. Vi träffade 4 olika mäklare och valde Cecilia pga att hon hade bra tekniska kunskaper om hus, vad som behövde åtgärdas och tänka på inför besiktning och försäljning. Vi fick också förtroende för hennes bemötande och hantering av potentiella kunder inför visning och insäljningsprocess. Våra förväntningar infriades och vi är mycket nöjda med hela försäljningsprocessen.
    Mikael S
    • 177.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack Gunilla och Mikael och tack för förtroendet att få förmedla ert otroligt vackra hus. Hoppas ni ska trivas lika bra i nästa bostad. //Cecilia

• 2020-08-24
    Köpte ett hus/radhus. Fick ett väldigt bra bemötande från början till slut i affären. Tydlig och trevlig. Inget att klaga på utan är supernöjd med hela affären.
    Jesper L
    • 87.0 m²
    • Kungsbacka
    köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack Jesper! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas. //Cecilia

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte