Rita Rosberg

Rita Rosberg

Rita Rosberg är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Rita Rosberg har varit registrerad mäklare sedan 1984-11. Rita Rosberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.5. Rita Rosberg har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

17 omdömen om Rita Rosberg

Sedan starten hos Reco 2019
Ann-sofie W
Kungsbacka

Rita är fantastisk, lite förvirrad på ett gulligt sätt.

Tack Undrar bara vad som var lite förvirrat ? Med vänlig hälsning Rita Rosberg

Jessica J
Kungsbacka

Rita är en gullig och engagerad mäklare.

Tack Undrar bara vad som var lite förvirrad ? Med vänlig hälsning Rita Rosberg

Lars B
Kungsbacka

Alltid vänligt och trevligt bemött men saknade initiativet och energin att göra det som krävs när marknaden är trög.

Svar från Rita Rosberg

Hej. Tråkigt du känner så. Jag har kämpat med affären och det finns lite olika faktorer som gjort det svårt att få ut önskat pris.

Karin Elisabeth H
Åsa

Rita sålde vår gård. Mkt trevlig och kompetent.

Svar från Rita Rosberg

Hej Karin Tack för att jag fick sälja Er går och för ett fint betyg . Mycket trevliga säljare som jag hoppas att jag kommer att få träffa igen. Hoppas att vi får en bättre tid efter den tråkiga influensan som pågår, och att vi får en bra och fin sommar. Hälsningar Rita

Niklas D
Åsa

Köpt gård av Rita, underbar mäklare med stort hjärta. Hon engagerade sig och såg till att vi blev nöjda.

Svar från Rita Rosberg

Hej Niklas TACK för ett jätte fint omdöme om mig . Ni är helt fantastiska själva och jag önskar Er verkligen lycka och framgång (och det är jag helt övertygad om att Ni kommer att få ), Kommer gärna och hälsar på framöver för att se att allt är bra , vilket jag vet att det blir. Ta nu vara på all den kunskap som som de gamla ägarna har . det är guld värt. Kram till Er båda och ha en jätte fin tid framöver.

Tim P
Köpte en tomt med hjälp av Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

En helt underbar människa som är så otroligt varm och vänlig och har sina kunders bästa i sina tankar alltid! Rekommenderar varmt!!

Svar från Rita Rosberg

Tack för ett sån fin bedömning av mig. Jag blir rörd. Tack för att jag få ha så underbara kunder. Hoppas vi hörs igen. Kram från Rita

Merima S
Anneberg - Älvsåker

Hej Det blev såld för 2,700milj Jag förväntade mig 2,950 milj Jag blev bämöt av Rita på bästa sätt. Rita får bästa av det bästa.

Svar från Rita Rosberg

Hej Marima Tack för ditt fina omdöme. Det är så trevligt att ha träffar dig. Hoppas verkligen att vi ses igen Och att jag får se ditt nya boende, Det vet jag att jag får , du har redan Bjudit in mig. Många hälsningar från Rita. Ha en trevlig. Sommar🌞🤗☀️

Ann-sofie W
Kungsbacka

Vi har köpt Lerbergsgården av Rita. Hon är fantastisk att ha och göra med, är tillmötesgående och hjälpsam på alla sätt. Kan bara äga gott om henne. Med vänlig hälsning, Ann-Sofie Wahlström.

Svar från Rita Rosberg

Hej Ann-Sofie Tack för det fina betyget jag fick av Er. Det värmer att få beröm. Jag tycker också mycket om Er , så där får man mycket tillbaka. Ha en jätte trevlig sommar så hörs vi framöver. Hälsningar Rita

Mikael E
Frillesås

Köpte grannens gård som gränsade till min. Rita gjorde redan från början ett mycket gott intryck på mig , och affären genomfördes proffsigt och till allas belåtenhet !! Jag kommer naturligtvis att rekommendera Rita till vänner och bekanta!

Svar från Rita Rosberg

Tack för ett gott betyg. Det värmer med beröm. Ha en trevlig sommar så hoppas jag att vi hörs igen. Med vänlig hälsning Rita

Inger Margareta F
Kungsbacka

Sålt, bra bemötande. De förväntningar vi hade levde mäklaren upp till.

Svar från Rita Rosberg

Tack för fint betyg . Mycket trevliga säljare och ett fint hus. Med vänlig hälsning Rita Rosberg