Martin Gustafsson

Martin Gustafsson

Martin Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Linköping

Martin Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 1997-11. Martin Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.7. Martin Gustafsson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

85 omdömen om Martin Gustafsson

Sedan starten hos Reco 2015
Håkan I
Sålde sitt hus med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping
Ullstämma

Serviceinriktad. Kunnig. Empatisk.

Johan C
Köpte sitt hus med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

Martin har ett gott tekniskt kunnande om husets uppbyggnad samt väl insatt i fastighetsjuridiken. Väl förberedd på visningen med gällande detaljplan, GA och servitut utskrivet. Hade fått 5 av 5 om samtliga dokument varit utskrivna innan vi kom för kontraktsskrivning.

Oda Jenny Carolina R

Professionell i kontakten, erfaren och förtroendeingivande vid bedömning. Kändes tryggt att få en väl övervägd och rättvis värdering av vårt hus.

Torkel D
Malmslätt

Vi är mycket nöjda med Martin. Väldigt trevlig att ha och göra med. Han är lätt att kommunicera med och har en positiv inställning. Vi kände oss trygga med honom. Vi kunde inte önska oss en bättre mäklare. Stort tack Martin!

Lisa J
Malmslätt

Martin gav oss ett proffsigt bemötande i samband med vårt husköp. Vi kände oss trygga under hela processen!

Hamse M
Köpte en tomt med hjälp av Martin Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Linköping

Påläst, förtroendeingivande, tillmötesgående.

Daniel C
Ekängen

Mycket proffsig och serviceminded!

Patrik M
Ekängen

Fantastiskt duktig och lyhörd mäklare som inger förtroende och lever upp till det.

Charlotte A
Ekängen

Köpt ett hus. Väl bemötande av Martin.

Malin K

Saklig, erfaren och trevlig 😊