Flyt AB

Kornhamnstorg, 111 27 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Flyt AB

• Jakob J
    Jakob J skrev om Flyt AB
    Besökte Flyt i slutet av augusti i samband med deras Groupon-kampanj. Jag och mitt sällskap intog två rätter var från den sparsmakade menyn. Förrätterna höll bra klass och höjde förväntningarna något från det tveksamma intrycket som Flyt gav oss vid ankomst. När huvudrätterna dukades fram var det ända vi var glada över att vi inte betalat fullpris för detta. TIllsammans med det tveksamma utbudet och tveksamma stämningen kan betyget inte bli högre än en svag tvåa. Läs mer
    Kristoffer A gillar detta
  • Björn W
    Björn W skrev om Flyt AB
    Kom på att jag hade en fantastisk kväll med mina bästa vänner på Flyt, precis som Sami skriver så kan man möjligen a synpunkter på muggen, men det är som sagt klart acceptabelt med tanke på läget och förutsättningarna.
    Rekommenderas starkt vid fint väder! Läs mer
    Joakim B gillar detta
  • Sara S
    Sara S skrev om Flyt AB
    Bra sommarställe då vädret tillåter. Kalasbra service och jättegoda räkor i liten trälåda rekommenderas varmt. Längtar redan tills nästa sommar och flyt. Läs mer
  • Sami V
    Sami V skrev om Flyt AB
    Trevligt ställe att ta ett par öl på. Bra stämning, stans bästa läge vid Gamla stan. Lite snålt med toaletter kanske men det är trotts allt en ombyggd båt. Jag kommer gärna tillbaka nästa vår när säsongen drar i gång Läs mer
    Björn W gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm: