Marie Odin
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 57 Läs vad Marie Odin

• Marianne S köpte sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-30

Vi har köpt en bostad och håller på med försäljning av vår lägenhet. Marie är proffsig, trevlig, personlig och varm. En toppenmäklare som arbetar på ett sätt som är långt över den förväntan man kan ha. Skulle vilja att Marie hanterar alla våra bostadsaffärer i framtiden, vi är jättenöjda! Läs mer
  • Roland K köpte sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-08-26

Vi har köpt och säljer bostad med hjälp av Marie Odin. Hon är otroligt positiv och trevlig och hänger med på skämt och så. Vi hade höga förväntningar på Fastighetsbyrån, men de överträffades tack vare Marie O.

Jag kan med glädje rekommendera Marie Odin. Läs mer
  • Maria W köpte sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-19

Simonstorp
    Vi köpte en villa i Simonstorp och hade bra kontakt med Marie, allt har flutit på och tillträdet gick hur smidigt som helst.
    Allt har fungerat som önskat, nu ser vi fram mot att bo i vårt hus och önskar Marie lycka till med den nya bebisen. Läs mer
  • Eva B köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-06-05

Ljura
    Väldigt bra bemötande. Köpet gick smidigt utan problem Läs mer
  • Andreas G sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-05-27

Haga
    Finns bara bra att säga om Maries jobb. Man kände direkt från första början att Marie var genuint intresserad att ta på sig uppdraget att sälja min bostad. Bra på att lyssna och att ge tips inför en lyckad försäljning. Ett stort tack för allt! Läs mer
  • Ingalill Birgitta J sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-04-24

Simonstorp
    Bra och tydlig i sin kommunikation. Förklarar vad som ska hända och svarar snabbt på frågor som dyker upp. Kan varm rekommendera henne vidare Läs mer
  • Adnan P sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-04-09

Ljura
    sålt lägenhet och har även varit på visningar där säljaren sålde olika objekt.
    bemötande är professionell och jätte trevligt. valde att sälja via mäklaren pga bemötandet och kundfokusering. Läs mer
    2019-04-24 Marie O svarar Adnan P
    Tack Adnan för de fina orden, det värmer, tack också för ett mycket bra samarbete!
  • Anna-Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-03-25

Centralt / Norr
    Allt har fungerar perfekt, mycket bra engagemang och återkoppling! Läs mer
    2019-04-09 Marie O svarar Anna-Karin S
    Tack snälla Anna-Karin för de fina orden, tycker också att det har fungerat bra.
    Toppensammarbete!
  • Bengt E sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2019-02-19

Söder / Klingsberg
    Min mor har sålt en villa. Marie har lagt ner ett enormt bra arbete och stöttat och hjälpt min mor på ett mycket professionellt sätt. Vi är också mycket nöjda med det pris hon till sist fick ut vid försäljningen och hur hon tacklade de olika köparna. STORT TACK ! Läs mer
  • Johan N sålde sin bostad med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

2018-11-07

Sålt villa. Mycket nöjd med Marie . Seriös och ärlig. Stort förtroende för henne Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Norrköping

Magnus Erikson Eklind