Finsk Byggservice AB

Elsa Brändströms Gata 52, 129 52 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Finsk Byggservice, vi erbjuder dig som kund snabb service med mycket god kvalité, fördelaktiga priser samt en familjär och personlig relation. Vi har lång erfarenhet i branschen och jobbar ständigt för att göra dig som kund nöjd. Efter många år i branschen har vi goda kundreferenser som vi med stolthet och glädje delar med oss utav. Vi kan erbjuda dig de flesta ROT-arbeten, renoveringar samt om- och tillbyggnationer där våra yrkesutbildade, erfarna och kompetenta hantverkare gör allt för att det ska bli så bra som det kan bli. Vi har även ett stort nätverk av el-installatörer, VVS-montörer och målare vilket innebär att vi kan erbjuda totalentreprenad för att du som kund ska få ditt jobb utfört så smidigt som möjligt. Du kan vända till oss med alla jobb, inga arbeten är för små.
Varmt välkommen!

Läs vad 5 kunder tycker om Finsk Byggservice AB

• Wisam Z

2017-06-05

Wisam Z skrev om Finsk Byggservice AB
    Riktigt uselt företag som har lämnat efter sig ett dåligt utfört golvarbete med ett sviktande och på många håll redan (på en månad) havererande golv. Ett fuskbygge även vad gäller väggarna som redan har börjat spricka på olika håll. Läs mer
  • 2016-09-22

Linda F skrev om Finsk Byggservice AB
    Bra och trevligt bemötande och bra utfört arbete. Vi hade både snickare, målare och elektriker och är mycket nöjda med resultatet! Läs mer
  • 2016-09-20

Sandra W skrev om Finsk Byggservice AB
    Mycket trevliga och proffsiga och höll tiden Läs mer
  • Sebastian B

2016-09-20

Sebastian B skrev om Finsk Byggservice AB
    Finsk Byggservice renoverade vårt hela bottenplan (kök, badrum + 4 rum). Fantastiskt jobb och bra kommunikation under arbetet. Läs mer
  • 2016-09-20

Malte O skrev om Finsk Byggservice AB
    Snabb o bra offerering och gediget genomfört jobb Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Halleberg Tomtägarförening N Halleberg Tomtägarförening N tycker: