FE Städ & Bygg

, 124 32 Bandhagen — Visa karta

Vi arbetar med alla typer av städning från veckostädning i hem, till lokalvård på större arbetsplatser. Flyttstäd,byggstäd, fönsterputs och golvvård. Vi är verksamma i Stockholm med omnejd. Vi har även alla slags bygg-och-hantverkstjänster såsom målning,tapetsering golvläggning men även utomhusarbeten. Vi innehar F-skattsedel så ROT- och RUT-avdrag får du hos oss.

Läs vad 38 kunder tycker om FE Städ & Bygg

• Ulf L skrev om FE Städ & Bygg
    Jag anlitade FE städ&bygg HB för målning av väggar, tak samt golvläggning och fönsterputs i min lägenhet. Jag är mycket nöjd med deras arbete. De följde tidsplan och beräknad budget fläckfritt. Jag upplevde att de var väldigt måna om mig som kund och mina önskemål. Trevlig och korrekt service. Jag kan varmt rekommendera FE städ & bygg HB!! Läs mer
  • Mathias H
    Mathias H skrev om FE Städ & Bygg
    Anlitade FE städ för tapetsering och sättande av lister. Kan rekommendera företaget varmt! Väldigt serviceinriktade hantverkare, och snabb respons, samt lyssnar
    väl till kundens önskemål. Dessutom flexibla! Läs mer
  • Carin N
    Carin N skrev om FE Städ & Bygg
    Jag rekommenderar varmt FE Städ för hantverk - och byggtjänster samt hemstäd.
    Jag och min fästman är mycket nöjda! MvH
    Carin Aissa Nabseth. Läs mer
  • Anita B skrev om FE Städ & Bygg
    Jag anlitade FE Städ och Bygg för att byta parkettgolv i två av mina sovrum och blev mycket nöjd. Bra bemötande redan innan jobbet bokades med ett klart och tydligt pris om vad som ingick. Efteråt fick jag ett sms där jag tillfrågades om jag var nöjd med de utförda arbetet. Sånt uppskattas! Proffsigt bemötande enligt mig. Jag kommer att anlita FE Städ och Bygg i år igen för att lägga nytt parkettgolv i vardagsrummet. Läs mer
  • Anki J
    Anki J skrev om FE Städ & Bygg
    Vi har anlitat FE Städ och Bygg för fönsterputsning, golvslipning, målning och tapetsering. Vi är supernöjda med alla uppdragen! Kan verkligen rekommenderas!
    Prisvärt! Läs mer
  • Mattias H skrev om FE Städ & Bygg
    Fick ett helt ok bemötande, lite väl korta svar via mail vilket kan uppfattas som lite oengagerat. Det var min första tjänst jag köpt i detta slag så jag tycker info kunde ha varit lite bättre, men på det hela taget så var det bra och jag fick svar på de frågor som jag ställde på ett bra sätt.
    De var punktliga och i tid vilket är A och O. De satte igång med städningen direkt och det var inga konstigheter. Elisabeth var trevlig och vi igenom det som skulle göras. Inga konstigheter där heller. Eftersom de som flyttade in inte hade några synpunkter på städningen så får man säga att vi fick det vi betalade för!
    Mycket bra och inget krångel, men som sagt, lite bättre info och tydlighet mot kund kan bli aningen bättre. Läs mer
  • Linda S skrev om FE Städ & Bygg
    Jag är mycket nöjd med företagets arbete och kommunikation! Läs mer
  • Regina A skrev om FE Städ & Bygg
    Städaren gör det förväntade arbetet på den överenskommna tiden, även om städningen första gången var lite mer ordentlig än efterföljande gånger. Läs mer
  • Hanna L skrev om FE Städ & Bygg
    Inte bra! Otrevligt bemötande, de återkom aldrig med besked och helt omöjligt att boka.
    Köpte hantverkstjänst via Let´s Deal. Pratade med företaget innan vi köpte dealen och allt verkade frid och fröjd. Det visade sig sen att det var helt omöjligt att boka de timmar vi köpt. Företaget vägrade helt enkelt. Vi tröttnade och begärde pengarna tillbaka. Vi fick då otrevliga och obehagliga mail av företaget.
    Efter kontakt med Let´s Deal fick vi till slut pengarna tillbaka. Läs mer
  • Signe H skrev om FE Städ & Bygg
    Jag har fått god och proffsig service med bra resultat. Läs mer
  • Ilona H
    Ilona H skrev om FE Städ & Bygg
    Toppen bra!! De blev klara i tid, allt blev jätte fin. Läs mer
  • Mona H
    Mona H skrev om FE Städ & Bygg
    De har gjort ett bra jobb med nya golv och lister i två rum hos mig. Elisabeth. som kom hem till mig och gav kostnadsförslag. höll kostnaden. Om jag skulle behöva anlita någon för samma jobb så skulle jag inte tveka att anlita FE Städ & Bygg igen! Läs mer
  • Annica skrev om FE Städ & Bygg
    Vi var mkt nöjda med arbetet som utfördes, först en fönsterputsning och nu även regelbunden städning. Toppen! Tack! Läs mer
  • Bo L skrev om FE Städ & Bygg
    Lite kort ton i mailkontakten men bra. Har bara haft 2 städningar och är mycket nöjd med dessa. Läs mer
  • Marie O
    Marie O skrev om FE Städ & Bygg
    Trevliga, snabb service. Mycket bra resultat - åtgärdade/målade gammalt tak som flagade samt bredspacklade och målade väggar i sovrum. Läs mer
  • Leo A skrev om FE Städ & Bygg
    Flexibilitet, professionalism och yrkeskunskap är begrepp som kännetecknar FE Städ & Bygg, jag kan inte göra annat än rekommendera firman! Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om FE Städ & Bygg
    Snabbt o bra bemötande saknade information vad som krävdes av mig sim kund men stor flexibilitet på företaget o lösningsfokus Läs mer
  • Linda N skrev om FE Städ & Bygg
    Kan absolut rekommendera FE Städ & Bygg till andra, och även i framtiden om det skulle behövas, riktigt nöjd med jobbet, och jättetrevliga, punktliga och väldigt flexibla, då jag kom på i sista stund att jag vill ha en vägg tapetserad, och det var inga problem :) Läs mer
  • jan g skrev om FE Städ & Bygg
    hej bra bemötande o väl utfört arbete. Läs mer
  • Desiree G skrev om FE Städ & Bygg
    Allt fungerade bra med bokning, bekräftelse och bemötande. Jobbet utfördes jättebra! Läs mer
  • Monica R skrev om FE Städ & Bygg
    Trevlig kontakt - bra jobb! Våra fönster är skinande rena och vi är nöjda och rekommenderar gärna andra att prova FE städ! Läs mer
  • Mia J
    Mia J skrev om FE Städ & Bygg
    Anlitade dem för fönsterputs. Det blev jättefint och min mamma som släppte in dem sa att de var väldigt trevliga också. De gjorde det lilla extra; monterade ett handtag rätt som satt åt fel håll sedan tidigare - utan att jag ens bett om det. Läs mer
  • Leif S
    Leif S skrev om FE Städ & Bygg
    Trevligt bemötande från Elisabeth på FE som mötte upp hemma hos mig för att ta emot nycklar. Jobbet utfördes på utsatt tid och var mycket väl genomfört. Alla ytor var rena, även ovanpå skåp och bakom spis/ugn etc. Ugn och kylskåp var väl rengjorda och fönster såg ut att vara i nyskick! Enda jag saknade var en specifikation på exakt vad som ingår i tjänsten "flyttstäd" - kan vara trevligt att veta vad som kommer utföras. Rekommenderar dock ändå varmt FE! Läs mer
  • Arun S skrev om FE Städ & Bygg
    Omar +++++++ Fantastic job and service!!! Läs mer
  • Cecilia J skrev om FE Städ & Bygg
    Kontakten med bokningen, snabb och bra, lite "stressigt" dock, och fast jag uppgett antal fönster och att de var stora ,kom fönsterputsarne utan "långa" redskap,samt att man frågade mig ytterligare en gång om antal fönster ,fast jag mejlat det och muntligen talat om det. det löste sig dock.resultatet var fint och mannen artig, dock talade han mycket lite svenska och pratade i mobilen hela första tiden när vi skulle gå runt och titta på vilka fönster som skulle putsas.Att arbeta i Flipflop skor på hög stege känns väll sådär ur säkerhets aspekt,och det kändes lite "oseriöst". Hur mycket får ientligen fönsterputsaren i lön och hur ser företagets villkor ut, för de som utför arbetet åt firman FE städ & bygg ?? Läs mer
  • Stina B skrev om FE Städ & Bygg
    Mycket bra service och utförande. Läs mer
  • K skrev om FE Städ & Bygg
    Proffsigt, trevligt och väl utfört arbete! Läs mer
  • C skrev om FE Städ & Bygg
    Trevliga killar som var väldigt måna om att göra ett bra jobb och att vi var nöjda! Läs mer
  • Ann A skrev om FE Städ & Bygg
    Bra bemötande. Trevlig, duktig och snabb arbetskraft. Läs mer
  • JO j skrev om FE Städ & Bygg
    Fönsterputsningen tog väldigt lång tid. Han som putsade fönstren tog ofta långa rökpauser och det visade sig i efterhand att han slängde fimparna i vår trädgård där vår tvååriga son hittade dem. Läs mer
  • Sabina G skrev om FE Städ & Bygg
    Fick rena och fina fönster. Kommer anlita dem igen! Läs mer
  • Anette H skrev om FE Städ & Bygg
    Jag tyckte att de gjorde ett bra jobb. Över förväntan. Läs mer
  • Johan N skrev om FE Städ & Bygg
    Tillmötesgående och ett bra resultat Läs mer
  • Alexandra E skrev om FE Städ & Bygg
    Super trevlig personal och nogranna. Supernöjd med fönsterputsen. Kan varmt rekommendera denna firma. Läs mer
  • Lotta S skrev om FE Städ & Bygg
    FE Städ och Bygg målade alla rum i min lägenhet innan jag flyttade in. Ett helt perfekt utfört arbete - väldigt bra spacklat - som dessutom gjordes väldigt snabbt. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om FE Städ & Bygg
    Mycket trevliga och noggranna fönsterputsare! De bjöd tom på spegelputs. Läs mer
  • gun c skrev om FE Städ & Bygg
    Mkt nöjd, personligt bemötande, snabbt jobb m fint resultat och bra pris! Läs mer
  • Paula W
    Paula W skrev om FE Städ & Bygg
    Jättettevlig tjej som gav mig för lågt pris, men vi kom snabbt fram till för båda parter rättvis lösning. Hade blivit 5 bollar om jag fått fakturan lite snabbare! Läs mer

Bästa kontorsstädarna i Stockholm:

Brantingsgatan 54, 11535, STOCKHOLM