Marie Odin
Registrerad mäklare sedan 2014-06-23
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-31
2019-07 - 2020-06

Läs vad 62 Läs vad Marie Odin

• Lidia V köpte sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2020-01-06

Västra Husby
    Hade köpt huset på landet utanför Norrköping. Träffade inte mäklare personligt men vi hade kontakt per telefon och sms. Fick hjälp att genomföra köp på distans med fullmakt till min dotter. Mycket nöjd, mäklare och kollegor på FB i Norrköping proffsiga, vänliga, alla mina förväntningar vara uppfyllda. Tack! Läs mer
  • Ulrica S sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-24

Anlitade Marie Odin att försälja vår bostad Häradshammars prästgård 1. Vikbolandet Min man och jag blev väl Bemötta av Marie.
    Fastighetsbyrån med chef besökte oss och gav Marie ett vad i deras tycke fastighetens utgångspris skulle ligga på. Detta pris låg i paritet med vårt acceptans pris. Marie ville ha en snabb affär och tyckte att vi skulle acceptera ett mycket, mycket lägre pris. Vi som hade anlitat henne var uppenbarligen inte så intressanta längre.
    Jag anser att Marie inte är mogen för de arbetsuppgifter som hon har både av Fastighetsbyrån eller från oss som kunder. D.v.s att jag skulle inte rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Hans N sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-23

Har under min livstid köpt elva och sålt tio fastigheter. Den nu sålda var två bostadshus på 400 resp 90 m2 med stor parkliknande tomt.
    Marie Odin gav i början ett gott intryck men efterhand erfor vi att hon hade liten erfarenhet av sådana objekt. Vi var överens om ett lägsta pris men när presumtiva köpare "skambjöd" visade hon ingen förmåga att få upp priset utan tog köparens parti och tyckte att vi skulle avsluta affären. Hon lät köparen granska kontraktet i förväg och ville absolut inte att vi som säljare skulle ta med uppgifter i kontraktet som gynnade oss. Det finns mycket mer att säga men det får räcka.
    Marie Odin borde inse sin begränsning och inte åta sig sådana objekt. Läs mer
  • Stig K sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-11-15

Kneippen
    Marie är en väldigt varm och sympatisk person. Fick ett gott första intryck. Hon var mycket pedagogisk och när vi skrev kontrakt så läste hon högt för mig då jag har nedsatt syn. Det uppskattade jag mycket.
    // Stig Läs mer
  • Zenitha L sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-10-06

Västra Husby
    Vi valde Marie därför att hon var o värderade vårat hus för ett par år sen.
    Samtidigt fick vi hennes hjälp att få veta hur vi bäst kunde köpa en lägenhet till våran dotter ( tipps osv).
    Vi var tacksamma för hennes hjälp, så när vi nu skulle sälja kändes det självklart att be henne hjälpa oss. Hon är trevlig och hjälpsam. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Marianne S sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-30

Centralt
    Vi har köpt en bostad och håller på med försäljning av vår lägenhet. Marie är proffsig, trevlig, personlig och varm. En toppenmäklare som arbetar på ett sätt som är långt över den förväntan man kan ha. Skulle vilja att Marie hanterar alla våra bostadsaffärer i framtiden, vi är jättenöjda! Läs mer
  • Roland K sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-26

Centralt
    Vi har köpt och säljer bostad med hjälp av Marie Odin. Hon är otroligt positiv och trevlig och hänger med på skämt och så. Vi hade höga förväntningar på Fastighetsbyrån, men de överträffades tack vare Marie O.

Jag kan med glädje rekommendera Marie Odin. Läs mer
  • Maria W köpte sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-19

Simonstorp
    Vi köpte en villa i Simonstorp och hade bra kontakt med Marie, allt har flutit på och tillträdet gick hur smidigt som helst.
    Allt har fungerat som önskat, nu ser vi fram mot att bo i vårt hus och önskar Marie lycka till med den nya bebisen. Läs mer
  • Eva B köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-05

3:a
    Ljura
    Väldigt bra bemötande. Köpet gick smidigt utan problem Läs mer
  • Andreas G sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-27

2:a
    Haga
    Finns bara bra att säga om Maries jobb. Man kände direkt från första början att Marie var genuint intresserad att ta på sig uppdraget att sälja min bostad. Bra på att lyssna och att ge tips inför en lyckad försäljning. Ett stort tack för allt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind