Daniel Mohlin

Daniel Mohlin

Daniel Mohlin är mäklare på Fastighetsbyrån Norrköping

Daniel Mohlin har varit registrerad mäklare sedan 2021-10. Daniel Mohlin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Mohlin har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

125 omdömen om Daniel Mohlin

Sedan starten hos Reco 2021
Antonios Gustav M
Kimstad

Daniel är väldigt erfaren, duktig och engagerad i sitt jobb. Uppstod det probelm så löste han dom, gav mig bra tips och delade mig sig av sina tankar. Vi höll mycket kontakt emellan oss, jag visste hela tiden hur prosessen gick och även vad nästa steg va. (väldigt uppskottande

Marcus E
Djurön

Daniel har varit väldigt snabb och tydlig i sin återkoppling. Rekommenderas varmt!

Annelie F
Djurön

Stort engagemang och ett mycket trevligt bemötande i samtliga aspekter av vår hus affär.

Felicia H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Vi är otroligt nöjda och tacksamma över Daniels engagemang till att sälja vår lägenhet. En mäklare som är otroligt professionell och kan sitt yrke samt alltid tillgänglig med snabba svar på ens frågor. En stjärna helt enkelt ⭐️

Anders K
Vilbergen

Mycket trevlig o kompetent mäklare med fokus på oss kunder. Håller vad man lovat o höra av sig o meddela o s v Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare.

Jennifer B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Mohlin en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Centralt

Professionellt och trevligt bemötande. Han besvarade alla frågor jag hade, var lätt att kontakta och svarade snabbt. Jag kände att jag fick bra stöd igenom hela processen.

Maria K
Vilbergen

Bra bemötande. Snabba återkopplingar. Kändes bra genom hela processen.

Damir K

Trevlig, påläst, kunnig. Rekommenderas

Ludwig L
Haga

Ett väldigt bra första möte, där Daniel på ett lugnt och pedagogiskt sätt förklarade allt vad en försäljning skulle innebära. Gav mig realistiska förväntningar kring försäljningen och lyckades dessutom överträffa dessa. Väldigt tillgänglig, kunnig och trygg genom hela processen. Kommer absolut vilja anlita honom vid nästa bostadsförsäljning och rekommenderar honom varmt.

Felicia B
Haga

Jag tycker jag blev bemött på ett väldigt bra samt hjälpsamt sätt av Daniel, han var även lugn och tillmötesgående genom hela processen vilket är något jag har uppskattat. Jag hade inte några specifika förväntningar mer än att få den hjälp jag känner att jag behöver vilket jag känner att jag fick. De frågor som jag hade fick jag alltid ett svar på och hela processen med hjälp av honom gick väldigt smidigt, bra och snabbt vilket förvånade mig lite. Jag har inte varit i kontakt med särskilt många andra mäklare men tycker att Daniel skött allt utan några problem som jag har märkt av.