Johanna Dehlryd

Johanna Dehlryd

Johanna Dehlryd är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Johanna Dehlryd har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Johanna Dehlryd har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Dehlryd har haft 49 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 107 Läs vad Johanna Dehlryd

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-07-19
    Positiv från start, enkel att ha att göra med.

-svarar alltid
    - bemötande 10/10
    2021-07-07
    Vi hade kontakt med 3 mäklare totalt inför försäljningen av vår lägenhet. Johanna var den sista vi träffade och det var solklart att valet föll på henne!
    Proffsigt och varmt bemötande från start, med stor förståelse för hur man bäst guidar vilsna säljare som vi var.
    Efter försäljningen har Johanna dessutom hjälpt oss på ett flertal visningar och varit en otrolig resurs i husletande samt fixat med allt inför överlåtelsen av vår lägenhet.
    Värd vartenda öre!
    2021-07-06
    Johanna är grym på alla sätt. Hon sålde nyligen min lägenhet och hela processen från början till slut har varit fantastisk.

Återkopplar alltid, väldigt kunnig och framförallt hjärtat på rätt plats. Hon är lyhörd samt väldigt lugn och sansad.
    Går igenom processen i punkt och pricka, man har ytterst lite funderingar redan efter första mötet.

Min lägenhet var aldrig ute på Hemnet, såldes inom 2 veckor och fick över vad jag förväntat för den.
    Skulle aldrig själv välja en annan mäklare eller rekommendera någon annan en Johanna!
    2021-07-05
    Genom johanna har vi både sålt, köpt och sedan sålt igen. Hon är en fantastiskt påläst mäklare med hjärtat på rätt plats. Lätt att få tag i och har alltid snabb återkoppling. Vi skulle inte tveka en sekund om att använda oss av Johanna igen vid nästa försäljning.
    2021-07-02
    Johanna har varit fantastisk. Hon hjälpte mig och hoppade in med kort varsel då hennes kollega som skulle besöka mig blev sjuk och fick förhinder.
    Hon har varit snabb att svara på både mail, mess och telefon. Johanna har varit tydlig och duktig på att berätta och förbereda mig på alla steg och led i försäljningen av min lägenhet och jag har kännt mig väldigt trygg och bekväm.
    Mycket professionellt bemötande.
    Kunnig och trygg i sin roll vilket gjorde att hela processen flöt på utan oro.
    Kan varmt rekommendera Johanna som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-07-02
    Jättebra upplevelse genom hela köpet. Enkel, tydlig och hjälpvillig.
    2021-06-30
    Mycket professionellt och tryggt bemötande.
    Saklig och informativ.
    Då jag träffat Johanna i tidigare ärenden visste jag att detta skulle gå bra. Hon levererade ännu en gång.
  • Stefan H
    2021-06-29
    Johanna är trevlig & tillmötesgående. Tog tag i det som behövdes & gav snabba svar.

Köpet var en bra köpupplevelse & kontraktsskrivningen bra förberedd, inga frågetecken alls.
    2021-06-29
    superduktig, lyhörd och engagerad! stort tack för ett grymt jobb!