Restaurang Roxy

3.8

5 omdömen om Restaurang Roxy

Josefine G
Skrev om Restaurang Roxy

Maten är god, men man får vänta länge (senast ca 40 minuter). Tycker de har blivit lite dyra, men har inte gjort någon riktig prisjämförelse. Trevlig, mysig stämning.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Mattias B
Skrev om Restaurang Roxy

Härligt mysigt ställe som är min favoritrestaurang i Stockholm. Personalen är alltid tillmötesgående, trevlig och kul att ha att göra med. Maten har alltid varit toppen när jag har varit där. För det man får så är priserna helt acceptabla. Ett ställe som jag gärna återvänder till.

Folke henry C
Skrev om Restaurang Roxy

Supermysigt semi-gay-hak med familjär stämning, underbar inredning (i synnerhet på toaletterna) och ett utmärkt urval av öl och cider.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Svante D
Skrev om Restaurang Roxy

Senaste jag åt där fick jag vänta i c:a 30 minuter på att få min öl serverad och 1.5 timme på maten. Usel AC gjorde att man svettades som i en bastu under väntetiden, men när väl de baconinlindade dadlarna dök upp var det nästan värt det. Aningen för små portioner dock - se till att inte vara ursvulten innan besöket.

Hanna Ö gillar detta
Emma K
Skrev om Restaurang Roxy

Mysigt tapasställe, bra mat, mysigt och väldigt prisvärt!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4104 omdömen 4.0 av 4104 omdömen