Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Folkets Kebab

Folkungagatan 63, 116 22 Stockholm — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Folkets Kebab

• Goran R
    Goran R skrev om Folkets Kebab
    Blä, blev magsjuk när jag åt där. Ät inte där, någonsin Läs mer
  • Ali G
    Ali G skrev om Folkets Kebab
    Otrevlig personal, tycker att det är klassiska köträtter de har. Jag åt en shawarma rulle, vart ingen smak på kötet. Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Folkets Kebab
  • Nihad R
    Nihad R skrev om Folkets Kebab
    Mycket bra och färsk mat. Stor portioner och väldigt trevlig personal. Ibland mycket folk. Läs mer
  • Lukasz L
    Lukasz L skrev om Folkets Kebab
    Kebabstället med stort K. Här går det undan när du beställer. Ett av de få ställen som kör med rättika och persilja på kebaben, pluspoäng!

Annars är kebaberna bra helt enkelt. Är du riktigt hungrig går du hit på lunchen och tar deras kebabbuffé. Buffén är stor och varierande med mycket sallad, kött, kyckling, knyten av smördeg, grytor jag inte vet vad det är och efterrättskakor. Det är mycket folk på luncherna, men sällan är något slut och det är bra omsättning på maten. Läs mer
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Folkets Kebab
    Under ramadan kan det vara idé att under kvällarna ge plats åt uthungrade muslimer som av naturliga orsaker kommer dit med hela släkten för att äta. Jag kör dagspasset den månaden. Annars går det bra any day och lite hela tiden. Läs mer
    Alexander B, Kevin gillar detta
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Folkets Kebab
    Mycket bra ställe, billigt och gott och riktigt stora portioner på tallrikarna! Aiolin är ett måste den är helig! lunch för typ 60kr och då blir du proppmätt om du inte är jättestor! Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Folkets Kebab
    Jag kan inte för mitt liv begripa hur folk som älskar Folkets Kebab är funtade. Köttet är vidrigt, torrt och smuligt. Pommesen är för stor och potatimjölig inuti. Tråkiga, fadda såser. Ni som gillar den här kebaben kan ju inte ha ätit riktig kebab ute i förorten. Läs mer
  • Peter C
    Peter C skrev om Folkets Kebab
    Jag var på Folkets kebab på Hornsgatan förra veckan. Vidrigt! Äcklig och dyr kebab. Torr och äcklig falaffel, knappt ätbar! Toaletterna var vidriga, piss och blod, jag skojar inte! Är toaletterna snuskiga sägs det att köket är på samma nivå. Personal som inte talade svenska. Riktigt uselt, VARNING. Läs mer
  • johan s
    johan s skrev om Folkets Kebab
    ett klassiskt kebab-restaurang. Deras buffé som serveras på vardagarna är helt otrolig. rekomenderar verkligen detta ställe Läs mer
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Folkets Kebab
    God kebab. Kanongoda såser. Den röda är 10+ Portionerna är gigantiska. Läs mer
  • Elisavet R
    Elisavet R skrev om Folkets Kebab
    Enligt mina erfarenheter, och jag äter en hel del kebab, är folkets absolut godast. De har många olika alternativ för exempelvis vegetarianer och även ifall man vill ha sin kebab lite extra stark. När jag äter kebab är röd sås och vit sås ett måste vilket folkets självklart har. Allting är alltid superfräscht och man böver aldrig vänta länge. Ett stort plus är att de har öppet långt in på natten!! Läs mer
  • John B
    John B skrev om Folkets Kebab
    Prisvärda jätteportioner av utsökta kebabrätter, många olika valmöjligheter finns.
    Maten levereras snabbt. Ur högtalarna strömmar det musik som från Mellanöstern.
    Ett minus är att det är så mycket mat så dom måste lägga kebabköttet ovanpå stripsen som då snabbt blir mjuka av det härligt flottiga köttet.
    En lösning på problemet vore att skaffa ännu större tallrikar

Ett till minus som inte påverkar maten eller servicen är att dom renoverat restaurangen till ett modernt kebabhak, det var bättre förr med en härligt kitchig stil som såg ut som att man var i kebabens hemland. Det är lätt värt en tur till Folkets Kebab! Läs mer
    Emma K gillar detta

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Sofia K Sofia K tycker:
“Tycker maten har försämrats tr...” Läs mer
4.6 i betyg av 2056 omdömen

Folkungagatan 110, 11630, STOCKHOLM