Hanna Ringström

Hanna Ringström

Hanna Ringström är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Hanna Ringström har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Hanna Ringström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.7. Hanna Ringström har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Hanna Ringström

Stig Björn L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Västerås
Jakobsberg

Hanna var tydlig o klar och genom att svara snabbt o vara pragmatisk löste vi affären på en dag trots att jag var utomlands!

Dzenana O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Västerås
City

Hanna var väldigt hjälpsam när vi började planera en försäljning. Hon gav ett seriöst intryck och ett gott bemötande. Vi upplevde henne som väldigt transparent under försäljningen och hon var väldigt bra på att återkoppla ofta, som ingav oss en trygghet.

Maria Luiza V

Professionell, snabb, trevlig.

Christer N
Öster Mälarstrand

Proffsigt bemötande på alla sätt.

Joel B
City

Effektiv kommunikation vilket ledde till en smidig affär.

Stor Sven Anders J
Öster Mälarstrand

Professionell, vänlig och snabb.

Lars-Erik K

Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Ringström en del av Fastighetsbyrån Västerås

Kunnig , trevlig och tillmötesgående

Rita L
Bäckby

Hannah Ringström var lungn och vänlig, profetionel, ärlig och behjälplig. Kan varmt rekommendera henne. Jag ville dock gärna ha sett de gemensamma utrymmen, men det saknades nycklar och info om plastering av dessa.