FE Städ & Bygg

FE Städ & Bygg

4.3

Vi arbetar med alla typer av städning från veckostädning i hem, till lokalvård på större arbetsplatser. Flyttstäd,byggstäd, fönsterputs och golvvård. Vi är verksamma i Stockholm med omnejd. Vi har även alla slags bygg-och-hantverkstjänster såsom målning,tapetsering golvläggning men även utomhusarbeten. Vi innehar F-skattsedel så ROT- och RUT-avdrag får du hos oss.

38 omdömen om FE Städ & Bygg

Ulf L
Skrev om FE Städ & Bygg

Jag anlitade FE städ&bygg HB för målning av väggar, tak samt golvläggning och fönsterputs i min lägenhet. Jag är mycket nöjd med deras arbete. De följde tidsplan och beräknad budget fläckfritt. Jag upplevde att de var väldigt måna om mig som kund och mina önskemål. Trevlig och korrekt service. Jag kan varmt rekommendera FE städ & bygg HB!!

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Mathias H
Skrev om FE Städ & Bygg

Anlitade FE städ för tapetsering och sättande av lister. Kan rekommendera företaget varmt! Väldigt serviceinriktade hantverkare, och snabb respons, samt lyssnar väl till kundens önskemål. Dessutom flexibla!

Carin N
Skrev om FE Städ & Bygg

Jag rekommenderar varmt FE Städ för hantverk - och byggtjänster samt hemstäd. Jag och min fästman är mycket nöjda! MvH Carin Aissa Nabseth.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Anita B
Skrev om FE Städ & Bygg

Jag anlitade FE Städ och Bygg för att byta parkettgolv i två av mina sovrum och blev mycket nöjd. Bra bemötande redan innan jobbet bokades med ett klart och tydligt pris om vad som ingick. Efteråt fick jag ett sms där jag tillfrågades om jag var nöjd med de utförda arbetet. Sånt uppskattas! Proffsigt bemötande enligt mig. Jag kommer att anlita FE Städ och Bygg i år igen för att lägga nytt parkettgolv i vardagsrummet.

Anki J
Skrev om FE Städ & Bygg

Vi har anlitat FE Städ och Bygg för fönsterputsning, golvslipning, målning och tapetsering. Vi är supernöjda med alla uppdragen! Kan verkligen rekommenderas! Prisvärt!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Mattias H
Skrev om FE Städ & Bygg

Fick ett helt ok bemötande, lite väl korta svar via mail vilket kan uppfattas som lite oengagerat. Det var min första tjänst jag köpt i detta slag så jag tycker info kunde ha varit lite bättre, men på det hela taget så var det bra och jag fick svar på de frågor som jag ställde på ett bra sätt. De var punktliga och i tid vilket är A och O. De satte igång med städningen direkt och det var inga konstigheter. Elisabeth var trevlig och vi igenom det som skulle göras. Inga konstigheter där heller. Eftersom de som flyttade in...

Linda S
Skrev om FE Städ & Bygg

Jag är mycket nöjd med företagets arbete och kommunikation!

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2180 omdömen 4.7 av 2180 omdömen

Regina A
Skrev om FE Städ & Bygg

Städaren gör det förväntade arbetet på den överenskommna tiden, även om städningen första gången var lite mer ordentlig än efterföljande gånger.

Hanna  L
Skrev om FE Städ & Bygg

Inte bra! Otrevligt bemötande, de återkom aldrig med besked och helt omöjligt att boka. Köpte hantverkstjänst via Let´s Deal. Pratade med företaget innan vi köpte dealen och allt verkade frid och fröjd. Det visade sig sen att det var helt omöjligt att boka de timmar vi köpt. Företaget vägrade helt enkelt. Vi tröttnade och begärde pengarna tillbaka. Vi fick då otrevliga och obehagliga mail av företaget. Efter kontakt med Let´s Deal fick vi till slut pengarna tillbaka.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1234 omdömen 4.7 av 1234 omdömen

Signe H
Skrev om FE Städ & Bygg

Jag har fått god och proffsig service med bra resultat.

Ilona H
Skrev om FE Städ & Bygg

Toppen bra!! De blev klara i tid, allt blev jätte fin.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Mona H
Skrev om FE Städ & Bygg

De har gjort ett bra jobb med nya golv och lister i två rum hos mig. Elisabeth. som kom hem till mig och gav kostnadsförslag. höll kostnaden. Om jag skulle behöva anlita någon för samma jobb så skulle jag inte tveka att anlita FE Städ & Bygg igen!

Annica
Skrev om FE Städ & Bygg

Vi var mkt nöjda med arbetet som utfördes, först en fönsterputsning och nu även regelbunden städning. Toppen! Tack!

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Bo L
Skrev om FE Städ & Bygg

Lite kort ton i mailkontakten men bra. Har bara haft 2 städningar och är mycket nöjd med dessa.

Marie O
Skrev om FE Städ & Bygg

Trevliga, snabb service. Mycket bra resultat - åtgärdade/målade gammalt tak som flagade samt bredspacklade och målade väggar i sovrum.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Leo A
Skrev om FE Städ & Bygg

Flexibilitet, professionalism och yrkeskunskap är begrepp som kännetecknar FE Städ & Bygg, jag kan inte göra annat än rekommendera firman!

Elisabeth S
Skrev om FE Städ & Bygg

Snabbt o bra bemötande saknade information vad som krävdes av mig sim kund men stor flexibilitet på företaget o lösningsfokus

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Linda N
Skrev om FE Städ & Bygg

Kan absolut rekommendera FE Städ & Bygg till andra, och även i framtiden om det skulle behövas, riktigt nöjd med jobbet, och jättetrevliga, punktliga och väldigt flexibla, då jag kom på i sista stund att jag vill ha en vägg tapetserad, och det var inga problem :)

jan g
Skrev om FE Städ & Bygg

hej bra bemötande o väl utfört arbete.

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Desiree G
Skrev om FE Städ & Bygg

Allt fungerade bra med bokning, bekräftelse och bemötande. Jobbet utfördes jättebra!

Monica H
Skrev om FE Städ & Bygg

Trevlig kontakt - bra jobb! Våra fönster är skinande rena och vi är nöjda och rekommenderar gärna andra att prova FE städ!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Mia J
Skrev om FE Städ & Bygg

Anlitade dem för fönsterputs. Det blev jättefint och min mamma som släppte in dem sa att de var väldigt trevliga också. De gjorde det lilla extra; monterade ett handtag rätt som satt åt fel håll sedan tidigare - utan att jag ens bett om det.

Leif S
Skrev om FE Städ & Bygg

Trevligt bemötande från Elisabeth på FE som mötte upp hemma hos mig för att ta emot nycklar. Jobbet utfördes på utsatt tid och var mycket väl genomfört. Alla ytor var rena, även ovanpå skåp och bakom spis/ugn etc. Ugn och kylskåp var väl rengjorda och fönster såg ut att vara i nyskick! Enda jag saknade var en specifikation på exakt vad som ingår i tjänsten "flyttstäd" - kan vara trevligt att veta vad som kommer utföras. Rekommenderar dock ändå varmt FE!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Arun S
Skrev om FE Städ & Bygg

Omar +++++++ Fantastic job and service!!!

Cecilia J
Skrev om FE Städ & Bygg

Kontakten med bokningen, snabb och bra, lite "stressigt" dock, och fast jag uppgett antal fönster och att de var stora ,kom fönsterputsarne utan "långa" redskap,samt att man frågade mig ytterligare en gång om antal fönster ,fast jag mejlat det och muntligen talat om det. det löste sig dock.resultatet var fint och mannen artig, dock talade han mycket lite svenska och pratade i mobilen hela första tiden när vi skulle gå runt och titta på vilka fönster som skulle putsas.Att arbeta i Flipflop skor på hög stege känns väll sådär...

Svar från FE Städ & Bygg

Hej ! Jag förstår, bemötandet från er har dock varit seriöst och er anställda var mycket "trevlig" även om han ej kunde kommunicera så bra. Han "bytte om " från vanliga jumpa skor till flipflop, så han kom ej med de skorna. Jag blev mest orolig för hans säkerhet då vi har mycket höga fönster, så för hans egna skull är det bra att följa upp. Man skulle kanske önska att ni som företag köper in bra arbets skor ? Mvh Cecilia

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Stina B
Skrev om FE Städ & Bygg

Mycket bra service och utförande.

K
Skrev om FE Städ & Bygg

Proffsigt, trevligt och väl utfört arbete!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

C
Skrev om FE Städ & Bygg

Trevliga killar som var väldigt måna om att göra ett bra jobb och att vi var nöjda!

Ann A
Skrev om FE Städ & Bygg

Bra bemötande. Trevlig, duktig och snabb arbetskraft.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Jo J
Skrev om FE Städ & Bygg

Fönsterputsningen tog väldigt lång tid. Han som putsade fönstren tog ofta långa rökpauser och det visade sig i efterhand att han slängde fimparna i vår trädgård där vår tvååriga son hittade dem.

Sabina G
Skrev om FE Städ & Bygg

Fick rena och fina fönster. Kommer anlita dem igen!

Anette H
Skrev om FE Städ & Bygg

Jag tyckte att de gjorde ett bra jobb. Över förväntan.

Johan N
Skrev om FE Städ & Bygg

Tillmötesgående och ett bra resultat

Alexandra E
Skrev om FE Städ & Bygg

Super trevlig personal och nogranna. Supernöjd med fönsterputsen. Kan varmt rekommendera denna firma.

Lotta S
Skrev om FE Städ & Bygg

FE Städ och Bygg målade alla rum i min lägenhet innan jag flyttade in. Ett helt perfekt utfört arbete - väldigt bra spacklat - som dessutom gjordes väldigt snabbt.

Maria S
Skrev om FE Städ & Bygg

Mycket trevliga och noggranna fönsterputsare! De bjöd tom på spegelputs.

gun c
Skrev om FE Städ & Bygg

Mkt nöjd, personligt bemötande, snabbt jobb m fint resultat och bra pris!

Paula W
Skrev om FE Städ & Bygg

Jättettevlig tjej som gav mig för lågt pris, men vi kom snabbt fram till för båda parter rättvis lösning. Hade blivit 5 bollar om jag fått fakturan lite snabbare!