Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Älvsjö Långbro Långbro Värdshus

Långbro Värdshus

Stora Mans Väg 4, 125 59 Älvsjö — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Långbro Värdshus

• Jonathan R
    Jonathan R skrev om Fredrik Eriksson Restaurang AB
    Jag har ätit julbordet på Långbro Värdshus med släkten ett par år i rad nu och varit lika nöjd varje gång, riktigt bra mat och fin service. Har blivit en tradition att äta det där. Boka julbordet i tid bara så att ni får bord! :) Läs mer
  • Eric J
    Eric J skrev om Fredrik Eriksson Restaurang AB
    God mat och trevlig miljö! Läs mer
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Fredrik Eriksson Restaurang AB
    Fantastisk personal! Avslappnade och sköna typer alla jag kommit i kontakt med. Mycket god mat och alltid bra viner till maten. Tyvärr var jag seg och lyckades inte boka julbord på vettiga tider. Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Fredrik Eriksson Restaurang AB
    Har bara provat baren än så länge men ett supermysigt ställe, speciellt att sitta ute en varm sensommarkväll. Läs mer
  • Lars  S
    Lars S skrev om Fredrik Eriksson Restaurang AB
    Trevliga lokaler, god mat (strömmingen är utsökt), servitörerna och servitriserna kan vara lite griniga. Annars ett perfekt ställe att inta god mat och dryck på. Rekomenderas Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Fredrik Eriksson Restaurang AB
    Väldigt vackra lokaler och jättegod mat! Jag var där och åt en lyxlunch enligt mina mått mätt. Räkna med minst en hundring, men det kan det väl vara värt nån gång då och då. Synd bara att killen i kassan förstörde det första intrycket lite genom att vara ganska dryg.. när han väl dök upp... Läs mer
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Fredrik Eriksson Restaurang AB
    Långbro värdshus är verkligen värt ett besök. Har oehört bra servis och mat för alla typer av människor. Allt från husmanskost till nyskapande rätter. Det kan ju aldrig gå fel med Fredrik Eriksson som kökschef.

/Jonas Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm: