Adam Hultman

Adam Hultman

Adam Hultman är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Adam Hultman har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Adam Hultman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 307 omdömen med ett betyg på 4.7. Adam Hultman har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

307 omdömen om Adam Hultman

Sedan starten hos Reco 2015
Annsofie L
Åshammar

Trevlig och hjälpsam mäklare. Lätt att få kontakt med om man har frågor.

Mona B
Åshammar

Bra och trevligt bemötande. Man får svar på frågor som vi har. Det finns inget att klaga på. Vi har träffat både Sara och Adam. Båda har varit lätta att få kontakt med.

Branislav K
Årsunda

Adam är väldigt engagerad mäklare och väldigt trevligt person, vi fick två gånger hjälp av Adam, två år sedan när vi köpte huset och nu att sälja det samma huset ä, vi stark rekommenderar Adam som mäklare.

Radica K
Årsunda

Adam har gjort jättebra sitt jobb, han är också kunnig person 😊

Charles Göran B
Västanbyn

Proffsigt bemötande alltid kontaktbar lugn och trygg för oss.Vi är mycket nöjda för en väl utförd affär.Vänligen Charles o Anita Blomstedt.

Ann-Helen H
Enbacken

Ett mycket proffsigt och framför allt trevligt bemötande från början till slut. Regelbunden kontakt och uppdateringar om hur det såg ut både på Hemnet samt telefonförfrågningar. Rekommenderas varmt!

Tobias P
Gästrike Hammarby

Rak och ärlig i kommunikationen Trygg och lugn kändes Adam

Lena P
Gästrike Hammarby

Adam. Bra kunnig och fingerkänsla för prissättning. Jag är nöjd med Adam och övrig personal som varit behjälpliga vid kontraktskrivning.

Moa J
Årsunda

Adam är väldigt trevlig och lyhörd, svarade på alla frågor och tog tag i saker snabbt när han inte visste svaret. Processen från att få komma på visning till att skriva kontrakt var snabbt och smidigt och fanns en god kontakt med mäklaren hela vägen.

Lena S
Vallhov

Bra bemötande, flexibel och lyhörd. Har haft en givande dialog genom hela processen