Fastighetsbyrån Sävsjö

Fastighetsbyrån Sävsjö

• BadgeSixYears
Ring 0382-127 11 Dela

Här i idylliska Sävsjö finns många sjöar och en vacker natur, näringslivet är aktivt och när det gäller fritidsaktiviteter finns ett stort utbud. Vi på Fastighetsbyrån strävar alltid efter att erbjuda dig den bästa möjliga mäklartjänsten. Med starkt engagemang, kunskap om området och mycket erfarenhet kan vi stötta dig i din...

94 omdömen om Fastighetsbyrån Sävsjö

Sedan starten hos Reco 2013

Thomas R
Stockaryd

På första visningen saknade jag lite mottagandet av mäklaren när man kom till huset. Annars bra, bra återkoppling och viljan att ställa upp med extra visning. Bra genomgång vid kontrakt skrivning

Jonas N
Landet

Hej Vi är mycket nöjda. Det är bra att det finns utvärderingsimstrument men de är som regel så trubbiga att de kan ta udden t.o.m. av den goda affären. Är det inte rimligt att företaget litar på sin medarbetare, att affärens historia är i händerna på deras kompetens och erfarenhet? De kan väl rapportera själva? Bra om Fastighetsbyrån/Reco formulerade någon enkel fråga om kunderna trots allt ville tillägga eller kommentera affären. Jag tror ju inte att jag får betala mindre för att sedan efteråt ägna tid åt värdera medarbetare, Det borde Fastighetsbyrån klara av själva.

Peter C
Stockaryd

Mäklaren har varit fantastisk. Engagerad, intresserad, lyhörd, positiv Hade inte kunnat tänka mig någon annan.

Ingrid L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sävsjö

Vi var mycket nöjd med teamet i Sävsjö. Även om man frågade flera gånger om samma sak, blev man bemöt med vänlighet och en omfattande förklaring , vilket är viktigt, när man gör en så viktig beslut. Intressa och vänlighet genomsyrade jobbet, och vi vill rekommendera andre att anlita firman.

Henrik S
Rörvik

Emelie og co war helt ok. Specielt war jeg glad for deres gode indsigt i lovgivning etc. Let´s see how it goes. En handel er jo ikke slut før pengene er gået ind på min konto. Men indtil nu - ok Henrik Smith Sorensen

Zainab S
Djurgårdsområdet

Personalen har bra bemötande och arlig man känner sig trygg .

Ronald V
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sävsjö

Keurige uitleg en goede hulp om ons te helpen met de aankoop . En het verkrijgen van een bank ID . Het geeft ons vertrouwen op de manier hoe er zeer efficiënt gecommuniceerd wordt en alle afspraken accuraat worden nagekomen Kortom veel lof voor de professionele manier van omgaan met klanten , top !

Tadeus S
Djurgårdsområdet

Mycket empatisk, lyhörd och trevlig mäklare. Har skött försäljningen av vår bostad på ett exemplariskt sätt.

Eva-Lena S
Djurgårdsområdet

Trevligt bemötande och proffesionellt agerande i fastighetsaffären

Marie R
Hägnen

Bara positivt att säga. Väldigt duktiga, alla som varit inblandade.

Annica S
Rörvik

Vi har bara blivit trevligt bemötta av fastighetsbyrån/mäklaren. Kunnigt intryck, kundintresserad och alltid med en positiv inställning till allt kring försäljningen. Vår förhoppning var ju att kunna sälja stugan och det gick över förväntan! Vi har blivit uppdaterade både vad gäller antal besökare på hemnet och aktuella bud vilket var mycket bra.

Norbert S
Vrigstad

Professionellt, till slut var det dock vi och inte fastighetsbyrån som hittade en köpare. Därmed känns det lite överbetalt.

Deniz P
Norra Ljunga

Professionella och serviceinriktade med snabb återkoppling . Med andra ord en Fastighetsbyrå i toppklass med Emelie i spetsen .

Emelie N
Stockaryd

En bra upplevelse med trevliga, lyhörda och hjälpsamma mäklare. Mycket nöjd.

Ekaterina K

Hjälpsam , trevligt- toppen 👍

Peter J
Rörvik

Es war toll. Alle sind sehr freundlich mit uns umgegangen.

Ulrika K
Vallsjön

Proffsigt och trevligt bemötande av mäklare. Snabba svar både via telefon och sms.

Anita W
Stockaryd

Det är inte färdigt ännu men har fungerat enligt mina förväntningar.

Elisabeth M
Stockaryd

jag har fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Allt gick mycket smidigt och jag fick bra information och jag kände ett stort förtroende för mäklaren.. Det var en bra upplevelse och jag har inte något negativt att säga

Joel A
Vrigstad

- Mäklaren har hela tiden varit trevlig o varit mycket kunnig. - Mäklaren har uppfyllts våra förväntningar. - noggran och kunnig.

Karen S
Stockaryd

Mine förväntningar var oklare. Dett var ett mycket bra framsteg - på alla sätt och vis. Mäklaren fick mig att känn mig trygg,Fick svar på alla mina frågor. Hun gav mycket bra råd - som jag följde. Vi pratede om beslut -som måtte fattas. - Och så på ett bra sätt- Jäg er väldigt nöjd-

Maria Helena H
Stockaryd

Bra service. Mycket hjälp med alla vara fragor.

Gunnar V
Rörvik

Fastighetsmäklaren Emelie har gjort ett bra och professionellt arbete vid försäljningen av min fastighet på Mellangatan 10B i Rörvik.

Charlotta J
Djurgårdsområdet

Mycket bra o smidigt allting. 100% nöjd!

Anna-lisa H
Landet

Mäklaren var perfekt. Trevlig, uppmärksam. Inlyssnande, hjälpsam

Frank W
Kistegårdsområdet

Emilie och Stina är duktiga fastighetsmäklare. Ge alltid ett snabbt och vänligt svar. Extra visning, inga problem och själva visningen håller alltid ordning på huset. A++++

Malene K
Centralt

Väl mött av mäklaren som varit ordentligt påläst och kunnat svara på de flesta frågor vi ställt.

Gunnar V
Rörvik

Trevligt och professionellt bemötande av mäklaren Emelie Sjöstrand. Vi fick ta del av prospekt och visningsvideo via mail och sms innan vi träffade Emelie på en fysisk visning, vilket var bra för oss som åkte ifrån Stockholm.

Robert Jürgen W
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sävsjö

Väldigt bra och tydligt kommunikation! Levde hundra procent upp till förväntningarna!

Peter B
Vrigstad

Mycket bra bemötande. Snabb respons i alla lägen.

Mirsa F
Hägnen

Trevligt bemötande och man kände att mäklaren var mån om att finnas där både för köpare och säljare om man hade frågor eller funderingar.

Ingegerd E
Stockaryd

Seriös och proffsig mäklare som gjort allt för oss som hussäljare i den här processen, från första mötet till kontraktsskrivning. Kunnig, lugn, uppmuntrande, glad och trevlig. Hon har funnits tillgänglig för alla våra frågor och synpunkter och aldrig låtit oss förstå att det varit olägligt eller tröttsamt. Bistått med konkreta råd i för oss ovana och svåra frågor. Kan inte komma på något önskemål hon inte uppfyllt. Imponerande. Guldmedalj till Emelie Sjöstrand🥇

Siri A
Rörvik

Allt fungerade bra och vi kan inte klaga på något.

Maj R
Centralt

Mycket bra mäklare, hjälpte oss med försäljningen på ett mycket bra sätt.

Hans Arne S
Vrigstad

Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt . Våra förväntningar blev uppfyllda och huset blev sålt snabbt.

Lasse B
Rörvik

Mycket nöjda med fastighetsbyrån i Sävsjö. Emelie är en driven lyhörd och professionell i sitt bemötande både mot oss som säljare såväl som köpare. Vi hade fullt förtroende för henne under hela processens gång och är supernöjda.

Roland H
Centralt

Sålde bostadsrätt. Professionellt bemötande. Att få in många budgivare, vilket inte blev fallet.

Annie H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sävsjö

Vi sålde ett fritidshus. Vi har fått snabba svar och bra bemötande av Emelie som har gjort ett utmärkt jobb! Vi har känt att hon har förstått vad vi vill och har talat för oss som säljare. Kunde inte vara annat än supernöjda.

Mats F
Vrigstad

Seriös mäklare med bra bemötande

Magnus R
Hägnen

Vi har sålt en villa. Emelie har varit tydlig , och väldigt proffesionell. Alla våra förväntningar är hitintills uppfyllda. Enkelt och smidigt är våran sammanfattning . Det är en bit kvar på våran affär men funkar det så här hela vägen är vi suuper nöjda och vi vill gärna rekommendera Emelie Sjöstrand vidare till andra. Mvh Magnus Ribbholm

Yvonne E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sävsjö

Har sålt, inte överlåtit än. Bra bemötande! Allt känns bra hittills!

Amin H
Stockaryd

Jag har köpt en villa i Stockaryd . Att man få dehandla med en bra mäklare är det super bra och det som jag fick .

Svar från Fastighetsbyrån Sävsjö

Tack för rekommendationen Amin! Vi önskar er stort lycka till med nya bostaden!

Jimmy S
Stockaryd

Försäljning av hus. Bra bemötande. Utmärkt.

Svar från Fastighetsbyrån Sävsjö

Tack så mycket för rekommendationen!

Anna L
Vrigstad

Köpt bostadshus, hade inga större förväntningar på mäklaren utan det fungerade som jag tänkte mig.

Svar från Fastighetsbyrån Sävsjö

Vad roligt att höra att ni är nöjda. Vi önskar er stort lycka till med nya boendet!

Maria H
Vrigstad

Min mäklare Tina Andreasson har varit väldigt hjälpsam, serviceinriktad och professionell vid försäljning av ett av mina hus.

Anita B
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Sävsjö

Sålt ett torp. Samma mäklare som vi hade när vi köpte TORPET. Perfekt!

Jonas A
Vallsjön

Sålt en stuga. Jag tycker att mäklaren har skött det på ett utmärkt sätt. Detta genom att guida mig genom affären. Bra kännedom och känsla för både det hårda (Fastighet och lokalkännedom)och mjuka (Bra taktkänsla mot mig och förmodligen köpare) Väldigt fina bilder och bra beskrivning av objektet. Även förmåga att slutföra och ringa in affären med alla tusen saker att ta hänsyn till. Detta utan att betunga mig.

Agnes E
Vrigstad

Har sålt en villa i Vrigstad. Mäklaren Tina Andreasson levererade stort och levde upp till förväntningarna. Rekommenderas.

Isac A
Hägneområdet

köpt en lägenhet. blivit bemött på ett mycket bra och trevligt sätt. hade inga direkta förväntningar. det var bra på alla fronter, fått hjälp där jag behövt.

Liselotte K
Norra Ljunga

Har sålt mitt fritidshus, har blivit mycket bra bemött av alla som jag talat med. allt har sköts bra via telefon, mejl och post nu i Corona tider. Mina förväntningar är bättre än jag väntat mig då jag var bered på att åka lite fram och tillbaka men detta behövdes ej och det är jag tacksam för. Allt har varit toppen.