Gallerian

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm — Visa karta

Kista Galleria, 16491, Kista
Lord al Dente
Kristina N:
Glad trevlig,hjälpsam och uppmärksam personal

Restauranger nära Gallerian:

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Andrea C:
Jätte god mat, fantastisk service, trevlig och alltid närvarande personal. Fem guld stjärnor!

Vasagatan 23, STOCKHOLM
Restaurang Räkan - Västsvenska delikatesser på Vasagatan i Stockholm Läs mer ›
Susanne S:
Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Saliba G:
Bra mat, schysst personal!! Det kunde ha varit lite mer mat på tallriken. Människor är olika och äter olika mycket! I helhet bra upplevelse.

Läs vad 3 kunder tycker om Gallerian

• Rolf E
    Rolf E skrev om Gallerian
    Ointresse av att sälja och laga till kaffe. Onödig väntan jämfört med konkurrenterna runt hörnet. Gå längst in i Gallerian istället och upplev hur god service egentligen känns.
  • Maria B
    Maria B skrev om Gallerian
    Bra fik! Schysst läge, man vet att man får en otroligt god kaffe för pengarna och nästan i klass med Starbucks (för oss som saknar det i Sverige)!! jättegoda mackor, speciellt dom med grovt bröd och lax=) Den kalla latten e oxå god - dock endast på varma dagar! stanna här o ta en paus i shoppandet.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Gallerian
    Bästa sojalatten får du på Espresso house. Perfekt läge har den här och jag måste erkänna att jag blir sugen på en latte varje gång jag går förbi. Det går snabbt och det är alltid gott - super!

Hamngatan 37, 111 53 Stockholm