Conny Knutson

Conny Knutson

Conny Knutson är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Conny Knutson har varit registrerad mäklare sedan 1998-06. Conny Knutson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.8. Conny Knutson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

32 omdömen om Conny Knutson

Sedan starten hos Reco 2017
Morvarid F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevlig bemötande och väldigt erfaren. Tydligt vid kontraktskrivning. Kan starkt rekommendera honom. Vi köpte en lägenhet och hade Conny som mäklare.

Stefan K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Har god kunskap och är erfarenhet Inger förtroende

Peter U
Köpte sitt hus med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevligt bemötande och väldigt påläst. Mycket tydlig vid kontraktsskrivningen. Rekomenderas.

Robin B

Bra och trevligt bemötande! Tillmötesgående och hjälpsam.

Jimmy W

Blev väl bemött på ett proffsigt sätt, lätt att snacka med och kunde snart gå rakt på sak utan struntprat om objektet och pekade snabbt ut småbrister som fanns i lägenheten så han kändes som en genuin kille man enkelt kunde prata med. Så 5 tummar upp!

Harriet Margareta L

Conny är seriös som tar sitt uppdrag på stort allvar och är också pedagogisk när det gäller att förklara alla delar i försäljningsprocessen. Kort sagt så är han en duktig mäklare som jag kan rekommendera.

Gerd Annette S
Köpte sitt hus med hjälp av Conny Knutson en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevligt bemötande. Inget att anmärka.

Lina M

Köpte radhus. Han bemötte frågor och undringar bra. Man kände inte att det fanns dumma frågor. Jag hade inga speciella förväntningar då det var första gången vi köpte bostad.

Jonas Olof Torbjã¶rn M

Conny var mäklare till en familj vi köpt ett radhus av. Vi skrev köpekontrakt i juli 2020 och genomförde köpet i mars 2021. Jag har inte en alltför positiv bild av mäklare överlag, men Conny har varit väldigt professionell genom alla led och tog sig tid att förklara allt i lugn och ro, för oss som köpte hus för första gången. Öppen för våra funderingar och ingav ett lugn och stabilitet. Conny levererade långt över våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Conny som mäklare, som gjorde vårt första husköp till en väldigt behaglig upplevelse!

Svar från Conny Knutson

Tack för det omdömet. Jag försöker bara vara tydlig och tillgodose båda parters intressen och funderingar. Lycka till i erat nya boende.. Conny

Martina W

Jag är väldigt nöjd med Connys arbete vid mitt köp av lägenhet. Han kändes trygg och tog allt i den farten som behövdes för att alla skulle hänga med. Han gick att få tag i när det behövdes och svarade på alla mina frågor. Jag skulle helt klart använda honom om jag skulle sälja och jag rekommenderar honom! Supernöjd 5/5!