Läs vad 485 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mariefred 2

• 2021-01-19
    Björn har sålt flera av våra bostäder.Tycker det fungerat bra.
    Han är trevlig. Vårat pris på sista objektet kunde ha varit högre.
    Vi fick en bra deal.
    Anette H
    • 96.0 m²
    • Storängskilen
  • 2021-01-19
    Köp av bostadsrätt.
    Professionellt bemötande och hanterande av helheten.
    Stefan H
    • 1:a
    • 46.0 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2021-01-05
    Vi har köpt ett hus i Strängnäs. Annica Ekervall har alltid svarat snabbt och funnits till hands för en extra visning under en helg, när vi bad om en visning. Förväntningarna på henne var att kunna ge korrekt information så långt det är möjligt och hon gjorde så gott hon kunde för att ge oss svar på våra frågor.

Annica Ekervall kan fungera som en god mäklare för både köpare och säljare har, tror vi.
    Birgitta F
  • 2020-12-22
    Mycket trevlig och professionell på sitt arbete och det gick väldigt bra av försäljningen av vårat hus.
    Joan W
    Joan W
    • 129.0 m²
  • 2020-12-21
    Mycket bra vid försäljning av vår villa på alla sätt. Hjälpsam och tillmötesgående. Proffsig.
    Therése W
    • 129.0 m²
  • 2020-12-21
    Vi har köpt en villa. När vi såg huset visste vi att den skulle passa oss utmärkt med alla våra behov.'
    Mäklaren var mycket vänlig och trevlig och hjälpte oss med alla våra frågor.Stora som små. Vi är mycket mycket nöjda
    Lotten S
    • BJÖRSUND
  • 2020-12-19
    Sålt bostad. Allt gick smidigt och bra. Kan rekomendera andra
    Oktay Y
    • 75.0 m²
  • 2020-12-16
    Köpte en lägenhet via Björn. Han var väldigt trevlig och förklarade allt på ett väldigt bra & pedagogiskt sätt (det var min första lägenhet). Han fanns även alltid tillgänglig för mig vilket kändes betryggande, jag visste att om det var något så var det bara att ringa. Jag kommer definitivt använda mig av Björn när jag säljer min lägenhet!
    Amanda R
    • 42.5 m²
    • TINGSTUHÖJDEN
    köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-12-11
    Sålt radhus.
    Han har alltid bemött mig med ett leende på rösten. Har alltid haft tid för mina frågor. Har aldrig sålt något i närtid, så jag hade inte särskilda förväntningar.
    Jag är nöjd!
    Tydlig
    Trevlig
    Omtänksam
    Hjälpsam
    Jag köpte en bostadsrätt i Mariefred
    Sophie D
    • 81.0 m²
  • 2020-12-03
    Jag kände att han tog sin tid att guida mig runt lägenheten och att sedan i lugn och ro gå igenom hela processen inför köpet. Jag vill tillägga att även Marie Cox oerhört hjälpsam. Båda var proffsiga och väldigt fint bemötande.
    Nina A
    • 53.0 m²
  • 2020-11-28
    Trevlig, snabb, noggrann och kunnig. Mycket nöjd!
    Hans A
    Hans A
    • BJÖRSUND
  • 2020-11-26
    Kunnig, ordningsam, punktlig, strukturerad och trevlig
    Stina H
    • 156.0 m²
    • Mariefred Marielundsviken
  • 2020-11-23
    sålt en lite gård. Jag blev bra bemött av en engagerad mäklare.
    Klaus E
    • 90.0 m²
  • 2020-11-23
    Vi har sålt en lägenhet på Frejastråket i Strängnäs.
    Vi känner Annica sedan förra försäljningen av villan o inköp av lägenheten som vi nu sålt, så det var kändes självklart att be om hennes hjälp även denna gång. Annica är effektiv, kunnig, har energi , är glad och proffsig, så man kan känna sig trygg och vet att allt blir bra!
    Hilkka H
    • 109.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-11-18
    Brå bemötande säljare, hjälpsam, tydlighet
    Peter M
    • 55.5 m²
  • 2020-11-18
    Köpte bostadsrätt i Strängnäs. Väldigt proffesionellt mäklare. Allt med köpet gick smidigt och tydligt. Känner oss mycket nöjda med allt mäklarens arbete. Tack!
    Janis R
    • 64.0 m²
  • 2020-11-02
    Köpt villa, trevligt bemötande under visningen
    Göran A
    • 79.0 m²
  • 2020-10-29
    Vi har sålt vår lägenhet på Rådjursvägen 48. Mycket trevligt och proffsigt bemötande från Annica.
    Heléne K
    • 81.0 m²
  • 2020-10-23
    Har sålt radhus och Björn har varit väldigt engagerad och hjälpsam.
    Mona K
    • 109.0 m²
    Lyhörd, informativ, trevlig🙏🏼
    Janne A
    • 1:a
    • 46.0 m²
  • 2020-10-23
    Annica är en mycket bra och kompetent mäklare. Trevlig och hjälpsam. Att rekommendera!
    Annlouise A
    Annlouise A
    • 96.0 m²
  • 2020-10-22
    Annica har varit en fantastisk mäklare som jag fått stöttning och hjälp med under min bostadsrättsförsäljning. Annica har alltid varit professionell, ödmjuk, återkopplade alltid när ny information hade inkommit. Annica har en otrolig kunskap inom sitt område. Jag har alltid blivit positivt bemött med ett leende och en otrolig energi som jag beundrar hos henne.
    Özlem E
    • 3:a
    • 66.3 m²
    • Centralt
    Tack, Underbara ÖZlem för dina fina ord. Tack för att jag fått hjälpa till med försäljningen av din bostad. Ha det gott!
    Annica Ekervall

Annica Ekervall

Visa svar
  • 2020-10-22
    Superglad och trevlig, proffsig mäklare som gav ett bra intryck från första mötet och genom hela köpeprocessen!
    Richard P
    Richard P
  • 2020-10-21
    Annica var glad, proffsig och mycket lyhörd mot oss under hela processen samt hjälpsam i alla detaljer. Alltid nära till hands och serviceminded
    Tack!
    Madelen R
    • 129.5 m²
    • FOGDÖ
  • 2020-10-20
    Har köpt fritishus i Fogdö.
    Bra bemötande och trevlig mäklare som vill lösa problem.
    Asgeir N
    • FOGDÖ
  • 2020-10-19
    Sålt hus.
    Annica agerar mycket professionellt utan att bli opersonlig.
    Hon inger trygghet och kommunicerar löpande kring nuläge och uppdateringar.

Hon är en duktig problemlösare och medlare.
    Annika L
    • 137.0 m²
    • VANSÖ
  • 2020-10-11
    Bästa mäklaren i Strängnäs. Rekommenderar definitivt Annika.
    Per O
    • TOSTERÖ
  • 2020-10-10
    Mycket nöjd med försäljningen av vårt radhus. Hängiven och proffsig mäklare som alltid ser till att finnas till hands.
    Stefan N
    • 127.0 m²
  • 2020-10-07
    Vi är supernöjda med Annica både gällande köp av hus samt försäljning av radhus. Noggrann, tydlig och hjälpsam. Rekommenderar varmt!
    Ella V
  • 2020-10-05
    Sanna är proffsig och tydlig. Vårt första husköp och vi visste inget om hur det fungerade. Sanna förklarade väldigt bra till oss båda om hur allt fungerar och vilka steg som tas och när.
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Mariefred
  • 2020-10-05
    Jag har sålt en tomt med hjälp av Annica. Jag är mycket nöjd med Annicas bemötande och nedlagda arbete.
    //Linda Tonnert
    Linda T
    • Stallarholmen
    sålde en tomt med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-10-03
    Bra återkoppling och uppföljning.
    Terry F
    Stefan J
    • 119.0 m²
    • Åkers Styckebruk
  • 2020-09-22
    Björn är trevlig och saklig.
    Hade bra koll på fastigheten och området
    Patrik B
  • 2020-09-17
    Vi köpte en villa.
    Väldigt proffsig och kunnig.
    Kunde svara på ett sätt som gjorde att vi förstod.
    Mycket trevlig och tillmötesgående, rekommenderar henne varmt!
    Alexander L
    Pålitlig!
    Gun-marie Ö
    • 94.0 m²
  • 2020-09-12
    Har köpt en lgh. Mycket trevligt bemötande där jag kände mycket trygghet. Alltid tillgänglig för mina frågor. Bästa betyg till Annica
    Carina C
    • 51.3 m²
  • 2020-09-09
    Finns inget att klaga på, tycker att allt var toppen.
    Bettina R
    • 128.0 m²
    • STRÄNGNÄS
  • 2020-09-09
    Annica har sålt vår villa. Vi har upplevt henne som duktig, kunnig och engagerad. Som person är hon glad, positiv, trevlig och dessutom verkar inget vara omöjligt.
    Bengt R
    • 102.0 m²
    • TOSTERÖ
  • 2020-09-07
    Väldigt trevligt bemötande.
    Allt har fungerat helt perfekt.
    Per R
    • 128.0 m²
    • STRÄNGNÄS
  • 2020-09-07
    Både köpt och sålt via Annica. Mycket profsig och kunnig som inger ett stort förtroende. Superbra heltenkelt!
    Stefan S
    • 117.5 m²
  • 2020-09-04
    Duktig mäklare. Kunnig i sin profession. Intresserad av sitt uppdrag. Starkt intresse av att tillgodogöra sina uppdragsgivare.
    Göran M
  • 2020-09-04
    Sålt villafastighet(parhus). Motsvarar alla våra förväntningar. Mycket bra bemötande, engagerad, kompetent, professionell. Kan mycket väl rekommenderas till andra.
    Viveca M
  • 2020-08-31
    Helt klart bland de bästa mäklarna jag mött, väldigt nöjd med allt och all cred till Björn till försäljningen!

Tack och bock!

Med vänlig hälsning, Niklas Öhman
    Niklas Ö
    • 53.0 m²
    • ULVHÄLL
    sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
  • 2020-08-26
    Vi är mycket nöjda, mycket bra och professionellt!
    Anette P
  • 2020-08-17
    Vi har sålt en lägenhet om 3 rok. Vi kontaktade Annica, som återkopplade snabbt. Efter det så tycker vi att hon har skött försäljningen på ett bra och trevligt sätt. Har haft Annica på andra uppdrag tidigare, och hon gjorde ett mycket bra jobb då, och ville därför använda Annica igen. Därför kan vi rekommendera henne till andra.
    Birgit S
    • 3:a
    • 66.1 m²
    • Abborrberget
  • 2020-08-11
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam.
    Bra svar på alla våra frågor och gav ett proffsigt intryck.
    Daniel B
    • 145.0 m²
  • 2020-08-10
    Köp av villa, utmärkt hanterat från start till mål
    Mikael B
    • 161.0 m²