Helena Örnefeldt

Helena Örnefeldt

Helena Örnefeldt är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Helena Örnefeldt har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Helena Örnefeldt har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 104 omdömen med ett betyg på 4.9. Helena Örnefeldt har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

104 omdömen om Helena Örnefeldt

Magnus I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Örnefeldt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Centralt

bra, kunnig och professionel mycket nöjd med Helena.

Julia Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Örnefeldt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Centralt

Otroligt proffsig och trevlig säljare utan att på något sätt vara för påstridig. Att kunna inkludera ett litet barn och en kelsjuk hund under det första mötet samtidigt som information ska förmedlas var imponerande. Affären gick snabbt, utan krångel och jag kände mig aldrig dum trots att jag ställde fråga efter fråga. Tack Helena!

Erika W
Barrsätra

Kunnig och väldigt trevlig! Alltid snabb återkoppling!

Patrick L
Centralt

Otroligt trevlig och lyhörd. Alltid bra svar och koll på läget. Supernöjd!

Johanna B
Storvik

Allt har funkat toppenbra under hela försäljningen. Hon är alltid glad och trevlig och har ett bra bemötande och bra förståelse. Jag är supernöjd!

Lena T
Storvik

Helena är jätteduktig, professionell och trevlig. Svarar snabbt om man undrar över något. Allt har gått bra än så länge.

Linus J
Hantverkarbacken

Lättsam och ger en trygg känsla genom hela affären.

Tomas M
Hantverkarbacken

Snäll trevlig har bra tålamod när man själv inte vad jag ska göra. Helena hjälp är jag tacksam för. Den var bra hade jag funderingar så fick jag hjälp med frågorna.

Filip N
Hantverkarbacken

Kommunikativ, engagerad och kunnig mäklare som värnar om sina kunder

Lena W
Hantverkarbacken

Tillgänglig och hjälpsam genom hela affären!