Alla kategorier Mäklare Jönköping Värnamo Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Värnamo

Fastighetsbyrån Värnamo

Lasarettsgatan 1, 331 30 Värnamo — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Värnamo vet att bostadsbyte inte alltid är det lättaste, varken i beslutsväg eller rent praktiskt. Därför finns vi för att underlätta och bistå dig i din försäljning eller anskaffning av fastigheter i Värnamo, Gnosjö och Vaggeryds kommun!

Oavsett om det gäller bostadsrätt, villa, fritidshus eller större fastigheter med skog eller hästgårdar har vi god kännedom om marknaden och människorna här i området. Vi vet var potentiella köpare finns och vilka fastigheter som inom kort kommer ut på marknaden.

Tveka därför inte att höra av dig till oss om du har frågor! Vi gör gärna en fri värdering av din fastighet om du vill veta värdet, oavsett om det är inför försäljning eller av nyfikenhet och vi svarar på alla frågor du kan tänkas ha kring att bo i Värnamotrakten.

Välkommen till Fastighetsbyrån!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Fastighetsbyrån Värnamo

• Christer J
    Christer J skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    jag tycker det var mycket bra mäklan jorde sitt jopp bra
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Maiju H
    Maiju H skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Trotts att affären var mer lyckat än vad jag hade räknad med är jag besviken speciellt på brist av återkoppling från mäklaren. Att inte höra av sig på överenskommen tid till en kund känns så där professionellt.
    Jag fick inte aktuell info i vilken skede affären var och värsta var nog att jag som betalande kund fick söka mig till information och såg till själv att jag var upp to date så att säga, detta var inte förtroende väckande direkt.
    2016-08-24 Representant för Fastighetsbyrån svarar Maiju H
    All konstruktiv kritik är bra kritik, och vi tar den till oss för att kunna utveckla oss till det bättre i framtiden.
    hälsningar Fastighetsbyrån Värnamo
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Rätt mäklare med rätt objekt! Jättebra!
  • Roberto M
    Roberto M skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Bra, välskött och snabb affär.
  • Christian M
    Christian M skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Jag kan verkligen rekomendera Fastighetsbyrån i Värnamo och min kontakt Selma Catovic är väldigt kunnig, trevlig och lyssnar på mig som kund.
  • Pär L
    Pär L skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Mycket proffsigt mäklarkontor. Kan marknaden och lyhörda på kundens önskemål
  • Karin F
    Karin F skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Fungerade bra. Gick snabbt. jag är nöjd.
  • Aaro Yrj K
    Aaro Yrj K skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Fastighetsbyrån skötte affären utmärkt.
  • Elsa S
    Elsa S skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Man arbetade snabbt, korrekt och kunnigt med vårt objekt. Hade bra uppfattning om vad marknaden hade för uppfattning om prisnivå
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    ;Lagom ; driven utan att vara påträngande.
  • Robert B
    Robert B skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Ingen personlig kontakt (skickar sms) tycker jag e dåligt. Och när jag dessutom fixar fram en köpare själv så kunde man fått lite rabatt ( tycker 50 000:- är lite mycket för att endast göra lite pappersjobb) Tog väldigt lång tid att sälja.
  • Ann-Christin T
    Ann-Christin T skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    En affärsupplevelse som flöt på mycket bra tack vare en mycket kompetent, trevlig, social mäklare :)
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Bra bemötande, snabba svar,trevlig helg
  • Bo I
    Bo I skrev om Fastighetsbyrån Värnamo
    Mycket professionell hantering av hela affären från första kontakt till avslut.

Lasarettsgatan 1, 331 30 Värnamo