Fastighetsbyrån Mariefred

Fastighetsbyrån Mariefred

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån Mariefred!

Här i fina Mariefred vid Mälarens strand hittar du allt från små mysiga affärer och caféer till vackra Gripsholms slott. I den gamla delen av staden finns massor av pittoreska trähus bevarade och sommartid går det att resa hit från Stockholm med båt. Vem skulle inte vilja bo på en sådan plats?

Vi på Fastighetsbyrån är en av Sveriges största mäklarkedjor och vi har verkat här i Mariefred länge. Vi har bra koll på området och hjälper dig att göra bostadsaffären så smidig som möjligt. Kontakta oss!

Läs vad 629 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mariefred 2

• sålde sitt hus med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-09-24
    Utmärkt bemötande och hjälpsam under hela försäljnings processen. Professionella bilder , bra kommunikation under försäljningen samt med köpare och säljare. Bonus var att försäljningen gick över förväntan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • Dammen
    2021-09-24
    It has been over the expectations.
    Really clear info and step by step guiding.
    I feel really safe and satisfied.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-09-22
    Annica har ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Hon är kunnig och det har varit en trygghet för oss att ”bolla” våra tankar och idéer med Annica. Ska vi någon gång sälja så är Annica det självklara valet för oss.
    • Härad
    2021-09-21
    Han är mycket vänlig och hjälpsam och försäljningen av mitt hus har blivit en succé. Det som kan förbättras både för hans egen del och för kunder är att han jobbar för mycket ,vilket gör att han jäktar iväg ofta .Min erfarenhet säger mig att lite mer tid för sig själv och kunden vore bra.
    2021-09-19
    det har fungerat utmärkt och bar skött
  • köpte sitt hus med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-09-19
    Zinnia bemötte oss väl, hon framförde alla våra bud och erbjudanden på ett proffsigt sätt. Förhandlingen mellan oss som kund och säljaren var väldigt smidig och konkret.
    • STORGÄRDET
    2021-09-17
    * Quick responsive
    * Great knowledge
    * Empathy
    2021-09-16
    Jättefint bemötande, kunnig och påläst om objektet. Vi är jättenöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-09-16
    Annika är glad trevlig och mycket kompetent.
    Känns väldigt tryggt att lägga allt i hennes händer.
    Bra att "bolla" med när buden kommer rasande.
    Förväntningarna var ju att det skulle säljas och inte för långt mellan ut och in flytt till nya stället och det blev över förväntan.
    Kommer att rekommendera Annika om någon skall sälja och kommer att anlita henne om/när det blir fler försäljningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-09-16
    Vi upplevde Annika som engagerad och lyhörd till de krav och önskemål som vi hade när vi sökte ett nytt boende i Strängnäs. Hon gav också ett personligt och välkomnande bemötande och var mycket professionell under hela processen. Om ni letar efter en seriös, duktig och engagerad mäklare kan vi verkligen rekommendera Annika!
    • STADSSKOGEN
    2021-09-16
    Jag blev bra bemött, Annika var vänlig nog att ordna en separat visning innan det ordinarie datumet. Hon var snabb att kontakta säljaren med mina frågor och jag köpte radhuset mycket tack vare det.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Zinnia Forzelius en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-09-15
    Zinnia kändes väldigt professionell och hade bra koll på vad hon höll på med. Väldigt informativ och lätt att nå vid frågor. En mycket bra upplevelse från vår sida.
    2021-09-14
    Trevligt och engagerande bemötande.
    Vi hade en positiv upplevelse.
    Sanna lyssnade och agerade därefter snabbt.
    Resultatet blev som vi hade önskat!
    2021-09-14
    Trevligt och engagerat bemötande.

Vi hade en positiv upplevelse. Sanna lyssnade och agerade därefter snabbt. Resultatet blev det vi hade önskat!
    2021-09-13
    Hon är öppen, glad och insatt.
    Hon lever upp till alla förväntningar.

Vi fick all tid vi behövde inga problem att få en tid till att titta på objektet.

Hon ger det lilla extra
    2021-09-09
    Bästa mäklaren! Kunnig inom sitt område och svarar alltid på frågor man har och det går snabbt också.

Hennes bemötande var perfekt, alltid trevlig och glad.
    2021-09-09
    Vi tycker att Zinnia passar utmärkt för att vara mäklare och hon tar folk på ett lugnt och förtroendeingivande sätt.
    Hon är påläst och ger köparen tid att gå runt för att se sig om i lägenheten.
    Mvh Kerstin och Rolf Scherp
    • Mariefred Marielundsviken
    2021-09-06
    Zinnia mötte verkligen våra förväntningar. Hon är affärsmässig, tillgänglig och lätt att arbeta med. Väldigt nöjda!
    2021-09-03
    Kändes tryggt och bra att köpa bostad av Annica, rekommenderas varmt!
    2021-08-31
    Annica är väldigt proffsig som mäklare. Mån om oss som säljare och även mån att hjälpa oss hitta nytt boende.
    Vi har ju inte suttit i denna situation förrut men Annica hjälpte oss med råd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annica Ekervall en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    2021-08-30
    Alltid trevlig och glad. Bra på att ge information och återkoppla.
    2021-08-30
    Tydlig, välkomnande och affärsmannamässig.
    Proffsigt, tydligt och glasklart
    2021-08-30
    Bra bemötande och ingav stort förtroende.
    Allt har fungerat klanderfritt. vi är nöjda.
    2021-08-29
    Vi blev bemötta av Annica på ett proffsigt och engagerat sätt. Trevlig och ödmjuk.
    Våra förväntningar var höga och Annica levde verkligen upp till dom.
    2021-08-29
    Trevlig, informativ och serviceinriktad. Vi fick bra med hjälp och allt förklarades grundligt.
    2021-08-27
    Annica är vänlig,förtroendeingivande, noggrant och hjälpsam hon var alltid tillgänglig.
    2021-08-27
    Utmärkt. Vänlig, informativ och serviceinriktad.
    2021-08-27
    Hon är best, har varit tillgänglig hela processen, tålmodigt, trevligt och hjälpsam, du är fantastisk Annica 👍👍👍
    2021-08-27
    Min fru hade mest kontakt. Men min kontakt med Annica var att vi vart trevligt bemötta och man kände att hon ville vårt bästa.
    2021-08-27
    Förtroendeingivande, trevlig och noggrann. Rekommenderas.
    • ÅKERS STYCKEBRUK
    2021-08-25
    Proffsigt rakt igenom. Tydligt, raka besked och råd
  • köpte sitt hus med hjälp av Björn Lindahl en del av Fastighetsbyrån Strängnäs
    • TOSTERÖ
    2021-08-24
    Professionell, vänlig och engagerad. Mån om både säljare och köpare.
    2021-08-23
    Hon har utfört uppdraget på ett professionellt sätt.
    • ÅKERS STYCKEBRUK
    2021-08-16
    Tydlig och professionell mäklare. Allt gick smidigt till.
    Rekommenderas
    2021-08-11
    Snabba återkopplingar och lösningsorienterat synsätt. Personligt engagerad på rätt sätt. Ödmjuk och trevlig, vilket skapar tillit.
    2021-08-09
    Kunnig, hjälpsam, lugn och effektiv. Håller vad hon lovar.
    2021-08-09
    Proffsig och serviceminded! Höll oss uppdaterade under hela processen - mycket positivt!
    2021-08-09
    Engagerad och kunnig mäklare som tog sig tid på sin semester att svara på mejl och sms så jag kunde förboka en lägenhet.
    Utmärkt bemötande.
    Snabbt agerande vid mottagande av uppdrag samt genomförande.
    Felfritt och med beröm godkänt.
    2021-08-08
    professionell, engagerad och mycket lyhörd mäklare. Kan varmt rekommendera Zinnia!
    2021-08-03
    Mycket proffsig mäklare. Duktig och trevlig.

Det enda jag tycker som borde gjorts annorlunda är hur vi bestämde datum för visning. Nu blev det visning i juli. Och där var jag dålig påläst när datumet bestämdes.

Men jag har pratat med flera och alla säger att juli är den månad det är sämst att ha visning.

Ngt annat som jag inte är helt nöjd med är när vi bestämde utgångspris. Borde diskuterat det mera och såhär i efterhand ville jag ha haft högre utgångspris. Med tanke på den allmänna uppgång som varit.
    2021-08-02
    Annica har haft ett trevligt och lugnt bemötande. Snabb återkoppling, kunnig och hjälpt till att ta reda på sånt vi frågat om utöver kontraktskrivning. Uppskattades även att hon gav oss utrymme att titta runt själva i lugn & ro. Vi ger helt klart Annica 5 stjärnor utav 5 möjliga.
    • VIK FOGDÖ
    2021-07-22
    Trevlig mäklare som var tydlig o förstående.
    • Åkers Styckebruk
    2021-07-14
    Min man och jag är mycket nöjda med hela processen att köpa ett hus.

Annica Ekervall är mycket professionell i det arbete hon gör. Hon är väldigt snäll, ansvarsfull och exakt. Hon hjälpte oss mycket i hela processen. Tack vare henne och hennes goda kommunikationsförmåga kommunicerade vi mycket enkelt med säljare. Annica är öppen för alla frågar och man känner sig bekväm att kommuunicera med henne. Jag vill också nämna det faktum att min man och jag inte pratar eller skriver bra på svenska och att vi inte visste så mycket om att köpa ett hus, men Annica hade tålamod för oss i kommunikationen. Hon fick oss att känna oss bekväma och välkomna. Varje beröm till Annica som person och som mäklaren.
    2021-07-07
    Annica Ekervall har ett trevligt och vinnande sätt. Man känner sig trygg med henne och hennes kunskap.
    2021-07-04
    Väldigt bra bemött och saklig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Snabb affär.
    • STORGÄRDET
    2021-07-04
    Professionellt, vänligt och ärligt bemötande. Annica levde upp till våra förväntningar, hon var påläst och mån om att framföra både köpare och säljares intressen. Rutinerad och förtroendeingivande mäklare!
    2021-07-04
    Professionell, lyhörd och tillmötesgående. Väldigt aktiv och bra på snabb återkoppling. Vi är hittills mycket nöjda med Annica.
    2021-07-04
    Bra bemött, välkomnande. Svarade på frågor och var tillgänglig vid visning samt efteråt via sms vid frågor.

Noggrann och professionell mäklare vid köp.