Fastighetsbyrån Mariefred

Långgatan 11, 647 30 Mariefred — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Mariefred!

Här i fina Mariefred vid Mälarens strand hittar du allt från små mysiga affärer och caféer till vackra Gripsholms slott. I den gamla delen av staden finns massor av pittoreska trähus bevarade och sommartid går det att resa hit från Stockholm med båt. Vem skulle inte vilja bo på en sådan plats?

Vi på Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor och vi har verkat här i Mariefred länge. Vi har bra koll på området och hjälper dig att göra bostadsaffären så smidig som möjligt. Kontakta oss!

Läs vad 346 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mariefred

• 2019-11-11

Förs C skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt lägenhet i Mariefred.
    Trevlig och kunnig mäklare.
    Riktigt bra information under hela processen.
    Tryggt och smidigt hanterat! Läs mer
  • 2019-11-09

Maria L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Superseriös och duktig mäklare. Rekommenderar Björn till alla! Läs mer
  • 2019-11-07

Monica B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt ett radhus. Från Annika fick jag ett professionellt, personligt och engagerat bemötande. Jag har känt mig trygg och stöttad av Annlka i alla faser av försäljningen och jag är nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2019-11-05

Matti D skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi kontaktade Annica för ett personligt möte, kanske ett år efter att ha träffat henne på en visning. Vi fastnade för hennes kunnighet och personliga sätt. Hon kändes engagerad i sitt jobb.
    Vi tycker att Annica i allra högsta grad levde upp till våra förväntningar och kommer att rekommendera henne till våra vänner och bekanta framledes.
    Vi är mycket nöjda med vår kontakt och våra möten med Annica. Även säljaren av den lägenhet vi köpte uttryckte stort förtroende för henne.
    Vänligen Matti Duvaldt/Kerstin Svensk Kjellberg Läs mer
  • 2019-11-01

Malin L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte en bostadsrätt och var mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-11-01

Molly S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har köpt en villa.
    Vi är jättenöjda med Annica och den hjälp vi fått av henne!
    Hon är en toppenmäklare! Läs mer
  • 2019-10-25

Johan B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålde ett radhus. Bra bemötande och en snabb försäljning Läs mer
  • 2019-10-24

Jan G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    5 stjärnor till Annica Ekervall mäklare på Fastighetsbyrån.
    tjejen där är toppen från början och genom hela processen, där jag då skulle sälja min villa.

Sammanfattning: Service inriktad med engagemang man känner sig omhändertagen då man får svar på sina undringar och frågor direkt.
    Hon får både säljare och köpare känna sig trygga.

Vid kontraktskrivningen så fick vi en oväntad möjlig konflikt med köparen, men de klarade Annica av utan dramatik.

Ps: Skulle gärna sälja mer genom henne.

Hälsning
    Jan Gillblad Läs mer
  • 2019-10-24

Mathias W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Svaren var raka och snabba. Artig social och ärlig. Läs mer
  • 2019-10-22

Anette L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    vi har haft en lugn, kunnig och otroligt trevlig mäklare, Björn!
    Björn har gjort ett fantstiskt jobb vid försäljningen av vår lägenhet.
    Vi rekommenderar varmt Björn!

Förväntningar var väl att vi hoppades på att Björn skulle lyckas sälja lägenheten inom vår snäva tidsram. Det gjorde han med bravur!!

Stort tack till Björn med ett fantastiskt bemötande och omhändertagande! Läs mer
    2019-10-23 Björn L svarar Anette L
    Tack Anette för dina värmande ord, jag är glad att ni är nöjda. Jätteskönt att vi hann sälja utan stress, så att ni nu kan planera er flytt i lugn och ro. Vi hörs snart igen!
  • 2019-10-21

Peter G skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt en bostadsrätt på Eskilstunavägen.
    Vi har blivit väldigt bra bemötta av Björn, han kontaktade oss med jämna mellanrum och meddelade hur försäljningen fortgick.
    Förväntningarna levdes upp mer än väl.

Med vänlig hälsning Peter o Anette Läs mer
    2019-10-21 Björn L svarar Peter G
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Vi har ju haft kontakt flera år, så det känns riktigt bra att det gick bra nu när ni beslutade er för att sälja, trots en lite trögare marknad. Ha det bra, så ses vi snart igen!
  • 2019-10-20

Ulrika D skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    En förtroendeingivande mäklare med hjärtat på rätta stället. Trevligt bemötande från första början. Vi kan varmt rekommendera Björn! Om vi ska sälja fler gånger vet vi var vi ska vända oss. Läs mer
    2019-10-20 Björn L svarar Ulrika D
    Tack Ulrika, för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det har gått bra och jag är glad för er skull. Att vi hittade så trevliga köpare gör det bara ännu bättre. Nu hopas jag att jag kan hitta ett fint hus åt er också. Lycka till i sökandet!
  • Bengt B

2019-10-20

Bengt B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte ett fritidshus i närheten av Strängnäs. Mäklaren skötte hela affären med ett varmt och trevligt bemötande. Trots att han var mycket upptagen, tog han sig alltid tid vid kontakt. En glad mäklare som visar på stor social förmåga. Läs mer
    2019-10-20 Björn L svarar Bengt B
    Tack för dina kommentarer Bengt. Jag vet att det var lite berg- och dalbana ett tag vid budgivningen, men jag är glad att det blev ni som fick huset till slut. Jag hoppas och tror ni kommer trivas, ett jättefint ställe. På återhörande :)
  • 2019-10-15

Gunnar E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt villa.
    Annica var otroligt flexibel. Kontakterna skedde först på telefon när Annica befann sig på semester i Spanien. Allt gick som på räls. Hon överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-15

Virpi E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi letade efter ett hus och när vi såg annonsen kändes det direkt rätt. Vi kontaktade Annika för att ha en förhandsvisning och även om hon var på semester i Spanien, var hon väldigt disponibel vilket vi uppskattade högt.
    Hon fixade visningen för oss och vi köpte huset. Även hennes kollegor var mycket proffsiga och trevliga. Varmt rekommenderar deras tjänster ! Läs mer
  • 2019-10-11

Peter D skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte en villa,
    Glad, trevlig och lätt att nå, löste extra visningar efter vårt önskemål och förmedlade kontakter
    Lever upp till förväntningarna jag hade. Läs mer
  • 2019-10-08

Tom N skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålde en bostadsrätt i Strängnäs. Mycket bra bemötande av mäklaren.
    Mäklaren levde väl upp till de förväntningar jag hade.
    Totalt sett en bra upplevelse med effektiv och ordningsam försäljning Läs mer
  • 2019-10-08

Johan V skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt villa, Annica var trevlig,glad och kunnig.
    Mina förväntningar blev bemötta väldigt bra då jag själv tycker jag kan vara en krävande kund. Läs mer
    2019-10-08 Annica E svarar Johan V
    Hej Johan, tack för din återkoppling. Roligt att du är nöjd med mitt bemötande och roligt att jag fick vara med vid ditt första fastighetsköp. Lycka till med ert nya boende, hoppas ni kommer att trivas.
  • Tommy S

2019-10-04

Tommy S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt min bostadsrätt i centrala Strängnäs.

Jag fick et mycket professionellt bemötande av Annica hon r mycket kommunikativ samt så berättar hon hur marknaden ser ut för objektet. Jag känner av hennes energi och hon sprider en positiv attityd.

Jag anlitar bara Annica i Strängnäs och rekommenderar henne till mina vänner.

Jag är en mycket nöjd kund. Läs mer
    2019-10-11 Annica E svarar Tommy S
    Hej Tommy,
    Tack för att jag fick hjälpa dig igen med förmedling av din bostad. Så roligt med nöjda återkommande kunder, det är ett bra betyg.
    Hoppas det blir fler affärer framöver, ha det gott!
  • 2019-10-04

Ulla-Britt Margareta H skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Hej.
    Vi har sålt ett hus i Mariefred.
    Björn Lindahl har skött sitt uppdrag galant. Han har varit trevlig uppmärksam
    nogran och snabb med information, lätt att komma i kontakt med mm.
    Kan verkligen rekomendera honnom.
    MVH Ulla Hämäläinen Läs mer
    2019-10-04 Björn L svarar Ulla-Britt Margareta H
    Tack Ulla, det har varit jättetrevligt att hjälpa er med försäljningen, och det känns extra bra när det blev ett bra resultat och att vi fick så trevliga köpare!
  • Christin E

2019-10-04

Christin E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag är så nöjd och kan varmt rekommendera Annica som mäklare. Proffsigt bemötande, lyhörd för mina behov och otroligt serviceminded.
    Jag kommer definitivt att anlita Annica igen för framtida bostadsaffärer.
    Med vänliga hälsningar
    Christin Läs mer
    2019-10-04 Annica E svarar Christin E
    Hej Christin, Tack för dina fina ord och tack för att jag fick vara med när du bestämde dig för att köpa bostad i Strängnäs. Jag hälsar dig välkommen till Strängnäs, hoppas du ska trivas i din nya bostad och kommun.
  • 2019-10-02

Beatrice E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    - Sålt bostadsrätt
    - Snabbt bemötande, fick oss att känna oss trygga och tillgänglig för tips och råd
    - Första gången vi säljer så vi har ej erfarenhet av mäklare tidigare men vi är nöjda och mäklaren levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Beatrice E
    Hej Beatrice, tack för er rekommendation. Tack för att jag fick hjälpa er att förmedla er bostad. Lycka till med ert kommande boende.

Jenny B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica har hjälpt oss med både försäljning av vårt hus plus köpet av det nya. Fantastiskt bemötande och allt gick oerhört smidigt. Annica är väldigt proffsig och samtidigt alltid positiv. Ingen tvekan om att vi kommer anlita Annica igen i framtiden! Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Jenny B
    Hej Jenny, jag är så glad och tacksam för att jag fått vara med er vid försäljning och köp av fastighet. Tack för ett bra samarbete!
    Vi ses! Med vänlig hälsning Annica

Bill T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Korrekt. Tydlig. Noggrann. Ordning och reda.
    Allt fungerade mycket bra och vi är verkligen nöjda med Annikas insats. Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Bill T
    Hej Bill, Tack för fin återkoppling och att ni är nöjda med min insats. Jag önskar er stort lycka till med er nya bostad.

Camilla Ö skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt fyra bostäder där vi har haft Annica som mäklare, både bostadsrätt och villa.
    Annica är alltid vänlig och glad! Hon är engagerad och kunnig, är mycket mån om att vi som säljare få uppdaterad information om vad som händer med processen och är alltid snabb på att svara på frågor. Hon är professionell och inkännande och får oss alltid att känna trygghet i processen. Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Camilla Ö
    Hej Camilla, tack så mycket för fina ord och för att jag fått vara den som förmedlat era bostäder när ni velat göra förändringar. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende. Vi ses! Med vänlig hälsning Annica
  • 2019-09-29

Sanna M skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevlig mäklare men upplevde inte att hon hade koll på projektet. Köpte nytt. Läs mer
  • 2019-09-23

Helena R skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt ett kedjehus. Mycket vänligt och professionellt bemötande med hänsyn och lyhördhet för mina personliga förutsättningar. Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Helena R
    Hej Helena, Tack för fin återkoppling och att jag fick förtroendet att förmedla din fastighet. Jag önskar dig stort lycka till med din nya bostad. Med vänlig hälsning Annica
  • 2019-09-22

Gudrun S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt en bostadsrätt på Flodins väg.
    Jag är mycket nöjd med Annicas arbete. Jag blev proffsigt och personligt bemött. Fick snabb återkoppling hela tiden.
    Kan absolut rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Gudrun S
    Hej Gudrun, Roligt att din försäljning gick fort så att du kunde gå vidare med den nya bostad du ville ha. Tack för att jag fick uppdraget att hjälpa dig. Ha det gott!
  • 2019-09-19

Monica B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Björn känns som en mäklare som kan sitt jobb. Lyhörd, trevlig, positiv och jobbar snabbt och effektivt. Har både köpt och snart sålt hus med hans hjälp och det har fungerat mycket bra. Läs mer
    2019-09-28 Björn L svarar Monica B
    Tack Monica, jättetrevligt att få hjälpa er till ert nya boende. Grattis till det fina huset!
  • 2019-09-18

Hans G skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Lugn, metodisk, seriös och trevlig. Läs mer
  • 2019-09-18

Robert S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt villa.
    Trevligt och korrekt bemötande. Proffsigt skött med bra förslag och vägledning genom försäljningen.
    Förväntningarna var att få till en snabb försäljning till en ok pris. Här uppnåddes ett mycket bra resultat tack vare ett snabbt agerande och samarbete men mäklaren.

Bra och proffsigt agerande. Förslag och vägledning som inte verkade orimlig utan mycket trovärdig. Man kände sig trygg genom hela försäljningen. Läs mer
  • 2019-09-16

Disa B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica har skött sitt uppdrag på bästa sätt och vi kan varmt rekommendera henne.
    Det har varit lätt att få kontakt med Annica då vi behövt.
    Annica ger ett proffsigt och trevligt intryck gentemot kunder och uppdragsgivare Läs mer
    2019-09-19 Annica E svarar Disa B
    Hej Disa,
    Tack för ditt svar. Det har varit så roligt att få förmedla ert vackra hus.
    Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende. Ses snart igen. Ha det bra!
  • 2019-09-16

Linda F skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica sålde våran villa nu i sommar.
    Jag kan bara säga ,vilken otroligt duktig,snabbtänkt och professionell mäklare ! Vill därför ge henne mitt bästa beröm och kommer även rekommendera henne inför mina vänner om dom går i sälj tankar. Läs mer
    2019-09-19 Annica E svarar Linda F
    Hej Linda,
    Tack så jättemycket för dina fina ord, det värmer. Jag önskar dig all lycka, hoppas jag får hjälpa dig den dag du ska köpa något nytt. Vi ses! Ta hand om dig!

Negeena A skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Hon är bäst och hela tiden är aktiv person . Läs mer

Emma F skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte ett nybyggt radhus.
    Blev väldigt bra bemött.
    Trevlig, hjälpsam, hjälpte oss med diverse funderingar man kan ha vid sitt första husköp. Läs mer

Lena Z skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Villa Mkt proffsig hantering samt kontaktskapande Läs mer
    2019-09-19 Annica E svarar Lena Z
    Hej Lena,
    Tack för återkoppling och att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fastighet. Hoppas allt blir bra med nytt boende.

Kemal G skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Bostasrättsradhus Bresshammaren 2.
    • Bra, trevligt och professionell bemötande. Hjälpsam.
    • Jag behövde hjälp, stöd och bra information.
    Ja jag tycker att mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    • Nöjd kund! Läs mer

Jan O skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt villan snabbt, en vecka efter visning, och mycket bra info från mäklaren under hela säljprocessen från första kontakt till avslut. Mycket nöjd med mäklarens agerande. Totalt sett över våra egna förväntningar. våra egna förväntningar Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Jan O
    Hej Jan, Tack för ett trevligt samarbete med er och att jag fick förtroendet att förmedla er fastighet. Stort lycka till med ert kommande nya boende. Med vänlig hälsning Annica

Ellen E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Bostadsrätt
    trevligt bemötande och tog hand om oss väl. Svarade på alla frågor då det är vår första försäljning Läs mer
    2019-09-17 Björn L svarar Ellen E
    Tack för dina ord Ellen. Jag är glad att jag fick hjälpa er vidare till ert ny boende, och att det gick redan efter första visningen så att ni slapp bli oroliga.

Krishna skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    I bought a house in Strängnäs. Zinnia treated us good in overall as a customer. But I fell there are some areas she could explain more, for example, since we are newly moving to the city it would be nice to tell us about the municipality and the rules as well. Läs mer

John S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt vår trivsamma bostadsrätt i Strängnäs och upplever mäklaren Annica Ekervall som mycket professionell både genom sitt engagemang och sin kunnighet.
    Dessutom kändes den sociala kontakten som både enkel och uppriktig

Tack! Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar John S
    Tack John för din återkoppling och fina ord. Stort tack för att jag fick hjälpa till att förmedla er vackra bostad. Lycka till med er kommande boende.

Adar G skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte radhus. By produktion. Hon är mycket förståelig och hjläpsam, alltid försöker att hitta lösningar. Gör mycke bra jobb, bra kommunikation, tillgänglig. Mycke trevlig och fantastik bemötande. Läs mer

Ann B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt ett hus.Mycket proffsig i sitt bemötande.Återkopplade snabbt.Snabb avslutande affär. Vilket Annica skötte med bravur. Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Ann B
    Hej Ann, Tack för fin återkoppling. Jag är så glad att jag fått hjälpa till med er försäljning av er villa. Hoppas allt blir bra med er nya bostad. Med vänlig hälsning Annica

Tomas S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt ett hus.
    Mycket professionellt bemötande.
    Förväntningar på försäljningen. Snabb affär och smidig affär.
    Kan starkt rekommendera Annika. Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Tomas S
    Hej Tomas, Tack för din rekommendation och fina ord. Roligt att era förväntningar uppfylldes. Ha det gott!

Robin R skrev om Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte en bostadsrätt. Alltid trevligt bemött och svarar på alla frågor. Läs mer
  • 2019-09-08

Per Torsten B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    140 m2 enplanshus med 70m2 garage. Trevlig försäljare med bra kundmottagande, raka rör vid budgivning👍. Skulle där emot vilja ha lite bättre uppdateringar under resan gång. Annars en mycket bra mäklare😃 Läs mer
  • Mollie M

2019-09-07

Mollie M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag är väldigt nöjd med Annika som mäklare på huset vi köpt! Första husköpet och hon var väldigt bra på att förklara och hjälpte oss hela vägen genom en snabb och smidig affär! Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Mollie M
    Hej Mollie, Tack för återkoppling, hoppas ni trivs i ert nya hus. Med vänlig hälsning Annica
    Mollie M gillar detta
  • 2019-09-07

Andreas A skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte hus på landet, blev väldigt bra bemött, är sjukt nöjd! Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Andreas A
    Hej Andreas, tack för återkoppling och att jag fick vara med vid er första fastighetsaffär. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem.
  • 2019-09-05

Stig O skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Försäljning av villa
    Mycket bra kommunikation och tydlighet samt inlyssning av våra behov Läs mer
    2019-10-03 Annica E svarar Stig O
    Hej, Tack för återkoppling och för ett trevligt och smidigt samarbete. Med vänlig hälsning Annica
  • 2019-09-04

Lilian Margareta R skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har sålt ett fritidshus. Blev bra bemött. Han har skött allting väldigt professionellt. Läs mer
    2019-09-06 Björn L svarar Lilian Margareta R
    Tack för ditt svar Lilian, det har varit trevligt att få hjälpa er hitta en köpare till ert fina hus.

Långgatan 11, 647 30 Mariefred