Johanna Dehlryd

Johanna Dehlryd

Johanna Dehlryd är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Johanna Dehlryd har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Johanna Dehlryd har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Dehlryd har haft 32 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 132 Läs vad Johanna Dehlryd

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-04-06 Verifierad kund
    Johanna är väldigt proffesionel och serviceinriktad, sätter kunden i focus och jobbar stenhårt för att bästa resultat ska uppnås vid försäljning eller köp utav bostad.

Trotts att derar kontor blivit av med en kollega/mentor, i ett oväntat och dödsfall som sätter ett företag i gungning.

Så höll Johanna ända upp kommunikationen, och såg till att tryggheten fanns där från start till slut.

Fem ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ utav fem möjliga.

Mvh Kristoffer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-01-31 Verifierad kund
    Direkt från visningen gick allt så smidigt utan några konstiga funderingar, fick svar på allt jag ville veta i stort sätt. Fanns någon punkt men den fick vi svar på under skrivningen. Tycker allt från Visningen fram till vi satt ner och skrev har gått super smidigt om man bortser från ”covid” situationen som påverkade ändå en hel del. Med kommunikationen men förstår såklart att det inte var helt lätt med tanke på att Johanna fick hjälpa så många utav sina kollegors projekt samtidigt pga smitta! Utöver det har jag haft en utmärkt smidigt process med Johanna och säljaren, inget att klaga på!
    2022-01-28 Verifierad kund
    Johanna är otroligt duktig och väldigt framåt!
    När vi väl kom igång så gick allt väldigt smidigt och snabbt!
    Väldigt nöjd.
    2021-12-30 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Johanna Dehlryd som mäklare. Professionellt bemötande, bra dialog och god kommunikation genom hela affären (köp av bostadsrätt).
    2021-12-23 Verifierad kund
    Johanna har varit professionell från början till slut, lyssnat på mina tankar och varit enkel att jobba med.
    För mig var enkelheten viktig då jag sålde från annan ort.
    • Anneberg - Älvsåker
    2021-12-22 Verifierad kund
    Jätte trevlig, kunnig och förklarade så man förstod.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Johanna var mycket professionell och noggrann.
    Jag är väldigt nöjd med hennes insatser av försäljningen.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Kunnig i sitt jobb. Lätt att nå vid ev. frågor. Vänlig, har ett lugnt och trevligt bemötande.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Johanna är mycket trevlig och duktig på det hon gör. Min dotter har haft god kontakt med henne under hennes första lägenhets resa. Tydlig under genomgång av avtal m.m.
    Hälsningar Madelene Esser
    2021-11-23 Verifierad kund
    Hej
    Har haft Johanna tidigare. Väl bemött och förväntningar levdes upp och mer därtill.
    MVH
    Patrick