Alla kategorier Mäklare Jönköping Värnamo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Värnamo

Fastighetsbyrån Värnamo

Lasarettsgatan 1, 331 30 Värnamo — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Värnamo vet att bostadsbyte inte alltid är det lättaste, varken i beslutsväg eller rent praktiskt. Därför finns vi för att underlätta och bistå dig i din försäljning eller anskaffning av fastigheter i Värnamo, Gnosjö och Vaggeryds kommun!

Oavsett om det gäller bostadsrätt, villa, fritidshus eller större fastigheter med skog eller hästgårdar har vi god kännedom om marknaden och människorna här i området. Vi vet var potentiella köpare finns och vilka fastigheter som inom kort kommer ut på marknaden.

Tveka därför inte att höra av dig till oss om du har frågor! Vi gör gärna en fri värdering av din fastighet om du vill veta värdet, oavsett om det är inför försäljning eller av nyfikenhet och vi svarar på alla frågor du kan tänkas ha kring att bo i Värnamotrakten.

Välkommen till Fastighetsbyrån!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 42 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värnamo

• Anas Wael Jameel J skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    The deal was easy and comfortable by the real estate broker and she speaks English, making it easy to understand the details of the sale Läs mer
  • Hilma S skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Sålt en bostadsrätt
    Stort engagemang från mäklaren, trots en liten affär. Läs mer
  • Mirsad G skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Världens bästa mäklare! Han är helt klart grym Läs mer
  • Elisabeth H skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Sålt ett hus. Har upplevt ett positivt bemötandet från första början. Har fått snabba svar på frågor hela tiden. Jag kommer att varmt rekommendera fastighetsbyrån till folk.
    Enormt trevliga människor positiva glada. Läs mer
  • Jan-Erik Samuel K skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    FÖrsäljning av kommersiell fastighet. Gott bemötande och ett aktivt agerande från mäklaren. Ordning och reda. Läs mer
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Rutinerat proffs uti fingerspetsarna med positiv attityd och trevligt bemötande. Effektiv med mycket god lokalkännedom. Läs mer
  • Monica H skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Jag har köpt en bostadsrätt i Värnamo. Mklaren har varit mkt hjälpsam och tillmötesgående. Är en mkt bra kontaktperson mellan mig och säljaren.
    Mäklaren har levt upp till mina förväntningar på alla sätt!

Om tre veckor ska vi sy ihop affären och jag känner mig helt trygg i att det kommer bli ett bra möte med säljare och mäklaren. Läs mer
  • Kåre J skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Proffsigt bemötande
    Bra återkoppling
    Våra förväntningar blev infriade

Vi kommer definitivt att rekommendera denna mäklare till våra bekanta Läs mer
  • Michael H skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Christer Svensson på fastighetsburån i Värnamo är bara att rekommendera.
    Han engagerade sig verkligen - det lilla extra inte att glömma - för att få oss säljare (villa på Ättehögsvägen) känna trygghet hela vägen. Läs mer
  • Bertil E skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Vi sålde en sommarstuga utanför Vaggeryd. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar och mer därtill.
    Hon var proffsig men ändå personlig. Bara höga poäng! Läs mer
  • Irene K skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Köpt villa.
    Glad ,Trevligt bemötande.
    Kunnig o kunde svara på frågor vi hade.
    Väldigt bra o kunnig. Läs mer
  • Leif T skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Läs mer
  • Edvin J skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Bra bemötande och kunde svara på mina frågor. Läs mer
  • Helena A skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Smidig och tillgänglig. Trevligt bemötande även om jag hade tusen frågor. Läs mer
  • Åke H skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Personligt engagemang för en bra affär Läs mer
  • Inger Karin S skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Nonchalant bemötande och dålig återkoppling. Affären gick bara på tur. Läs mer
  • Maria J skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Lyssnade in mina önskemål på ett lugnt sätt, men kom med förslag. Läs mer
  • Jan-peter R skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Mycket trevligt bemötande med bra fakta om hus och allt omkring. Flexibel med visning där vi kunde komma på helgen istället för ordinarie visning. Tydlig information och i rätt tid under hela processen. Allt fungerade precis som det ska. Mycket nöjd. Läs mer
  • Anders N skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Bra och professionellt hanterande av fasighetsaffären, och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Linus K skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Jag köpte en villa till en början va mäklaren jätte trevlig sen när vi skulle lägga bud så sa han till säljaren att inge acceptera vårat bud så att vi skulle höja när vi hade köpt de för ett högre bud så fick säljaren veta vilka vi va och vi hade bett mäklaren meddela vilka vi va men de hade han inte gjort.. hade han gjort detta hade vi fått huset 150 tusen billigare Läs mer
    2018-05-17 Representant för Fastighetsbyrån svarar Linus K
    Hej Linus.
    Tråkigt att du inte känner dig nöjd, dock känner vi inte igen oss i det du skriver och skulle gärna vilja reda ut frågetecknen. Kontakta gärna den ansvarige mäklaren så reder vi ut det gemensamt. Hälsningar Fastighetsbyrån Värnamo.
  • Göran L skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Sålt bostadsrätt. Fick ett bra bemötande av mäklaren som också levde upp till förväntningarna.
    Jag är helt nöjd med försäljningen Läs mer
  • Jerry C skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Jag bor utanför Sverige och fick väldigt bra stöd av min mäklare. Otroligt bra stöd, kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • Irmine N skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Från första kontakten tills att hela affären var avslutad så sköttes allt mycket proffesionellt av vår mäklare.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Gezim R skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Ärligt och glad. Läs mer
  • Josefine L skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    sålt bostadsrätt. mycket nöjd med helheten. snabbt, smidigt, lätt tillgänglig och proffsigt skött! Läs mer
  • Marie A
    Marie A skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Sålde ett hus. Mycket trevligt och bra bemötande från mäklare, uppfyller mina förväntningar. Läs mer
  • Fredrik M skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Har sålt en villa
    Hittade en bra mäklare som vi blev nöjd med. Inget att anmärka på.
    Kände mig trygg från början till avslutad affär. Läs mer
  • Christer J skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    jag tycker det var mycket bra mäklan jorde sitt jopp bra Läs mer
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Gick snabbt, Håkan Frid skötte affären bra Läs mer
  • Maiju H skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Trotts att affären var mer lyckat än vad jag hade räknad med är jag besviken speciellt på brist av återkoppling från mäklaren. Att inte höra av sig på överenskommen tid till en kund känns så där professionellt.
    Jag fick inte aktuell info i vilken skede affären var och värsta var nog att jag som betalande kund fick söka mig till information och såg till själv att jag var upp to date så att säga, detta var inte förtroende väckande direkt. Läs mer
    2016-08-24 Representant för Fastighetsbyrån svarar Maiju H
    All konstruktiv kritik är bra kritik, och vi tar den till oss för att kunna utveckla oss till det bättre i framtiden.
    hälsningar Fastighetsbyrån Värnamo
  • Birgitta L skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Rätt mäklare med rätt objekt! Jättebra! Läs mer
  • Roberto M skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Bra, välskött och snabb affär. Läs mer
  • Christian M skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Jag kan verkligen rekomendera Fastighetsbyrån i Värnamo och min kontakt Selma Catovic är väldigt kunnig, trevlig och lyssnar på mig som kund. Läs mer
  • Pär L skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Mycket proffsigt mäklarkontor. Kan marknaden och lyhörda på kundens önskemål Läs mer
  • Karin F skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Fungerade bra. Gick snabbt. jag är nöjd. Läs mer
  • Aaro Yrj K skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Fastighetsbyrån skötte affären utmärkt. Läs mer
  • Elsa S skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Man arbetade snabbt, korrekt och kunnigt med vårt objekt. Hade bra uppfattning om vad marknaden hade för uppfattning om prisnivå Läs mer
  • Margareta F skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    ;Lagom ; driven utan att vara påträngande. Läs mer
  • Robert B skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Ingen personlig kontakt (skickar sms) tycker jag e dåligt. Och när jag dessutom fixar fram en köpare själv så kunde man fått lite rabatt ( tycker 50 000:- är lite mycket för att endast göra lite pappersjobb) Tog väldigt lång tid att sälja. Läs mer
  • Ann-Christin T skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    En affärsupplevelse som flöt på mycket bra tack vare en mycket kompetent, trevlig, social mäklare :) Läs mer
  • Fredrik G skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Bra bemötande, snabba svar,trevlig helg Läs mer
  • Bo I skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Mycket professionell hantering av hela affären från första kontakt till avslut. Läs mer

Lasarettsgatan 1, 331 30 Värnamo