Läs vad 80 Läs vad Johanna Dehlryd

• 2021-01-18
    Har både köpt och sålt bostadsrätt.
    Vänligt, lugnt och kunnigt bemötande.
    Har bara positivt att säga då bemötandet under båda affärer kändes trevligt, kunnigt, ostressigt och informativt.
    Precis som man vill att en mäklare ska jobba!
    Kristina M
    • 65.0 m²
    • Kungsbacka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2021-01-17
    vi har sålt min lgh . har varit kanon från första mötet till kontraktskrivning . kan varmt rekomenderas mhv sven
    Sven J
    • 58.0 m²
  • 2020-11-27
    Vi har sålt vår lägenhet. Johanna var kunnig, positiv, entusiastisk och jag kan verkligen rekommendera henne.
    Sophia L
    • 4:a
    • 138.0 m²
  • 2020-11-25
    Johanna kom in sent i affären med visade på stor kunnighet, engagemang.och förståelse för affären.
    Jan E
    Jan E
    • 4:a
    • 138.0 m²
  • 2020-11-23
    Vi köpte en bostadsrätt i centrala Kungsbacka utav Johanna. Hela affärsprocessen från första kontakt, visning och genomförande av köp utfördes på ett mycket proffsigt sätt.
    Frank K
    • 76.0 m²
    • Kungsbacka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-11-17
    Jag har köpt.

Johanna va söt, glad, proffsig och såg till att ge svar snabbt och de uppskattas väldigt mycket och nästan det viktigaste utav allt, hon hade ögonkontakt med ett leende.

Hon såg även till att framföra frågor man hade och tog det på högsta allvar.
    Oskar A
    • 59.0 m²
    • Anneberg - Älvsåker
  • 2020-11-17
    Professionell, trevlig. Positivt med engagemang via telefon.
    Harriet B
    • 79.0 m²
  • 2020-11-15
    Kan verkligen rekommendera Johanna!
    Emelie L
    • 77.0 m²
    • Kungsbacka
    Tack Emelie för att du tog dig tiden att svara här & för din rekommendation. Nu är det bara att vänta på tillträde till ert nya hem. Vi hörs och ses! :)

Visa svar
  • 2020-11-13
    Jag köpte en bostadsrätt och i samband med visningen tog Johanna ett bra ansvar för pågående coronakrisen (som då visserligen var lite lugnare, men tog trotts detta bra ansvar) genom att vi bara var 3 "par" på visningen.

Hon förklarade tydligt vad som skulle hända här näst och hur jag som köper kunde bjuda, vilket ledde till att kontrakt skrevs dagen efter visningen.

Under hela processen har hon varit tillgänglig och har på ett bra sätt hanterat de olika frågor som dyker upp när man är förstagångsköpare.
    Jonathan H
    • 54.0 m²
    • Kungsbacka
    Tack Jonathan för fin rekommendation. Hoppas du trivs i ditt nya fina hem! :)

Visa svar
  • 2020-10-31
    Superbra & proffsigt bemötande från dag ett! Vi har fått hjälp att sälja vår lägenhet i gårdskulla och det gick snabbt & smidigt. Kan varmt rekommendera
    Per N
    • 46.0 m²
    • Kungsbacka

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte