Marie Odin är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Marie Odin har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 63 omdömen sedan 2017-01-31. Marie Odin har haft 1 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 63 Läs vad Marie Odin

• Sålt villor. Lösnings orienterad, trevlig, snabb på alla sätt och vis utan att tumma på kvaliteten. Viktigast av allt för dig som säljare, hon är grym på att siffrorna på sista raden överträffar din förväntning. (Inte en tillfällighet, hon har redan gjort det två ggr åt oss)
    Fredrik C sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-09-26
    • 140.0 m²
    2020-09-26
    Jag tackar åter för förtroendet vid er försäljning och stort tack för de fina orden. Önskar dig nu lycka till med allt! // Marie

Visa svar
  • Hade köpt huset på landet utanför Norrköping. Träffade inte mäklare personligt men vi hade kontakt per telefon och sms. Fick hjälp att genomföra köp på distans med fullmakt till min dotter. Mycket nöjd, mäklare och kollegor på FB i Norrköping proffsiga, vänliga, alla mina förväntningar vara uppfyllda. Tack!
    Lidia V köpte sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2020-01-06
    • 155.0 m²
    • Västra Husby
    2020-01-06
  • Anlitade Marie Odin att försälja vår bostad Häradshammars prästgård 1. Vikbolandet Min man och jag blev väl Bemötta av Marie. Fastighetsbyrån med chef besökte oss och gav Marie ett vad i deras tycke fastighetens utgångspris skulle ligga på. Detta pris låg i paritet med vårt acceptans pris. Marie ville ha en snabb affär och tyckte att vi skulle acceptera ett mycket, mycket lägre pris. Vi som hade anlitat henne var uppenbarligen inte så intressanta längre. Jag anser att Marie inte är mogen för de arbetsuppgifter som hon har både av Fastighetsbyrån eller från oss som kunder. D.v.s att jag skulle inte rekommendera henne som mäklare.
    Ulrica S sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-11-24
    • 445.0 m²
    2019-11-24
  • Har under min livstid köpt elva och sålt tio fastigheter. Den nu sålda var två bostadshus på 400 resp 90 m2 med stor parkliknande tomt. Marie Odin gav i början ett gott intryck men efterhand erfor vi att hon hade liten erfarenhet av sådana objekt. Vi var överens om ett lägsta pris men när presumtiva köpare "skambjöd" visade hon ingen förmåga att få upp priset utan tog köparens parti och tyckte att vi skulle avsluta affären. Hon lät köparen granska kontraktet i förväg och ville absolut inte att vi som säljare skulle ta med uppgifter i kontraktet som gynnade oss. Det finns mycket mer att säga men det får räcka. Marie Odin borde inse sin begränsning och inte åta sig sådana objekt.
    Hans N sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-11-23
    • 445.0 m²
    2019-11-23
  • Marie är en väldigt varm och sympatisk person. Fick ett gott första intryck. Hon var mycket pedagogisk och när vi skrev kontrakt så läste hon högt för mig då jag har nedsatt syn. Det uppskattade jag mycket. // Stig
    Stig K sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-11-15
    • 165.0 m²
    • Kneippen
    2019-11-15
  • Vi valde Marie därför att hon var o värderade vårat hus för ett par år sen. Samtidigt fick vi hennes hjälp att få veta hur vi bäst kunde köpa en lägenhet till våran dotter ( tipps osv). Vi var tacksamma för hennes hjälp, så när vi nu skulle sälja kändes det självklart att be henne hjälpa oss. Hon är trevlig och hjälpsam. Vi är väldigt nöjda.
    Zenitha L sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-10-06
    • 155.0 m²
    • Västra Husby
    2019-10-06
  • Vi har köpt en bostad och håller på med försäljning av vår lägenhet. Marie är proffsig, trevlig, personlig och varm. En toppenmäklare som arbetar på ett sätt som är långt över den förväntan man kan ha. Skulle vilja att Marie hanterar alla våra bostadsaffärer i framtiden, vi är jättenöjda!
    Marianne S sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-08-30
    • 129.5 m²
    • Centralt
    2019-08-30
  • Vi har köpt och säljer bostad med hjälp av Marie Odin. Hon är otroligt positiv och trevlig och hänger med på skämt och så. Vi hade höga förväntningar på Fastighetsbyrån, men de överträffades tack vare Marie O. Jag kan med glädje rekommendera Marie Odin.
    Roland K sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-08-26
    • 129.5 m²
    • Centralt
    2019-08-26
  • Vi köpte en villa i Simonstorp och hade bra kontakt med Marie, allt har flutit på och tillträdet gick hur smidigt som helst. Allt har fungerat som önskat, nu ser vi fram mot att bo i vårt hus och önskar Marie lycka till med den nya bebisen.
    Maria W köpte sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-06-19
    • 168.0 m²
    • Simonstorp
    2019-06-19
  • Väldigt bra bemötande. Köpet gick smidigt utan problem
    Eva B köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2019-06-05
    • 3:a