Fastighetsbyrån Munkfors

Fastighetsbyrån Munkfors

4.0
Ring 0563-526 90 Dela

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Munkfors och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

6 omdömen om Fastighetsbyrån Munkfors

Sedan starten hos Reco 2013

Kristina H
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Munkfors
Munkfors

Missnöjd med att mäklaren inte muntligt erbjudit/informerat varken mig eller säljaren om en dolda fel försäkring. Vid inflytt upptäckte jag att säljaren dolt ett inspektionshål som tagits upp vid takfoten. Det visade sig att övre hammarband var helt murket. Säljaren har målat plåttaket men uppgav inte att han upptäckt denna skada. Han har tvärtom uppgett att han inte är medveten om några fuktskador. Nu har jag beställt besiktning och hoppas mäklaren kan hjälpa mig lösa detta.

Diana S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Munkfors
Munkfors

Sålde villa. Blev bemött på trevligt sätt. Gick väldigt snabb. Smidigt hanterande av allt och jag är nöjd.

Kristina O
Skrev om Fastighetsbyrån Munkfors

En bra, snabb och smidig affär. Bra bemötande av mäklaren.

Gun J
Skrev om Fastighetsbyrån Munkfors

Bra bemötande skött sitt uppdrag på ett bra sätt

Christer  J
Skrev om Fastighetsbyrån Munkfors

Finns inte så många att välja på så det blir ganska naturligt att man väljer dem

Gunhild N
Skrev om Fastighetsbyrån Munkfors

Ansvarsfull. Alltid nåbar. Trevlig. Upplevdes som ärlig och hjälpsam. Rekommenderas varmt.