Rickard Wiklund

Rickard Wiklund

Rickard Wiklund är mäklare på Fastighetsbyrån Sollentuna

Rickard Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2002-07. Rickard Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 220 omdömen med ett betyg på 4.9. Rickard Wiklund har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

220 omdömen om Rickard Wiklund

Sedan starten hos Reco 2018
David M
Sålde sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Fågelsången

Rickard förståd på en gång hur vi tänkte sälja, och var alltid snabb att svara på frågor.som dök upp på vägen. Han fick arbeta hårt med en ovanlig objekt som krävde insatser för att hitta en köpare. Däri ingick även att stämma av hur det preseterades. Allt fungerade utan krumbukter.

Parisa N
Köpte sitt hus med hjälp av Rickard Wiklund en del av Fastighetsbyrån Sollentuna
Fågelsången

Rickard är en duktig mäklare, vi är super nöjda med han som köpare! Han har haft en trevlig bemötande samt var hjälpsam. Väldigt nöjd med hans tillgänglighet, återkoppling! Rekommenderar stark!

Ahmad Toufiq S
Fågelsången

Trevlig och tillmötesgående. Tillgänglig när man behöver och snabb återkoppling.

Hanna Sara Birgitta L
Viby

Vi har känt oss trygga under hela processen och han är otroligt proffsig, pålitlig och engagerad. Alltid tillgänglig och kunnig! Vi är supernöjda med Rickards insats och kan verkligen rekommendera honom.

Svar från Rickard Wiklund

Tack Hanna! Har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Lycka till framåt med letande av ny bostad :) Allt gott! //Rickard

Schady Victor Gerges L
Viby

Rickard har varit väldigt kunnig under hela processen och jag har känt ett enormt förtroende. Riktigt duktig mäklare som jag varmt kan rekommendera.

Svar från Rickard Wiklund

Stort tack för dina ord och för att ni rekommenderar mig vidare till fler. //Rickard

Daniel U
Viby

Tillgänglig, hjälpsam, snabb i återkoppling och noggrann. Det har känns tryggt från första visning vi träffade Richard till dess att vi och köpt hus av honom. Tack Richard för bra hjälp genom hela processen.

Svar från Rickard Wiklund

Tack Daniel, lycka till med er egen försäljning nu också så ses vi om några månader. //Rickard

Giorgia G
Töjnan

Han var snabb att svara oss och att hålla oss uppdaterade. Han har hjälpt oss att köpa vår första hus!

Tusen tack Giorgia! //Rickard

Ulrika I
Viby

Mycket bra stöd under hela processen. Kunnig och lugn. Kändes väldigt tryggt.

Svar från Rickard Wiklund

Tack för att jag fick vara ert stöd och bollplank, jag hoppas ni kommer att trivas lika bra i ert nya boende som ni gjort i Viby. Ta hand om er så ses vi. //Rickard

Thröstur F
Töjnan

Rickard är mycket kunnig och pålitlig och vi har känt oss trygga med försäljningen av vårt hus. Vi kan varmt rekommendera Rickard till andra.

Svar från Rickard Wiklund

Tack själva för en trevlig affär! Ta hand om er. /Rickard

Magnus I
Viby

Professionell och förtroendeingivande i vad för många är livets största affär

Svar från Rickard Wiklund

Tack Magnus, glad att ni är nöjda! Vi ses om några månader när det är dags för frånträde. Allt gott! /Rickard