Max Niemi

Max Niemi

Max Niemi är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Max Niemi har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Max Niemi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.7. Max Niemi har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

169 omdömen om Max Niemi

Sedan starten hos Reco 2020
Jesper S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
Hallstahammar

Väldigt positiv, både till säljobjektet och mig. Allt gick jättesmidigt och inga problem uppstod. Var det något man undrade över eller ville diskutera så fick man svar väldigt snabbt. Hade absolut rekommenderat Max Niemi till andra som ska sälja.

Yusuf B
Ramnäs

Max var snäll men hans ifrågasättande om betalningen irriterade mig och sen var han inte serviceminded som jag är van vid.

Svar från Max Niemi

Hej Yusuf, trist att du uppfattade det som ifrågasättande ang. betalningen. Det är sådant vi behöver informera om till alla som ska köpa ett hus kontant, att banken behöver se vart pengarna kommer ifrån samt att man behöver få godkänt av banken att göra en kontantaffär vilket är ovanligt och numera har bankerna skärpt kraven/reglerna kring detta ytterligare. Vi har ett ansvar både mot säljare och dig som köpare att det går rätt till samt vi följer givetvis de lagar och regler som finns likt alla seriösa mäklare i branschen. Önskar dig lycka till med ditt nya hus. Mvh Max.

Carina F
Hallstahammar

Snabb återkoppling, noggrann, alltid positiv, engagerad

Svar från Max Niemi

Tack Carina och härligt att dina föräldrar blev nöjda :)

Ida R
Hallstahammar

Vi blev bra bemötta av Max. Mycket behjälplig på visningen, och lät oss komma tillbaka lite senare för att kika noggrannare på huset och svara på funderingar. Vid kontraktskrivandet var han lugn och pedagogisk gällande det juridiska. Vi kände oss trygga hela vägen genom affären och kan varmt rekommendera honom!

Svar från Max Niemi

Ni kommer trivas i ert nya hus :).

Bangin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Max Niemi en del av Fastighetsbyrån Västerås
Råby

....................................

Svar från Max Niemi

Tack Bangin och lycka till med nytillskottet i familjen!

Katarina H
Hallstahammar

Vi blev bemötta väldigt bra av Max och han var även väldigt behjälplig när vi var på visningen och visade oss runt när vi hade lite funderingar. En trevlig, glad och lättsam kille. När vi skulle skriva kontrakt så var han även väldigt lugn & pedagogisk med att förklara det juridiska. Vilket gjorde att vi kände oss trygga hela vägen. Vi rekommenderar honom starkt!

Svar från Max Niemi

Tack för dessa ord, ni kommer trivas bra i ert nya hem Katarina! :)

Linn Leila P
Surahammar

Bra och professionellt service 👍🏻

Stort tack Linn! Charlie var den bäste hjälpen på visningen 🐈

Anna Margit Elisabeth L
Hallstahammar

Vi blev väldigt bra bemött av max. Glad trevlig kille. Vi är jättenöjda med honom. Levde upp till förväntningarna och gjorde det bästa så vårt hus blev sålt. Vi är supernöjda. Toppen kille. Kan starkt rekommendera han.

Svar från Max Niemi

Stort tack Anna! Stort lycka till i nya boendet :)

Daniel S
Surahammar

Trevlig mäklare, kommunikativ och svarade snabbt på frågorna vi hade!

Svar från Max Niemi

Tackar :)! Lycka till i fina huset!

Marie Elisabeth F
Kolbäck

Duktig kille, stor kunskap 👌tillmötesgående aldrig omöjligt, även efter 15:00 när banken stänger 😉 Svarar snabbt på frågor.

Svar från Max Niemi

Tack Marie lycka till med allt och nya superbilen! :)