Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Cecilia Olsson

• Nils-erik Ingemar F sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-29

Åsa
    Min familj har utnyttjat Fastighetsbyrån på de flesta försäljningar av våra hus.
    Alltid med gott resultat. Läs mer
    2020-03-30 Cecilia Olsson svarar Nils-erik Ingemar F
    Vi på Fastighetsbyrån tackar er för att ni fortsätter att välja oss.

Lycka till med nästa bostad!

/Cecilia
  • Clas S sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-12

Kungsbacka
    Mötesgående trevlig sympatisk kunnig informativ Läs mer
    2020-03-22 Cecilia Olsson svarar Clas S
    Tack för förtroendet att sälja ert fantastiska hus!
    /Cecilia
  • Malin E sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-13

Åsa
    Cecilia lyssnade alltid på vår vilja, kunde råda oss hur vi skulle göra, allt var bra. Jätte trevlig och positiv människa. Läs mer
    2020-02-20 Cecilia Olsson svarar Malin E
    Tack Malin!
    Det var ett sant nöje att få hjälpa er.
    Lycka till nu med ert nya boende.
    Cecilia
  • Peter A sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-01-31

Onsala
    Trevlig, kunnig, engagerad och professionell!
    Sålde ett sommarhus hus på tre rum i Onsala mitt i vintern, men det lyckades bra! Läs mer
    2020-02-03 Cecilia Olsson svarar Peter A
    Tack Peter!
    Det gjorde vi bra tillsammans. Hoppas du och tjejerna kommer trivas i er nästa bostad.
    Cecilia
  • Anna N köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-12-19

Kungsbacka
    Köpt ett hus i Hede i Kungsbacka. Cecilia är trevlig och trygg och hjälper en genom hela processen. Det har verkligen känts tryggt och positivt att ha henne som mäklare. Läs mer
    2019-12-20 Cecilia Olsson svarar Anna N
    Tack Anna!
    Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i Hede.
    God jul och Gott nytt år!
    /Cecilia
  • Jörgen C sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-12-17

Onsala
    Cecilia har hjälpt oss att sälja vårat hus som vi haft i 16 år. Cecilia har varit mycket hjälpsam och professionell i sitt arbete mot oss. Hon har vårat fulla förtroende och vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-12-17 Cecilia Olsson svarar Jörgen C
    Tack Ulrika och Jörgen!
    Det har varit väldigt roligt att få lära känna er och hjälpa er i denna process. Jag önskar er lycka till med er nya bostad.
    /Cecilia
  • Ulla L sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-11-08

Kungsbacka - Kolla
    Positiv, glad och entusiastisk!
    Behöver dock under processen påtryckningar och förslag från mig för att ta oss vidare i försäljningen, upplever att vi får en felaktig ingång med utgångspris mm.
    En mäklare som är suverän vid medgång men kanske inte lika bra vid motgång! Läs mer
    2019-11-22 Cecilia Olsson svarar Ulla L
    Tack för ert svar!

Ja, tyvärr svalnade marknaden i Kolla väsentligt under hösten. Man kan ändå säga att det gick bra för oss jämfört med andra objekt i området som fortfarande inte är sålda.

Tråkigt att ni uppfattade att jag inte stred för affären vilket jag verkligen gjorde. Jag jobbar alltid extremt hårt för att mina säljare ska bli nöjda så det är jag såklart inte nöjd med, eftersom det är Er uppfattning som är det viktiga för mig.

Jag hoppas att ni kommer ha det underbart i ert framtida paradis.

Cecilia Olsson
  • Magnus F sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-10-20

Kungsbacka
    Sålt villa i Hede Kungsbacka. Professionellt och personligt bemötande. Våra förväntningar på en mäklare är att denna förstår oss som säljare och är duktig på att läsa av "rummet" . Det tyckte vi Cecilia gjorde fantastiskt bra.

Cecilia gjorde ett mycket bra jobb. Cecilia är noggrann och förtroendeingivande på ett ödmjukt sätt.

Övrigt: Generellt tycker vi att besiktningsmännen har lite för stort inflytande och att deras "ord är lag". även vid korrekt motbevisande fakta av en protokollpunkt. Detta kan vara något att tänka på som mäklare. Läs mer
    2019-10-22 Cecilia Olsson svarar Magnus F
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Lycka till nu på nästa ställe, jag är säker på att ni kommer stormtrivas.
    //Cecilia
  • Helena A sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-10-17

Fjärås
    Cecilia sålde vårt hus i Fjärås. Mycket trevlig, glad och driven. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-10-17 Cecilia Olsson svarar Helena A
    Tack Helena och Emil!
    Så roligt att få hjälpa er med er idyll. Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra på nästa ställe.
    Lycka till !
    //Cecilia
  • Angelita L sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-10-15

Kungsbacka
    Hon har en mycket hög känsla för service och är proffesionell.lyhörd och har en positiv utstrålning. Läs mer
    2019-10-15 Cecilia Olsson svarar Angelita L
    Tack Angelita! Det har varit ett nöje att få hjälpa er.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält