Emil Dahlgren

Emil Dahlgren

Emil Dahlgren är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Emil Dahlgren har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Emil Dahlgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Emil Dahlgren har haft 19 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

41 omdömen om Emil Dahlgren

Sedan starten hos Reco 2021
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Nordanby Gärde
    2023-01-25 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande fick jag av honom! Hjälpsam att tillmötesgå önskemål! Pålitlig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Nordanby Gärde
    2023-01-25 Verifierad kund
    Väldigt positivt bemött,. Upplevde Emil som mycket engagerad med bra svar på alla frågor och funderingar.
    Bra kontakt under hela försäljningen.
    Så jag är väldigt nöjd med Emil
    • Malmaberg
    2023-01-21 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt bemötande, fixade en förhandsvisning snabbt som gjorde att vi kunde få snabb affär på den lägenhet vi ville ha för ett pris som var rimligt utan budgivning :)
    Som förstagångsköpare så kände vi att vi fick den hjälp och vägledning vi behövde :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Hökåsen
    2023-01-21 Verifierad kund
    Bra och professionell service genom hela processen! Blir samma mäklare vid försäljning i framtiden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    • Hökåsen
    2023-01-21 Verifierad kund
    Superbra mäklare, rekommenderar starkt!
    • Malmaberg
    2023-01-19 Verifierad kund
    Emil är en super trevlig och engagerad mäklare. Han levde väl upp till dem förväntningarna jag hade vid försäljningen av min lägenhet. Han är duktig på att följa upp under hela processen och snabb på att svara på eventuella frågor. Jag rekommenderar starkt att anlita Emil.
    • Hammarby
    2023-01-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Han motsvarade våra förväntningar
    Allt fungerade bra
  • köpte sitt hus med hjälp av Emil Dahlgren en del av Fastighetsbyrån Västerås
    2022-12-07 Verifierad kund
    Gott bemötta och gav oss svar på de frågor vi hade omgående eller kollade upp dem. Väldigt trevlig och professionell. Rekommenderar varmt Emil!
    • Vetterstorp
    2022-11-07 Verifierad kund
    Tyckte Emil hade ett väldigt bra och varmt bemötande!
    Tillgänglig nästan 24/7 för eventuella frågor, alltid snabb vid återkoppling.
    Emil har gjort min första bostadsaffär till en smidig och uppskattad upplevelse
    • Haga
    2022-11-01 Verifierad kund
    Är så nöjd med att jag valde Emil som mäklare! Han var tillmötesgående och lyssnade på alla mina önskemål och han var även väldigt pålitlig och ödmjuk. Skulle garanterat välja honom igen!