Johanna Dehlryd

Johanna Dehlryd

Johanna Dehlryd är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Johanna Dehlryd har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Johanna Dehlryd har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 154 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Dehlryd har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

154 omdömen om Johanna Dehlryd

Sedan starten hos Reco 2018
Henry A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Blev väl bemött upplevde förväntningarna positivt Johanna var en trevlig o duktig person att rekommendera

Karl Johan G
Kungsbacka

Johanna va väldigt duktig, påläst och visade intresse. Under visningen så kom hon med förslag på förändringar och förbättringar som skulle passa mitt behov. Hon förklarade tydligt allt och höll hela tiden kontakten via SMS eller samtal när något nytt hände. Jag är jättenöjd med Johannas jobb!

Emma B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Kan verkligen rekommendera Johanna till andra som går i säljartankar. Mycket kunnig och lätt att samarbeta med. Enkelt att få kontakt med henne om man hade frågor. Var lyhörd och lyssnade på mina önskemål.

Erik S
Kungsbacka

Professionellt bemötande. Inga konstigheter.

Claudia D
Kungsbacka

Vi är jättenöjda med Johanna som mäklare! Superbra bemötande och väldigt hjälpsam. Johanna hade en väldigt bra plan kring försäljningen och allt gick väldigt smidigt och snabbt! Över förväntan🌟

Jonathan L
Kungsbacka

Väldigt proffsig och lugn i hela processen, hade en bra plan på hur vi skulle lägga upp strategin på försäljningen.

Silvana K
Kungsbacka

Hon är väldigt , positivt och mål vetande person Vi kände oss välkomna i lägenheten på grund av hennes personlighet. Hon är fokuserad på sitt arbete och det kändes tryggt för oss som ny köpare i marknaden.

Sara W
Kungsbacka

Johanna var toppenbra. Redan första mötet gick hon igenom hela processen på ett pedagogiskt sätt, därefter gick allt så mycket enklare och smidigare än jag vågat hoppas på. Jag känner att jag fått stöd, bra tips och vägledning hela vägen. Försäljningen gick snabbt och smidigt men utan stress. Jag är 100% nöjd!

Sara H
Vallda

Hon ger ett tryggt och lugnt intryck. Är tydlig och är ödmjuk mot både köpare och säljare.

Mia W
Vallda

Jag fick en positiv känsla redan från början. Bra återkoppling under hela processen. Jag är väldigt nöjd med hur arbetet utfördes under säljperioden.