Alla kategorier Lokalvårdare Jönköping Jönköping Fin & Fix i Jönköping AB

Fin & Fix i Jönköping AB

Klostergatan 91, 553 35 Jönköping — Visa karta

Lokalvårdare nära Fin & Fix i Jönköping AB:

Huskvarnavägen 105, HUSKVARNA
Lokalvård för privatpersoner och företag i Jönköpingsområdet. Vi tycker att du s... Läs mer ›
Pernilla P:
Vårt första möte med Malin har varit mycket bra. Sedan tycker vi att kvalitén städningen har varit väldigt mycket. Hon som jag tror är vår ...

Läs vad 2 kunder tycker om Fin & Fix i Jönköping AB

• Anders H
    Anders H skrev om Fin & Fix i Jönköping AB
    Anlitade denna skitfirma att utföra en flyttstädning efter våran far som gått bort. En villa på 200 kvm.

Till att börja med så står det på offerten att nya hyresgäster tillträder 1 JULI.
    Men när jag ringde och godkände offerten så var jag tillmötesgående och sköt på tillträdesdagen på huset till Fredag 7 JULI men att städningen måste vara avklarad till Torsdag 6 Juli,

Torsdag 28 juni flyttade vi bort möbler från garaget och då träffade jag en yngre man från FIN & FIX och trodde att nu är vi på G.

Söndag 2 juli alltså tre dagar senare åkte jag dit och upptäckte att extralåset inte var låst vilket jag låst innan jag lämnat nycklarna till er, alla fönster på övervåningen, de som vetter mot öster var öppna som grannarna också hade upptäckt. Lyset stod och brann i Tvättstuga hall och förråd.

Måndag 3 juli hade det inte varit någon där.

Tisdag 4 juli extralåset var inte låst, det lilla fönstret i köket var öppet och dörren i gillestugan på undervåningen stod på vid gavel. Nu började jag ringa dig Kristina Tina Björknerth men det svarade ingen.

Onsdag 5 juli hade det inte varit någon där.

Torsdag 6 juli extralåset var inte låst, nu ringde jag för typ 20:e gången och fick tag i en anställd som jag glömt namnet på, och förklarade situationen och frågade var Tina var då till min förvåning fick jag som svar att hon hade semester men hon skulle hålla i besiktningen med dom nya hyresgästerna på Måndag 10 juli, tre dagar efter tillträdesdagen.

Fredag åkte vi säljare och besiktigade städningen som var under all kritik till och med för oss lekmän .

Måndag 10 juli ringde köparna mig och var jätteledsna att det var spindelnät i fönsterkarmar och smutsigt var man än tog någonstans, så jag åkte ut och skällde ut TINA BJÖRKNERTH men då började hon att nynna på en sång (Måste vara fel i huvudet på henne) kanske för att slippa höra all kritik.
    Hon torkade var jag pekade men då sa jag till henne att det var väl inte jag som höll i besiktningen som kostade 1000:-
    Jag sa till henne att jag kommer att bestrida fakturan men hon tyckte att det var inte så farligt smutsigt men hon kunde sträcka sig att putsa om fönstren.

Jag kontaktade konsumentverket som tyckte jag skulle bestrida fakturan som var på 8594: efter rutavdraget på 4984:-

Sen damp fakturan ned och hon slog av 2000:- som plåster på såren men förfallodatum var 27 juli alltså 10 dagar men inte fan har hon putsat några fönster till dags dato (24/7).

Sammanfattning anlita inte denna firma till något för hon ljuger och förhalar allt det djävla stycket.
    Anders H gillar detta
  • N
    N skrev om Fin & Fix i Jönköping AB
    Håller inte vad de lovar.
    Tar mer betalt än vad vi kommit överens om.
    Ljuger.
    Kommer på andra dagar än vad vi avtalat om.

Klostergatan 91, 553 35 Jönköping