Marie Odin

Marie Odin

Marie Odin är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Marie Odin har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Marie Odin har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.8. Marie Odin har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Marie Odin

Sedan starten hos Reco 2017
Josefine P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Kommunikativ, tydlig, hjälpsam! Vi är mycket nöjda med Marie.

Frida N
Sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Eneby / Karlshov

Marie har varit lyhörd o förtroendeingivande. Mkt stöttande o guidande. Förklarat vilket nästa steg kan vara. Helt enkelt vad som har behövts för att vi ska känna oss trygga o få huset sålt så bra som möjligt

Jonas N
Sålde sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Eneby / Karlshov

Marie visade ett personligt och passionerat engagemang för oss och vårt hus från allra första stunden. Det kändes genuint och ingav förtroende att hon skulle klara att hitta en bra köpare till vårt hus. Det klarade Marie på allra bästa sätt. Detta på en marknad som blivit allt trögare pga ränteläget. Det krävdes således traditionellt och proffsigt mäkleri. Vi rekommenderar gärna Marie till andra.

Lena J
Köpte sitt hus med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Trevligt och hjälpsamt bemötande. Informativ och noggrann vid köpekontrakt på fastighetsbyråns kontor.

Eva L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Marie är positiv och mycket lätt att samarbeta med. Hon lyssnar på frågor, gör sitt bästa för att besvara dem eller för frågorna vidare till aktuella personer.. Man får snabb feedback och det är lätt att få kontakt med Marie via mejl eller telefon. Jag är mycket nöjd med Maries engagemang och samarbetsförmåga.

Anna B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Positiv erfarenhet! Marie har härlig energi och ett proffsigt bemötande. Jag har känt mig trygg genom hela processen.

Gabriel H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Marie är tydlig och professionell som besitter bra kunskaper inom sitt område. Hon är trevlig och rättvis. Tar reda på svar och återkopplar snabbt. Rekommenderar starkt Marie.

Per Christian A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Fick dem hjälp vi förvänta av Mari

Ylva H
Svärtinge

Trevlig och tillmötesgående som är mån om sina kunder.

Sanna K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Odin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt / Norr

Marie är alltid trevlig och tillmötesgående vid kontakt kring försäljningen. Hon är professionell och gav bra råd och guidning genom hela processen.