Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Fatbursbrunns HB

Fatbursbrunns HB

Fatburs Brunnsgata 14, 118 28 Stockholm — Visa karta

Restaurang Stekpannan har blivit det självklara valet vid affärsmiddagar, familjemiddagar och en romantisk middag för två...

Läs vad 15 kunder tycker om Fatbursbrunns HB

• Mona H
    Mona H skrev om Fatbursbrunns HB
    Blev rekomenderad av en kompis att besöka Stekpannan på söder. Min absoluta favoritrestaurang alla gånger. Supergod mat, mycket att välja på , schysta priser och trevlig personal. Kommer från Umeå men varje gång jag besöker Stockholm försöker jag boka bord där. Bordsbeställning är ett måste då det är full jämt, åtminstone på helgerna.// Mona Läs mer
  • Linnea skrev om Fatbursbrunns HB
    God mat, god service och goda priser. Läs mer
  • Inger H skrev om Fatbursbrunns HB
    Otroligt gott! Läs mer
  • Pavas M skrev om Fatbursbrunns HB
    Trevlig personal, god mat & prisvärt ställe! Läs mer
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Fatbursbrunns HB
    Fick inte ta en dricka på uteserveringen med min dotter och våra båda hundar.

"vi serverar mat här" Läs mer
  • Daniel H skrev om Fatbursbrunns HB
    Bra service och god mat Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Fatbursbrunns HB
    Systersonen skulle fylla år; vi skulle äta och fira på nåt ställe på Söder. Syster som jobbar i kvarteren föreslog Stekpannan. När jag kom dit blev jag skeptisk; såg ut som stället låg i en av stadens sämre förorter, och att det här var den lokala syltan. Med förväntningarna krossade som is av en stavmixer släntrade jag in i lokalen.

Sen kom maten, och allt var förlåtet.

Gott, mycket, proffsigt och bara till belåtenhet.

Nu har jag omvärderat hela Södrastationsområdet och slår ofta en lov i dessa urbana södermalmskvarter. Läs mer
  • Christina G
    Christina G skrev om Fatbursbrunns HB
    MMM..JÄTTEGOD MAT, vällagat och mycket god. Trevlig personal och bra service.

Tack för en trevlig kväll!!
    Lovar att vi åtekommer. Läs mer
  • johan s skrev om Fatbursbrunns HB
    Mysig lite restaurang på söder. maten lever verkligen upp till sit ryckte och priset är helt ok! Läs mer
  • Håkan B skrev om Fatbursbrunns HB
    kanongod mat till bra priser i en trevlig miljö, här får man verkligen valuta för pengarna Läs mer
  • Robert O skrev om Fatbursbrunns HB
    En riktigt bra resturang. Trevlig personal. Riktigt god mat. Brukar äta deras plankstek och den är grym. Fast alla deras kötträtter är riktigt bra. Mycket folk så boka bord. Helt okej lunchställe också. Rekomenderas ++++ Läs mer
  • Jan L skrev om Fatbursbrunns HB
    Härlig och mysig restaurang. Trevlig personal och mycket god mat! Läs mer
  • My K skrev om Fatbursbrunns HB
    Restaurang med stor mysfaktor.
    Dock måste man vara uppmärksam på att boka bord vid löning, speciellt under helgerna.Supertrevlig personal.
    Klassisk kvarterskrogsmeny med det lilla extra.
    Man går garanterat inte därifrån hungrig.
    Rejäla portioner med bra priser.
    Min dotter brukar alltid ta vitlökssniglar till förrätt. Läs mer
  • Ida Å skrev om Fatbursbrunns HB
    God mat och trevlig personal i mysig miljö. Maten serverades utan dröjsmål och var helt efter beställning! Rekommenderas! Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Fatbursbrunns HB
    En helt ok kvarters krog på söder, tog en pasta som smakade väldigt bra. Var där en lördag runt sex tiden och det var helt fullt redan då, vi hade tur som fick ett bord för två utan att ha beställt bord.

Min bords kavaljer är allergisk mot många saker och servitrisen var jätte gullig och förstående och tyckte inte alls det var jobbigt att prata med kockarna. Väldigt bra service önskar att det fanns fler servitriser som hon. En riktig reco tjej med andra ord =) Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Tavastgatan 22, 11824, STOCKHOLM