Fastighetsbyrån Mariefred

Långgatan 11, 647 30 Mariefred — Visa karta

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Mariefred!

Här i fina Mariefred vid Mälarens strand hittar du allt från små mysiga affärer och caféer till vackra Gripsholms slott. I den gamla delen av staden finns massor av pittoreska trähus bevarade och sommartid går det att resa hit från Stockholm med båt. Vem skulle inte vilja bo på en sådan plats?

Vi på Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor och vi har verkat här i Mariefred länge. Vi har bra koll på området och hjälper dig att göra bostadsaffären så smidig som möjligt. Kontakta oss!

Läs vad 408 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mariefred

• 2020-05-27

Rosemarie H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica är påläst och mycket kompetent. Dessutom är hon väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-05-27

Ulf H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt vår brf-lägenhet. Bra bemötande och genomförande av försäljningen trots ett knepigt läge på marknaden. Mycket nöjd med hanteringen i sin helhet. Läs mer
  • 2020-05-24

Jan M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt o sålt fastighet
    Trevligt och engagerat bemött
    Våra förväntningar uppfyldes Läs mer
  • 2020-05-23

Lisa C skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi sålde ett fritidshus och fick mycket bra service, hjälp och råd i alla led - och ett högre pris än vi vågat hoppas på!

Vi blev alltid respektfullt bemötta, mäklaren var tillgänglig, trevlig och vi fick bra guidning genom processen.

Vi hade ganska höga förväntningar och dessa överträffades.

Det var en smidig säljprocess och en mycket bra upplevelse! Läs mer
  • 2020-05-23

Jakob C skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jättebra mäklare! Tillgänglig, ärlig och väldig trevlig.
    Vi sålde ett fritidshus och enda lilla negativa var att priset kanske var satt för lågt. Men ingen kunde nog förutspå prisbilden under covid-19 tiden. Läs mer
  • 2020-05-21

Rebecca P skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jättebra och trevlig mäklare som alltid funnits tillhands! Läs mer
  • 2020-05-20

Maria E skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt ett hus i Härad och blev väldigt bra bemött av Annica under både visning och genom hela bostadsaffären. Läs mer
  • Britt-Marie C

2020-05-19

Britt-Marie C skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt vår sommarstuga efter 18 år och blev väldigt bra bemött vid första mötet våra förväntningar är långt över förväntan vi har fått ett bra pris efter budgivning och Mäklaren blev också förvånad. Vi är otroligt nöjda och rekommenderar Björn Lindahl till alla som ska göra en fastighetsaffär. Läs mer
  • 2020-05-18

Sandeep H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annica var mycket kunnig och hjälpsam. Besvarade alla våra frågor snabbt och vägledde oss genom hela processen. Rekommendera varmt. Läs mer
  • 2020-05-17

Susanne O skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålde ett hus. Tycker mäklaren ingav förtroende och gav värdefulla och ärliga tips inför försäljning och visning.
    Trots att man märkte att han hade mycket att göra tog han sig tid att prata med en när man undrade något.

Det slutade med försäljning trots lite konstiga tider och vi blev nöjda! Läs mer
  • 2020-05-12

Lars L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Innan vi bestämde oss för vilken mäklare vi skulle anlita i samband med att vi skulle sälja vår villa tog vi referenser på ett flertal. Vi fastnade för Annica Ekervall. Nu har vi sålt villan. Annica har infriat våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne. Kunnig, aktiv och trevlig och lättsam att kommunicera. Läs mer
  • 2020-05-04

Jouko Kalevi K skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Trevlig och engagerad mäklare! Läs mer
  • 2020-05-01

Johanna H skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Oerhört kompetent, påläst, professionell men ändå mycket trevlig mäklare, som känns familjär utan att vara påflugen. Från första mötet till det sista.

Vi köpte ett fritidshus utanför Strängnäs. Läs mer
  • Maud T

2020-04-29

Maud T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har köpt en trevlig lägenhet i Mariefred. Annika var väldigt trevlig o tydligt o jag har fått god hjälp. Hon kan verkligen rekommenderas Läs mer
  • 2020-04-27

Martin H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt bostadsrättsradhus.
    Mycket väl bemött av mäklaren!
    Ödmjukt och uppriktigt intresserad tycker jag mäklaren var/är.
    Hela affären mha mäklaren kunde inte bli bättre! Läs mer
  • Charlie W

2020-04-27

Charlie W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt Brunnsvägen 140 A. Annica är proffsig. Är jättenöjd. Jag hade förväntningar på att få ut mer pengar. Det är även andra mäklare som sagt att jag kan få ut mer men marknaden går upp och ner liksom efterfrågan. Väl medveten om att det finns ganska mycket att göra på huset och utifrån marknadsläget så är jag nöjd.

Annica har gjort sitt yttersta!

Jag kommer absolut att anlita henne igen om jag köper nytt och säljer någon mer gång i framtiden.

Jag har även bytt till Sparbanken i samband med försäljningen och är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-04-23

Pentti H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Att sälja huset den här tiden kan man fråga sig ?? Läs mer
  • 2020-04-23

Raija H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har sålt ett kedjehus.

Annica är mycket proffsig och har lång erfarenhet.

Vi valde henne p g a rekommendationer. Läs mer
  • 2020-04-21

Maria R skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt radhus och vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-04-19

Carina L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Glad och possitiv. Lätttillgänglig. Läs mer
  • Gunn Deborah Yvonne Å

2020-04-14

Gunn Deborah Yvonne Å skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt min sommarstuga och fått ett fantastiskt hjälp och stöd av Annica. Hon har varit professionell men också personlig och stöttande.
    Känner mig mycket nöjd, över förväntan även om jag alltid tidigare varit nöjd med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-04-13

Malin S skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt en fastighet på Granmarsvägen 1 i Strängnäs.Väldigt trevligt bemötande och lyhörd ang våra önskemål. Påläst och proffsig.
    Vi hade en mycket bra kommunikation.
    Vi är jättenöjda.
    Malin och Thomas Läs mer

Nadja H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt vår bostadsrätt, Annica kändes väldigt engagerad i vår försäljning. Hon återkopplade till oss, uppdaterade oss kontinuerligt och verkar ha en bra kundkrets. Vår bostadsrätt såldes lätt och snabbt!
    Vi fick ett väldigt fint bemötande och kan verkligen rekommendera Annica. Läs mer

Magnus N skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag har sålt o köpt villa.
    Mäklaren har genom hela processen agerat mkt proffesionellt och haft förmåga att lyssna.
    Jag rekommenderar varmt Annika.
    Med vänlig hälsning,
    Magnus Läs mer

Malin T skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt och sålt villa. Bra och proffesionellt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • 2020-04-01

Maud Christina U skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Duktig och pålitlig mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-03-31

Peter L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi sålde vår lite speciella villa med hjälp av Björn. Det var trög marknad men till slut så blev både vi och köparna nöjda. Anlita en stabil mäklare med resurser! Läs mer
  • 2020-03-30

Niddi S skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har blivit väldigt professionellt och vänligt bemötta av Björn i både köpet av fastigheten för 6 år sedan och försäljningen i år. Anledningen till att vi anlitade Björn denna gång var att vi kände oss trygga med att han skulle se till att affären genomfördes på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2020-03-23

Camilla L skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpte min första egna lägenhet via fastighetsbyrån och Björn.
    Jag fick all hjälp jag behövde och fick svar på ”alla mina dumma” jag hade och kände mig trygg från första början.

Björn var Glad, trevlig och hjälpsam Björn från första stund. Läs mer
  • 2020-03-21

Birgitta B skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt villa. Blivit väl bemött av mäklaren, trevlig, artig och seriös. Björn har uppfyllt våra önskemål som säljare på ett lyhört sätt och varit en ärlig länk mellan oss och köparen.
    Vi har fått stöd i processen och känner oss nöjda. Läs mer
  • 2020-03-19

Monika G skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    har sålt en villa
    Jag fick förtroende för Annika redan första mötet vi hade
    Hon är lugn och hjälpsam förklarar så man förstår
    Kunde inte ha valt bättre mäklare Läs mer
  • 2020-03-18

Bo W skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Annicka har ställt upp på ett bra sätt i en ovanlig situation samt givit bra råd till oss bägge parter. Läs mer
  • 2020-03-16

Malin J skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt en villa. Otroligt trevligt och professionellt bemötande! Allting har gått bra och Annica har under hela tiden från start haft kontakt och upplyst oss med vad som händer och vad vi som säljare behöver göra och tänka på. Läs mer
    2020-04-09 Annica E svarar Malin J
    Hej Malin,
    Tack för din rekommendation och att jag fick hjälpa till med försäljningen av ert hus som ni också köpte genom mig. Jag önskar dig stort lycka till med ditt nya boende. Ha det gott!
  • 2020-03-12

Henrik B skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt ett radhus.
    Hade god hjälp av Annica som hjälpte oss på ett smidigt sätt.
    Väldigt nöjda. Läs mer
    2020-04-09 Annica E svarar Henrik B
    Hej Henrik,
    Tack för återkopplingen och att jag fick hjälpa till med förmedling av er fastighet.
  • 2020-03-12

Malin J skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt radhus.
    Trevligt bemötande, intresserad och serviceinriktad. Förklarande. Noggrann. Lyhörd för våra önskemål. Återkopplat ofta. Tydlig vid kontraktsskrivning vilket behövdes för köparna.
    Förväntningarna var att Annica skulle göra en tilltalande beskrivning av huset. Även att processen med visning och budgivning skulle kännas tydlig och trygg vilket infriades.
    Annica har gjort ett fint jobb med att hålla potentiella köpare intresserade och fick upp köpesumman till förväntad nivå. Läs mer
    2020-04-09 Annica E svarar Malin J
    Hej Malin,
    Tack så mycket för din fina återkoppling, jättekul att ni är nöjda med er försäljning och med mig.
    Roligt också med nöjda, glada köpare. Stort lycka till med er nya fastighet.
  • 2020-03-04

Magnus L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt bostadsrätt.
    Superproffsigt bemötande, stort kunnande och kändes trygg.
    Allt över förväntan.
    Ett fullblodsproffs dom jag kan använda igen. Läs mer
    2020-04-09 Annica E svarar Magnus L
    Hej Magnus,
    Tack för din rekommendation, roligt att du är nöjd med mig som mäklare och mitt arbete. Hoppas du trivs i din nya bostad. Jag önskar dig stort lycka till!
  • 2020-02-25

Anna K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte vårt första hus med hjälp av Annica och under hela processen har hon varit tillmötesgående, trevlig och svarat på alla våra frågor. Z Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Anna K
    Hej Anna, Tack för din rekommendation. Hoppas flytten gick bra för er och att ni hunnit komma iordning. Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende.
  • 2020-02-23

Hanna-mari L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi sålde vår villa och valde Annica som mäklare pga hennes goda rykte. Förväntningarna på en proffsig, trevlig och kunnig mäklare uppfylldes väl. Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Hanna-mari L
    Hej Hanna-Mari, Tack för fina ord och att ni valde mig som mäklare vid er försäljnig. Hoppas att jag också får glädjen att förmedla ett nytt boende till er. Vi ses på visningar framöver!
  • 2020-02-19

Anna D skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Har sålt en 3:a på flodins väg. Tre trappor upp. Ett mycket varmt och trevligt bemötande av Annica. Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Anna D
    Hej Anna, Tack för att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Hoppas du snart hittar ditt nya drömboende.
  • 2020-02-12

Berit L skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Hon har löst alla uppgifter med stort omdöme både när det gäller köp och försäljning av bostadsrätt o fastighet. Vi ger henne högsta betyg Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Berit L
    Hej Berit, Tack så mycket för att jag fick vara med vid köp och försäljning av bostad. Roligt att allt gick så snabbt och smidigt. Då får ni se fram emot en vår i centrala Strängnäs. Ha det gott!
  • 2020-02-05

Michal Marcin J skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi behöver inte diskutera nånting! Underbart! 100% proffs! Vi rekommenderar pi 200%, Björn hjälpte med alltföre och efter underskrifter kontraktet.
    Hälsningar
    Familjen Jaroszyk. Läs mer
  • 2020-01-30

Birgitta C skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Utmärkt rådgivning och genomförande vid försäljningen av min bostadsrätt - helt anpassat efter mina önskemål. Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Birgitta C
    Hej Birgitta, Roligt att höra att du är nöjd med din försäljning. Hoppas allt blir bra med ditt nya boende, jag önskar dig stort lycka till.
  • 2020-01-22

Anette E skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Fint bemötande. Björn har hjälpt oss på alla sätt. Läs mer

Delovan Sherzad O skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Jag köpte bostad, utmärkt bemötande, jag kände mig trygg med mäklaren, då gjorde mäklaren ett fantastiskt jobb på ett väl proportionellt sätt. Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Delovan Sherzad O
    Hej Delovan, Tack för din återkoppling. Hoppas allt har gått bra med flytten och den renovering ni skulle göra direkt. Lycka till med ert nya boende, hoppas ni ska trivas.

Jinan M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi köpte en villa via Annica. Hon är professionell och gör ett fantastiskt jobb som mäklare. Rekommenderar alla att välja henne för både försäljning eller köp!❤️🙌🏻 Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Jinan M
    Hej Jinan, tack så jättemycket för fina och värmande ord, vad glad jag blir. Jag vill önska er stort lycka till med ert nya boende och välkomna er till Strängnäs kommun. Hoppas vi ses!

Ann V skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Vi har sålt en brf och köpt ett stadsradhus även det i form av en brf. Björn har varit seriös och förtroendeingivande. Han har varit lätt att samtala med och hela tiden informerat om det aktuella skeendet.
    Våra förväntningar var att Björn skulle skapa en lugn och sansad affär med god vinst. Vi bor i en liten stad och har både sålt och köpt inom staden så det var viktigt för oss att vi kunde se våra olika spekulanter i ögonen efter försäljningen. Det har Björn lyckats åstadkomma. Vi är mycket nöjda med Björn som mäklare och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-01-20 Björn L svarar Ann V
    Ann och Robert, tack för förtroendet att få hjälpa er med föresäljningen av er fina våning! Det känns bra att det gått bra, till och med bättre än vi vågade hoppas på, och att vi fått nöjda köpare. Jag önskar er lycka till med ert nya boende. På återhörande!

Robert V skrev om Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Sålt brf. Björn har bemött oss på ett seriöst och förtroendeingivande sätt. Vi önskade en lugn och sansad säljprocess och det fick vi. Han hanterade budgivarna på ett föredömligt sätt.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-01-20 Björn L svarar Robert V
  • 2020-01-14

Christer K skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt mindre hus tillsammans med min sambo.
    Annika är glad o positiv. Känns som kunnig o korrekt.
    Tack för en snabb o bra affär. Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Christer K
    Hej Christer, Tack för återkopplingen och dom fina orden. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus och Strängnäs.
    Ha det gott!
  • 2020-01-12

Marina M skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Köpt en villa och det var klart och tydligt från start. Väldigt trevligt och personligt bemötande. Vi är väldigt nöjda Läs mer
    2020-02-26 Annica E svarar Marina M
    Hej Marina, Tack för er återkoppling. Hoppas allt är bra med er och att allt gått bra med flytten. Välkomna till Strängnäs och lycka till med nya boendet och jobbet.
  • 2020-01-12

Anu H skrev om Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    Profesionell, enkel, och snabb. Läs mer
    2020-01-13 Annica E svarar Anu H
    Hej Anu, tack för återkopplingen. Hoppas flytten gick bra för er. Lycka till med ert nya boende.

Långgatan 11, 647 30 Mariefred