Fastighetsbyrån Mariefred

Snittbetyg
4.8
Ring 0152-142 13 Dela

Om företaget

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Mariefred! Här i fina Mariefred vid Mälarens strand hittar du allt från små mysiga affärer och caféer till vackra Gripsholms slott. I den gamla delen av staden finns massor av pittoreska trähus bevarade och sommartid går det att resa hit från Stockholm med båt. Vem skulle inte vilja bo...

410 omdömen om Fastighetsbyrån Mariefred

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 410 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Göran N
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Han är en trevlig prick som som valt rätt väg i livet, en bra mäklare helt enkelt som valt en bra byrå med,man fick ett trevligt bemötande.

Daniella W
Nykvarn

Riktigt härlig mäklare ,glad trevlig gör sitt jobb helt fantastiskt starkt rekommenderar henne bästa mäklare i Nykvarn

Jonas H
Nykvarn

Johanna är och har varit väldigt service minded. Hon är i princip tillgänglig dygnet runt och är väldigt mån om mig som kund. Då det var länge sedan jag behövde kontakt med en mäklare, så blev jag imponerad av det engagemang som Johanna hade. Köpet av bostaden gick galant med stort stöd och hjälp.

Anna M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Smidigt att köpa bostad med Jenny som mäklare. Snabb att svara på alla frågor och ger förtroende.

Sofie B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Trevligt bemötande och enkel att ha att göra med.

Linnéa E

Jag kände mig trygg under hela processen och Jenny ingav stort förtroende. Skulle absolut rekommendera henne som mäklare!

JONATHAN K
Nykvarn Sandtorp

Trevligt bemötande, Smidig försäljning av vårat boende.

Karin G
Mariefred

Jenny är en mycket duktig och proffesionell mäklare. Empatisk och tydlig i sitt sätt att kommunicera och väldigt transparent vilket jag uppskattade mycket. Jag blev guidad på ett väldigt tryggt sätt genom hela affären och vill varmt rekommendera Jenny.

Oscar B
Nykvarn

Johanna är en riktigt trevlig och professionell mäklare. Trevligt bemötande sedan första intrycket. Hon är tydlig och noggrann när det gäller beskrivning av boendet, detaljer och annan information. Överlag är Johanna en riktigt trevlig och professionell mäklare.

Anders H
Nykvarn

Proffsig och kunnig. Hon lyssnar på mig som kund och anpassar sig efter mina önskemål. Hon kommer med goda råd. När det var dags för försäljning var hon drivande gentemot spekulanterna och så till att få affären i hamn. Hon är dessutom väldigt trevlig. Jag kan starkt rekommendera henne.

Thomas A
Stallarholmen

Björn Lindahl har guidat och lotsat oss igenom den här försäljningen på ett mycket förtroningivande sätt med tanke på konjekturen.

Göran N
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Stallarholmen

Ett vänligt och naturligt möte. Kände mig välkommen och fick svar på mina funderingar kring fastigheten.

Bo O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Åkers Styckebruk

Väldigt seriöst fick bra kontakt med Björn och svar till mina frågor är nöjd med Strängnäs fasthetsbyrån

Nicolas Alexander C
Centralt

Super snabb respons när vi tog kontakt med henne och riktigt proffsigt bemötande från första mötet. Mycket bra kommunikation om hur hela processen går till för oss som säljer för rösta gången och inte har någon aning om hur allting fungerar . Löpande info om hur det går med försäljningen, alltid tillgänglig på telefon,sms och mail för att svara på frågor som vi hade. Vi kunde inte vara mer nöjda med vårat val av byrå och framförallt Johanna som mäklare!

Nellie R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Mycket proffsigt bemötande från Johanna. Hon uppdaterade oss kontinuerligt under processen och var mycket tillgänglig. Kan verkligen rekommendera Johanna!

Katrine Agneta L
Nykvarn

Vänligt bemötande och hjälpsam.

Sakarias F
Skrev om Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

Mycket proffsigt och smidigt första lägenhetsköp tack vare Johanna!

Johanna E gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Daniel R
Nykvarn Sundsvik

Hon uppdaterade mig varje vecka och var väldigt aktiv. Jag kan varmt rekommendera Johanna hon är en grym mäklare!

Pia L
Sålde en tomt med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Helgarö

Bra bemötande, smidigt genomförande, rekommenderar verkligen denna mäklare. / Pia (L. L. dödsbo)

Ronnie M
Nykvarn

Johanna tog oss från A till Ö helt smärtfritt. Vi är helt övertygade att vi inte kunde ha valt en mer lämplig mäklare / Ronnie Malo - Mejselvägen 27 Nykvarn

Fredrik F
Nykvarn

Lugn, driven och gav oss bra tips och råd, försäljningen gick smidigare och flera månader snabbare än väntat.

Emil Patrik E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn
Nykvarn

Min erfarenhet av Johanna är att hon är en rak och tydlig mäklare. Hon informerar information snabbt och ser till att inte glömma några detaljer. När vi kom i kontakt första gången på visning fick vi ett trevligt bemötande samt att hon var bra på att låta oss titta över lägenheten och sedan flika in med information som vi undrade över, det uppskattades från vår sida att hon inte var intensivt på en hela tiden vilket har hänt på andra visningar. Efter visning jag upplever även att Johanna var väldigt flexibel med tider...

Jonas T
Nykvarn

Johanna har varit toppen att jobba med. Jag uppskattade hennes driv, engagemang och tydlighet. En superbra mäklare som gjorde allt för att få vår bostad såld, 10 av 10!

Maria K
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Duktig, påläst, närvarande och dessutom väldigt trevlig! Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera både Jenny och Fastighetsbyrån Strängnäs!

Emma P
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Wallström Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs

Från första stund bemötte Jenny oss med professionalism och värme. Hon var ständigt tillgänglig för frågor, vilket skapade en känsla av trygghet. Trots våra höga förväntningar på försäljningen av vårt hus, lyckades Jenny överträffa dem. Med en klar strategi lyckades hon hitta köpare som var lika nöjda med affären, vilket ytterligare förstärkte min positiva upplevelse.Jenny är ”flerdimensionell”. Genom hela processen imponerade hon med sin marknadskunskap och tydliga kommunikation. Jag rekommenderar varmt Jenny till den som funderar på att sälja sin bostad.

Klara J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christel Ottosson en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Centrala Strängnäs

Inlyssnande, tålmodigt inväntande ibland sega svar från oss. Uppmuntrande när så behövts och tillgänglig när behov av visningar har uppstått eller svar på frågor har behövts. Tack för den här tiden och lycka till framöver!

Marcus J
Mariefred

Johanna är en grymt bra mäklare som får en att känna sig trygg när man letar boende! Hon hjälpte oss att köpta vårt drömboende på ett smidigt sätt, och vi är otroligt nöjda med Johannas jobb, och rekommenderar henne starkt.

Kathrine B
Mariefred

Tillmötesgående, snabb och påläst! Lösningsorienterad och mån om att alla ska gå nöjda ur affären 🌟

Anne L
Mariefred

Johanna är tydlig och rak. Återkopplar alltid.

Lillemor F

Johanna var insatt i objektet, kunde svara på våra frågor, lätt att prata med, pressade inte på, utan vi fick ta den tid vi behövde.

Malin Hyun S
Strängnäs Kommun

Flexibel, serviceminded och proffsig.

Linnea E
Köpte sitt hus med hjälp av Christel Ottosson en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Djupa Skogen

Christel har varit lyhörd och sakkunnig, funnits till hands vid behov. Hon levde upp till de förväntningar vi hade på våran mäklare. Då Christel varit lyhörd har hon uppfattat vad vi letade efter i husväg och tipsade oss om bostaden vi köpte.

Charlotte J
Sålde sitt hus med hjälp av Christel Ottosson en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Mariefred

Christel har varit en fantastisk mäklare som koordinerat o hanterat alla de olika stegen i processen kring vår husförsäljning. Som person har hon varit lättsam att ha att göra med, alltid respektfull med en positiv glimt i ögat.

Berit P
Centrala Strängnäs

Så bra och seriös helt enkelt den bästa mäklaren jag kan tänka mig.

Anna W
Ulvhäll

Vi blev väldigt trevligt bemötta av Björn! Han hanterade försäljningen på ett snabbt o proffsigt sätt. Marknadsföringen var helt suverän . Vi är så nöjda!

Tommy E
Dammen

Bra bemötande, saklig och kunniga och alltid glad

Mårten B
Merlänna

Har hanterat hela processen på ett professionellt och bra sätt.

Malin E
Mariefred

En mäklare med energi och som inte drar sig för att svara på sms i tid och otid. Fick vårt radhus sålt väldigt fort och till en bra peng!

Isabell K
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

Johanna har varit professionell från början till slut. Hon har bemött våra frågor och varit snabb i återkoppling. Hon har också varit varm och lyhörd till oss som köpare. Kan inte annat än rekommendera Johanna!

Ali Mahdi H
Storängskilen

Björn Lindahl är professionell och trevlig mäklare. Våra förväntningar var att bostaden blir såld vilket det gjordes efter visningarna. I helhet är vi nöjda och han har gjort ett super bra jobb

Marjan Ghazanfari N
Nykvarn

Hon var helt dedikerad och försökte hjälpa oss att uppnå våra förväntningar

Mohammad H
Nykvarn

Hon är jättehjälpsam med båda säljaren och köparen. Hon presenterade huset på ett mycket bra sätt och var mycket professionell och artig.

Marie E

Ett fantastiskt bemötande och snabbt agerande. Informerar, involverar och inspirerar. Mycket professionell

Sandra Å

Jag är jättenöjd med Jenny som mäklare. Vänlig, lättsam och tillmötesgående.

Fernando S

Det har känns trygg att ha Jenny som mäklare, hjälpsam, lyhörd och fokuserad.

Ilja Elisabet L
Sålde en tomt med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
Vik Fogdö

Björn är mycket trevlig och kunnig i sitt arbete. Han är alltid tillgänglig och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Amanda M
Nykvarn Berga Ö

Vi hade jättebra erfarenhet med Jenny! Hon är professionell, håller vad hon lovar och är behjälplig i varje steg i processen. Skönt att kunna släppa kontrollen och lita på att hon vet vad hon gör!

Fredrik C
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Enström en del av Fastighetsbyrån Nykvarn

Gör det lilla extra för att ro hem en affär.

Klodiya J
Härad

Christel är en trevlig person och levererar information smidigt och enkelt. Vägen blir enkel med henne utan oro. Den bästa mäklaren vi har haft stort tack Christel.

Jennie E

Jätte bra service, svarar snabbt , personlig och jätte proffsig. Kunde inte haft en bättre mäklare.

Filtrera omdömen