Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Gastronomisk Q Intelligens i Sverige AB

Gastronomisk Q Intelligens i Sverige AB

Kommendörsgatan 23, 114 48 Stockholm — Visa karta

Regeringsgatan 70, 11139, Stockholm
Petronella S:
Jättetrevligt ställe som vi går till ofta när vi är i Stockholm. God mat, bra service!

Restauranger nära Gastronomisk Q Intelligens i Sverige AB:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jan T:
Vänlig service och suverän mat (omelette) Mycket prisvärt. Kommer mer än gärna tillbaka snart

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Staffan T:
Bra bemötande, och framför allt väl lagad mat. Jag ville ha min entrecote blodig, och fick den precis som jag ville, underbart ör!

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Ingvar H:
oväntat bra service både i bar och matdelen.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Petronella S:

Läs vad 2 kunder tycker om Gastronomisk Q Intelligens i Sverige AB

• Micael H
    Micael H skrev om Gastronomisk Q Intelligens i Sverige AB
    Prova även deras bakficka, mycket prisvärt!
  • Emma K
    Emma K skrev om Gastronomisk Q Intelligens i Sverige AB
    Vi tog en trerätters i vinbaren.
    Det som gjorde min upplevelse var de fantastiskt goda nybakade småbröden till maten, exeptionell och karismatisk personal och en Crème brûlé som hitills toppar min lista. Perfekt mjukt krämig, en gudomlig sallad av jordgubbar, hallon och mynta till, givetvis varm när den serverades. Jag har sedan förra sommaren bestämt mig för att kora den bästa Crème brûlén i stan, har några restauranger kvar men den här toppar listan hitills tätt följd av Prisens. Nästa gång ska vi prova deras 7 rätters utan tvekan.

Kommendörsgatan 23, 114 48 Stockholm