Cecilia Olsson

Cecilia Olsson

Cecilia Olsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Cecilia Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Cecilia Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Olsson har haft 29 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 61 Läs vad Cecilia Olsson

• sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    • Fjärås
    2021-06-27
    Underbar trevlig o kunnig. Gillade henne
    Ska kontakta henne igen
    Tack Jonas! Det var roligt att få hjälpa er och jag hoppas även att jag kan fortsätta hjälpa dig att hitta det du söker. //Cecilia Cecilia Olsson
    2021-06-23
    Trevlig, lättsam, smidig och snabb försäljning.
    Ja Patrik, det gick väldigt smidigt också tack vare allt ert förarbete. Tack för ett bra samarbete! //Cecilia Cecilia Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-06-20
    Bra bemötande och väldigt hjälpsam. Lätt att få kontakt med när man hade frågor och funderingar både på visningen samt på telefon. Trevlig och duktig mäklare.
    Tack! Jag är säker på att ni kommer trivas i ert nya hus. Lycka till med allt! //Cecilia Cecilia Olsson
    2021-06-20
    Cecilia är trygg och oerhört säker som mäklare. Hon är entusiastisk och lugn vilket ger en trygghet genom hela säljprocessen!
    Tack Anna! Det har varit så kul att få hjälpa er att sälja denna gången liksom det var att hjälpa er köpa förra gången. Lycka till nu med nya jobbet och bygget så småningom. //Cecilia Cecilia Olsson
    2021-06-14
    Väl förbered och lyhörd. Precis som en mäklare skall vara. Kan varmt rekommendera för framtida fastighetsaffärer.
    Tack Oskar! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas. //Cecilia Cecilia Olsson
    • Anneberg - Älvsåker
    2021-06-12
    Cecilia Olsson did a fantastic job. Gave great advice on how to fix our place for best impact. Got us a price beyond our most optimistic expectations. Recommend highly.
    Thank you for your kind words! It was my true pleasure to help you and I hope you will enjoy your new, beautiful house. //Cecilia Cecilia Olsson
    2021-06-12
    Cecilia har varit superproffsig genom hela husköpet. Finns alltid tillgänglig och ställer alltid upp om man har frågor. Om ni går i säljtankar så tveka inte en sekund, välj Cecilia så blir ni supernöjda !
    Tusen tack för er rekommendation! Det var ett sant nöje att få hjälpa er att äntligen hitta rätt. Jag ser även fram emot att få se vad ni gör med huset. Ha en underbar sommar till vi ses! //Cecilia Cecilia Olsson
  • Niklas P
    köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-05-15
    Cecilia har varit tydlig och korrekt genom uppdraget. Tillgänglig när det har behövts.

Vi är mycket nöjda med samarbetet tillsammans med Cecilia!

Niklas och Anna
    Hej Niklas och Anna! Tack för era ord. Hoppas ni ska trivas fint i ert nya hus. Jag kommer gärna och kikar när ni har kommit i ordning. Trevlig sommar! //Cecilia Cecilia Olsson
    2021-05-12
    Uppskattade verkligen bra och snabb uppföljning bå både sälj och köp delen. Alltid trevlig bemötande och gjorde en bra deal för oss.
    Tack Charline! Så roligt att ni äntligen fick till ert drömboende och att jag fick hjälpa er i processen. //Cecilia Cecilia Olsson
    • Åsa
    2021-05-12
    Köpt villa i Åsa. Kunnig mäklare som ger ett bra intryck. Rekommenderas starkt!
    Tack Daniel! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas och att jag får komma och titta när ni har fixat klart. //Cecilia Cecilia Olsson