Långbro Värdshus

8 omdömen om Långbro Värdshus

Visar 8 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Hans Olov Roland L
Skrev om Långbro Värdshus

En fantastisk miljö, riktig fin service, Toast Skagen och en Fisk o Skaldjurssoppa. Vi var riktigt nöjda med kvällen.

Hans Olov Roland L gillar detta
Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2651 omdömen 4.7 av 2651 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Jonathan R
Skrev om Långbro Värdshus

Jag har ätit julbordet på Långbro Värdshus med släkten ett par år i rad nu och varit lika nöjd varje gång, riktigt bra mat och fin service. Har blivit en tradition att äta det där. Boka julbordet i tid bara så att ni får bord! :)

Eric J
Skrev om Långbro Värdshus

God mat och trevlig miljö!

Sponsor
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4038 omdömen 4.0 av 4038 omdömen
Badge2021

Va på brunch i lördags, allt va toppen, från jag kliv in genom dörren tills jag mätt och belåten gick ut igen :) toppen 👍

Jessica I Jessica I
Läs mer omdömen
Tommy P
Skrev om Långbro Värdshus

Fantastisk personal! Avslappnade och sköna typer alla jag kommit i kontakt med. Mycket god mat och alltid bra viner till maten. Tyvärr var jag seg och lyckades inte boka julbord på vettiga tider.

Sandra S
Skrev om Långbro Värdshus

Har bara provat baren än så länge men ett supermysigt ställe, speciellt att sitta ute en varm sensommarkväll.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4054 omdömen 4.0 av 4054 omdömen
Badge2024

Trevlig restaurang som jag besökt många gånger. Denna gång blev jag lite besviken på tapasen. Inte på smaken men … VÄLDIGT lite på varje tap

Victoria L Victoria L
Läs mer omdömen
Lars  S
Skrev om Långbro Värdshus

Trevliga lokaler, god mat (strömmingen är utsökt), servitörerna och servitriserna kan vara lite griniga. Annars ett perfekt ställe att inta god mat och dryck på. Rekomenderas

Jenny A
Skrev om Långbro Värdshus

Väldigt vackra lokaler och jättegod mat! Jag var där och åt en lyxlunch enligt mina mått mätt. Räkna med minst en hundring, men det kan det väl vara värt nån gång då och då. Synd bara att killen i kassan förstörde det första intrycket lite genom att vara ganska dryg.. när han väl dök upp...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4636 omdömen 4.2 av 4636 omdömen
BadgeEightYears

Trevlig atmosfär och personal

Jonas F
Skrev om Långbro Värdshus

Långbro värdshus är verkligen värt ett besök. Har oehört bra servis och mat för alla typer av människor. Allt från husmanskost till nyskapande rätter. Det kan ju aldrig gå fel med Fredrik Eriksson som kökschef. /Jonas

Filtrera omdömen