Johanna Dehlryd
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 55 Läs vad Johanna Dehlryd

• David Z sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-04

Mycket kompetent, lyhörd, påläst, mycket god fingertopskänsla, tillmötesgående,mycket trevligt bemötande, går gärna den extra milen för att hjälpa kunden. Vi är mycket nöjda med hennes tjänster och rekommenderar henne varmt! Nöjda säljare/köpare av bostadsrätt. Läs mer
  • Linda B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-04

Sålt en bostadsrätt o Johanna har varit oerhört proffsig, lugn o kunnig. Kan varmt rekommendera henne!! Läs mer
  • Eva S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-04

Vi har köpt en lägenhet i Kungsbacka där Johanna Dehlryd var mäklare. Johanna har skött hela affären utomordentligt proffsigt, hon ordnade en extra visning bara för oss eftersom vi kommer fr Stockholm och kunde inte komma på ordinarie visning. Johanna var under hela processen alltid tillgänglig, kunde hon inte svara när vi ringde, så återkom hon alltid! Johanna motsvarade (och lite till )precis de krav man som köpare kan ställa på en mäklare . Jag har i mitt tidigare yrkesliv på en storbank mött många mäklare och Johanna ligger i absoluta toppen i sin kategori som mäklare anser jag. Ska vi någon gång sälja i Kungsbacka så kommer vi att anlita Johanna.
    Eva Sundelius Läs mer
  • Harris H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-04

Blev bemött på av en kunnig mäklare där hon hjälpte oss att hitta en lite mindre lägenhet som vi hade som önskemål

Hon ställde upp vid flera tillfällen, så vi är mycket nöjda med hjälpen vi fick av Johanna. Läs mer
  • Tobias S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-02

Köpt 1,à i kba. Trevlig, korrekt och bra säljare Läs mer
    2020-02-12 Johanna Dehlryd svarar Tobias S
    Tack för ett fint samarbete Tobias. All lycka till med renoveringen!
    Johanna Dehlryd gillar detta
  • Gunnel L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-12-08

Centrala Kungsbacka
    mkt bra ordning och reda under hela processen Läs mer
  • Josefine Å sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-12-01

Centrala Kungsbacka
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Johanna.
    Mycket trevlig och kunnig! Allt kändes tryggt och smidigt, jag blev väl informerad och uppdaterad om händelser kring min bostad.
    Proffsigt, är väldigt nöjd! tack! Läs mer
  • Eva H sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-11-30

Centrala Kungsbacka
    Snabb och smidig affär och behjälplig med alla kontakter. Läs mer
  • Linn E sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-11-30

Centrala Kungsbacka
    Var på jakt efter en annan mäklare först, men blev rekommenderad Johanna! En ärlig, härlig och trevlig mäklare med mycket positiv energi! Det känns som man känt henne längre tid än bara under försäljning av lägenhet! Hon är fantastiskt duktig på att lyssna in en! Trots att hon gått igenom formalia & viktiga papper många gånger upplever man henne aldrig som uttråkad eller rastlös. Mycket proffesionellt!! Läs mer
  • Annika H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-11-18

Centrala Kungsbacka
    Vi har köpt en bostadsrätts -lägenhet. Träffade Johanna första gången på visningen. Hon var påläst och insatt i allt som rörde lägenheten. Vi har upplevt Johanna som lugn, kunnig och trevlig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält