Johanna Dehlryd
Registrerad mäklare sedan 2018-03-05
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 66 Läs vad Johanna Dehlryd

• Lena B köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-26

3:a
    Kungsbacka
    Johanna var tydlig,ärlig o duktig.
    Väldigt nöjd med sättet hon sålde in lägenheten till mig.
    Jag har köpt en trerumslägenhet centralt i Kungsbacka. Läs mer
  • Viktor B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-24

Fantastiskt grym mäklare! Behöver inte säga mer. Läs mer
  • Erik A köpte sitt hus med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-11

Kungsbacka
    Tillgänglig och väldigt trevlig. Läs mer
  • Nataliya L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-28

Kungsbacka
    Vi upplevde Johanna som väldigt professionell i sitt arbete. Hon var väldigt trevlig och flexibel att samarbeta med. Vi fick all information och kände oss delaktiga och trygga i hela processen. Vi skulle varmt rekommendera Johanna.
    Nataliya Läs mer
  • Elena L sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-28

Kungsbacka
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet och mäklaren hjälpte verkligen till med att uppnå ens förväntningar! Hon har ett toppenbra bemötande och var lyhörd, snäll och hanterade alla uppkomna situationer galant!🌟 Rekommenderas starkt🌸 Läs mer
  • Frida S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-26

Kungsbacka
    Jag och min kille köpte en lägenhet. Johanna var mäklaren för objektet. Hon fyllde alla våra förväntningar och var mycket proffsig och trevlig. Hon förklarade tydligt alla steg som togs och kunde besvara alla våra frågor. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kajsa B
    Kajsa B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-24

Kungsbacka
    Sålde en 1a med hjälp av deras 'på gång'-koncept.
    Är supernöjd med Johanna. Hon var trygg, lugnande och väldigt lätt att ha och göra med. Snabb affär pga hennes kommunikation. Läs mer
  • Katharina W sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-07

2:a
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kungsbacka. Jag blev tilldelad Johanna som mäklare för min bostad. Det har fungerat alldeles utmärkt. Johanna är en pigg och påläst mäklare som man känner tillit till. Kan varmt rekommendera henne.

Katharina Läs mer
  • Emma S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-05

3:a
    Trevlig och pålitlig. Svarar alltid snabbt och är väldigt hjälpsam och professionell! Läs mer
    2020-04-07 Johanna Dehlryd svarar Emma S
    Tack för rekommendationen Emma. Hoppas att flytten går bra och att ni ska trivas i er fina lägenhet! Jag hoppas på ett återbesök i framtiden.
  • Marita Kristina K köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-05

4:a
    Jag har köpt ett bostadsrättsradhus. Johanna har varit jättebra och kunnat hjälpa mig med mina frågor. Lätta att få tag i!
    Hade nog inte några speciella förväntningar men allt gick fort och bra.
    Kan varmt rekommendera henna! Läs mer
    2020-04-07 Johanna Dehlryd svarar Marita Kristina K
    Tack för fina ord Mia, det värmer! Hoppas flytten gått och går smidigt och att du ska trivas i ditt nya hem!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält