Emma Forsberg

Emma Forsberg

Emma Forsberg är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Emma Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Emma Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Forsberg har haft 65 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

175 omdömen om Emma Forsberg

Sedan starten hos Reco 2021
Mats Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Södra Björksätra

Emma gjorde sitt jobb. Inget att anmärka på.

Svar från Emma Forsberg

Tack Mats! Du kommer att trivas bra i lägenheten den dag du flyttar in

Adam N
Centralt

Blev mycket väl bemött och fick en tydlig genomgång av kontrakt, ansvarsområden och krav på köpare och säljare. Fick mycket utrymme för frågor som mäklaren kunde svara på direkt.

Svar från Emma Forsberg

Tack så mycket Adam det är en jättefin lägenhet som du har köpt och där kommer ni att trivas, jag blir glad att höra att du kände dig bra bemött och kunde ställa frågor!

Malak M
Centralt

Emma är på rätt tjänst det är synlig.

Svar från Emma Forsberg

Tack så mycket Malak! Du kommer att trivas så bra i din nya lägenhet!

Olof S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Toppen, professionell samt trevlig

Svar från Emma Forsberg

Tack Olof! Nu får vi se vad du hittar för ny lägenhet!

Johan Ö
Hantverkarbacken

Emma har full koll,hon gör ett fantastiskt jobb

Svar från Emma Forsberg

Tack så mycket Johan! Ni kommer att trivas så bra i lägenheten.

Jakob F
Centralt

Jag träffade Emma första gången när mina föräldrar sålde sitt radhus, vid det tillfället så sa hon också att hon kunde hjälpa mig med lägenhet i framtiden. Jag har varit på några visningar hos henne och det har känts bra varje gång då jag alltid har kunnat ställa frågor angående bostaden och så vidare. Nu har jag precis köpt en lägenhet och det gick lika smidigt som jag hade förväntat mig.

Svar från Emma Forsberg

Tack Jakob! Det har varit roligt att få följa dig och hjälpa dig med att hitta rätt lägenhet. Du kommer att trivas så bra där!

Johanna A
Centralt

Emma är otroligt trevlig,ödmjuk och en lugn person. Det är lätt att få ett förtroende för henne. Hon visade upp lägenheten på det sätt som vi hade förväntat oss. Hon är duktig i sitt arbete. Vi är jätte nöjda med henne och rekommenderar verkligen att välja henne vid en försäljning.

Svar från Emma Forsberg

Tack snälla Johanna! Det var så fint att få vara med er och hjälpa till med lägenheten så ni nu kan släppa den.

Jesper A
Centralt

Väldigt lätt att ha och göra med. Bra uppstyrt

Svar från Emma Forsberg

Tack Jesper! Nu kan du gå vidare i en ny lägenhet :)

Carin Ö
Hantverkarbacken

Blev mycket trevligt bemött av Emma .Hon är seriös och professionell och mycket lätta att prata med Har haft kontakt med Emma förr och hon är alltid lika tillmötesgående och proffsig. Emma uppfyllde våra förväntningar snabb affär Kan verkligen rekommendera Emma

Svar från Emma Forsberg

Tack snälla Carin! Det var så fint att få vara med och hjälpa er att hitta rätt lägenhet, ni kommer att trivas då bra där!

Thomas E
Centralt

Allt fungerade väldigt smidigt och bra.Kan varmt rekommendera Emma som duktig vänlig och bra mäklare

Svar från Emma Forsberg

Tack Thomas! Den lägenheten kommer att bli toppen för dig när du flyttar hit sedan!