Alla kategorier Mäklare Jönköping Sävsjö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sävsjö

Fastighetsbyrån Sävsjö

Köpmangatan 2, 576 35 Sävsjö — Visa karta

Här i idylliska Sävsjö finns många sjöar och en vacker natur, näringslivet är aktivt och när det gäller fritidsaktiviteter finns ett stort utbud.

Vi på Fastighetsbyrån strävar alltid efter att erbjuda dig den bästa möjliga mäklartjänsten. Med starkt engagemang, kunskap om området och mycket erfarenhet kan vi stötta dig i din bostadsaffär, oavsett om du letar ny bostad eller vill sälja.

Vårt mål är att vara ett naturligt val för dig som funderar på en bostadsaffär i Sävsjö. Så tveka inte att kontakta oss om du undrar vad din bostad kan vara värd, vill veta vilka fastigheter som är till salu eller har andra frågor om din bostad. Välkommen!

Läs vad 16 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sävsjö

• Anders N skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Snabb, smidig och allmänt seriös. Läs mer
  • Malin J skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Gott bemötande, dock lite slarvig/glömsk. Mäklarassistenten upplevdes göra det mesta. Annan mäklarfirma jag har haft köpt via gav ett mer professionellt intryck. Läs mer
  • Hans Arne S skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med . Läs mer
  • Niklas T skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Trevligt bemötande
    Köpt hus
    Mkt bra upplevelse
    Levde upp till de förväntningar som fanns Läs mer
  • Daniel I skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Köpt en villa efter rekommendation av mäklaren då första objektet inte passade oss. Då plockade Mäklaren fram detta som passar oss perfekt. Läs mer
  • Inga-Lill K skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Sålt bostadsrätt för min mors räkning (dödsbo). Mkt bra bemötande och service. Lägenheten var till salu ganska länge men mäklarna gjorde vad dom kunde för att få den såld.
    Bra upplevelse trevlig personal i Sävsjö. Läs mer
  • Christer S skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Bra anosering tilmötesgånde och bra bilder på huset Läs mer
  • Leif H skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Mäklaren ordnade allting åt mej, annonser, det juridiska, allt. Hon får en 10+ direkt Läs mer
  • Per D skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Bra kunskap om marknaden och bra på att ge information om nya objekt. Läs mer
  • Irene R skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Bra bemötande, kunnig och serviceinriktad
    Kände oss "omhändertagna" Läs mer
  • Eva H skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    I det stora hela var bemötandet bra. Vi är nöjda med slutresultatet av vår husförsäljning. Kan tänka oss att komma tillbaka till er fastighetsbyrå Läs mer
  • Inger B skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Visar intresse o förmedlar kunskap som ger en trygghet i husförsäljningen Läs mer
  • Per F skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Mycket bra bemötande! Vi kände att vi fick precis den hjälp vi behövde,svar på våra frågor,förslag och tips!
    5 % är mycket pengar men man får hjälp med allt och slipper mycket jobb själv. Läs mer
  • Katarina J skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Närvaro mentalt,engagemang i försäljningningen,öppenhet mot oss som säljare/ köpare. Läs mer
  • Wijnand Joost W skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Jag vilade hjälp att säljar huset, men jag fat bara check on errors.
    Och en överraskning varje gång när vi hade kontakt.
    Överraskning med extra kostnad och extra test på huset. Läs mer
  • Annika J skrev om Fastighetsbyrån Sävsjö
    Ett professionellt arbete,positivt och förtroendegivande.
    rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån Läs mer

Köpmangatan 2, 576 35 Sävsjö