GL Flytt & Städ

GL Flytt & Städ

Call 073-967 30 03 glflyttstad.se

About company

GL Flytt & Städ tillhandahåller professionell hjälp inom såväl städ som flytt. Vi gör jobbet både för företag och privatpersoner och bistår med ett brett utbud av tjänster. Vare sig det är hemmet eller kontoret som behöver städas eller flyttkartonger som behöver lånas kan du höra av dig till oss. Självklart har vi tryggheten...

134 omdömen om GL Flytt & Städ

Benny D
Wrote about GL Flytt & Städ

Proffsigt bemötande och fantastisk fint resultat av städningen Rekommenderar varmt GL Flytt o Städ

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Artur F
Wrote about GL Flytt & Städ

Blev bra bemött, men vänliga och kompetenta flyttkillar. Jag har en hel del erfarenhet från branschen och kunde lätt bedömma hur de jobbade. De var både bra på att packa och att flytta våra saker. Inga skador på möblerna och bra arbetstempo.

Svar från GL Flytt & Städ

Hej Artur! Super kul att du blev nöjd med vårt arbete. Vi hoppas att få 5/5 vid nästa tillfälle :). Allting blir mycket enklare med klara instruktioner från våra kunder. Tack för ett trevligt bemötande!

Sara R
Wrote about GL Flytt & Städ

Tredje gången jag fick flytthjälp av dem och de levererar varje gång. Väldigt effektiva! Den här gången köpte vi även städning och allt blev skinande rent! Bland de lägsta priserna på marknaden med. Kan verkligen rekommendera!

Svar från GL Flytt & Städ

Hej Sara, Vi har blivit lika trevligt bemötta alla dem gånger vi har hjälp er. Vad bra att allting gick bra även denna gång. Tack för omdömmet!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Ylva E
Wrote about GL Flytt & Städ

Snabbt, smidigt och väldigt tillmötesgående när vi snabbt fick ändra planer samma dag som flytt och städ skulle utföras

Svar från GL Flytt & Städ

Hej Ylva, Det är mycket som kan hända både innan och under en pågånde flytt. Vi försöker hålla oss flexibla så mycket som möjligt och med en dialog brukar man hitta en rimlig lösning till dem flesta problem som uppstår. Tack för omdömmet!

Pavlos O
Wrote about GL Flytt & Städ

My experience with GL Flytt & Städ was excellent. The company was recommended to me by my landlady and I thanked her for that. My expectations were met fully and beyond. My move was executed unbelievably fast and efficiently with professionalism and care, and the cleaning of the apartment was top notch even at places where I thought they wouldn't be able to deliver. I wish I will not have to move soon again, but if I have to, they will be my first call. Excellent company. Highly recommended.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Ulf M
Wrote about GL Flytt & Städ

flyttningen har gjort på professionellt snabbt och tryggt sätt

Erik B
Wrote about GL Flytt & Städ

Toppenbra städhjälp. Jag har tagit del av deras tjänster under flera år. Även använt mig av företaget vid flytt. Allt har fungerat perfekt. De är också flexibla med ändring av tider för städningen när vi tex inte behövt den pga resa eller liknande. Likaså kunnat ändra datum inför att vi planerat fest. Kan bara rekommendera!

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Cecilia G
Wrote about GL Flytt & Städ

Vi har använt oss av GL Flytt & Städ i över 7 års tid, vilket tyder på att vi trivs mycket bra med dem som städfirma. De senaste 6 åren har vi haft en och samma städerska vilket känns bra då vi vet vem som är på plats i vårt hem och som vi dessutom kommit att tycka mycket bra om. Kommunikationen med företaget sköts främst via sms eller mail, vilket gör det enkelt med kontakten. Utöver den vanliga städningen har GL Flytt & Städ även hjälpt oss med fönstertvätt på våren, samt städning vid extratillfällen då vi har...

Mia E
Wrote about GL Flytt & Städ

Trevlig personal o trevligt bemötande när det gällde bokning

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Chang L
Wrote about GL Flytt & Städ

Very good customer experience! Well done, thanks!

Fredrik W
Wrote about GL Flytt & Städ

Punktliga. Varsam och lugn flytt. Trevlig personal.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Sven N

Allt funkade grymt bra! Trevliga flyttkillar & superbra pris. /Niklas

Anna M
Wrote about GL Flytt & Städ

Tillmötesgående och vänliga. Bra tempo och inga problem uppstod. Rekommenderas varmt!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Berit S
Wrote about GL Flytt & Städ

Jag blev vänligt bemött och flytten gick utan problem, trots förändringar som jag inte rådde över..

Birgitta B
Wrote about GL Flytt & Städ

Mycket effektivt och bra, lyhörd och varsam med packlådorna. Bra städat och både flytt o städ var prisvärda

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Adrian O
Wrote about GL Flytt & Städ

Billigt, snabbt och smidigt. Mycket bra upplevelse allt som allt.

Maria J
Wrote about GL Flytt & Städ

Alltid Trevliga och snabba svar!

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Giorgi G
Wrote about GL Flytt & Städ

Ofta använder med deras tjänst och de är trevliga och glada! Tack

Svante L
Wrote about GL Flytt & Städ

Trevliga ambitiösa men ändå bra pris

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Rugile M
Wrote about GL Flytt & Städ

Effektiva och proffsiga! Hjälper med allt. Väldigt duktiga på sitt jobb

Ulla L
Wrote about GL Flytt & Städ

Allt fungerade bra, effektivt jobbat.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Marina G
Wrote about GL Flytt & Städ

It was delayed by quite some hours. They did a reduction in the finally price as a consequence.

Peter A
Wrote about GL Flytt & Städ

Jag blev bra bemött och då jag inte hade några förväntningar blev jag positivt överraskad hur smidigt och snabbt flytten gick.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Åsa O
Wrote about GL Flytt & Städ

Trevliga, noggranna, snabba. Tack snälla!

Ulrika F

Punktliga, snabba och varsamma

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Annelie D
Wrote about GL Flytt & Städ

Allt fungerade nästan utmärkt i flytten. Det flöt på jättebra och det var packat och uppackat mycket snabbt. Bortforsling fungerade inte så bra då vi kom till återvinningsstationen innan de hade öppnat. Jag var ju med för att inte bli dbiterad för den delen. Jag fick veta att jag ändå inte skulle debiteras trots att man slängde mina saker senare. Varken jag eller firman hade ju tänkt på att vi var tidiga. Man hade ändå debiterat 1000 kr för den tjänsten. Inte riktigt juste men jag orkade inte bråka om det. I det hela var det en smidig flytt.

Emilie F
Wrote about GL Flytt & Städ

Jobbade på snabbt och trevliga. Vi anmälde att vi bodde i en 3a på 90kvm. Trots det kom dom i en ganska liten lastbil. Även om vi inte hade några sängar eller soffa så fick de inte plats med allt. Vi fick sedan åka i omgångar och hämta efteråt. Tog ca 4mån att få fakturan för flytten.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Hanna-maria K
Wrote about GL Flytt & Städ

Super effektiva, trevliga och hjälpsamma. Har anlitat dem tre ggr nu och varit lika nöjd varenda gång. Värt varenda krona. Dem är så bra!

Jonathan A
Wrote about GL Flytt & Städ

Ibland lite lång väntan på återkoppling, MEN för det totala priset, och utförandet av flytt personal, samt städ, så är det 100% Bra, mycket nöjd, kan starkt rekommendera detta företag =)

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Deniz K
Wrote about GL Flytt & Städ

Bra service! 2 snabba killar som utförde flytten. Bra pris!

Anna E
Wrote about GL Flytt & Städ

Snabba och proffsiga flyttkillar och det var dessutom till ett lågt pris!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Dina B
Wrote about GL Flytt & Städ

allt var bra med flyttning, men problem med fakturering

Andreas R
Wrote about GL Flytt & Städ

Kom i tid. Utförde jobbet på ett bra sätt. Kunde varit mer tidseffektivt

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2167 omdömen 4.7 av 2167 omdömen

Felicia M
Wrote about GL Flytt & Städ

Allt gick supersmidigt och killarna jobbade effektivt!

Ahmed M
Wrote about GL Flytt & Städ

Bra och smidig flytthjälp samt flyttstädningen. Kan starkt rekommendera GL Flytt & Städ!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

David W
Wrote about GL Flytt & Städ

Trevliga och ordentliga! Snabba och arbetsvilliga! De två starka och effektiva killarna kämpade otroligt bra! Trots tunga föremål och krävande fastighet skadades inget av bohaget. Vi är jättenöjda! Tack grabbar!

Christian H
Wrote about GL Flytt & Städ

Jättesmodigt flöt det på!Mina rekommendationer!

Sofia A
Wrote about GL Flytt & Städ

Mycket bra kommunikation inför och efter flytt. Flytten gjordes av två snabba och noggranna killar. Är väldigt nöjd och har redan tipsat flera vänner om att använda GL Flytt och städ!

Sven Å
Wrote about GL Flytt & Städ

Fungerade alldeles utmärkt Bara att rekommendera

Peter G
Wrote about GL Flytt & Städ

En flyttning. Mycket bra genomfört. Höll tiderna Noggranna Försiktiga.

Adam B
Wrote about GL Flytt & Städ

Väldigt duktiga och jobbar i ett bra tempo, väldigt trevliga också

Ulrika M
Wrote about GL Flytt & Städ

Mycket trevlig och bra kundservice, lätt att ta kontakt med. Jättebra flytttservice, super smidigt och flexibelt, och till bra pris. Jag kan verkligen rekommendera GL flytt och städ.

Christina M
Wrote about GL Flytt & Städ

Jag har anlitad dem vid några flyttar och har alltid varit lika nöjd. Kommunikationen via mejl fungerar fint, de är punktliga, arbetar effektivt och jag upplever att de är varsamma med mina saker.

Maryam H
Wrote about GL Flytt & Städ

Bra service, kommer i tid, fakturan väntade vi länge den biten är det bra om de kan förbätra

Cecilia G
Wrote about GL Flytt & Städ

Vi har använt oss av GL städs tjänster i drygt 7 år och har haft en och samma tjej som städat hos oss i 5 års tid. Det funkar väldigt bra med henne. Kommunikationen går smidigt med företaget där det från början främst var via Mail, men numer är via sms eller telefon. Vår städerska har lärt sig mer svenska och vi kan kommunicera bra. Våra förväntningar var att huset ska vara rent och fint efter att städerskan har varit på plats och det är det verkligen. Vi trivs jättebra med detta företaget.

Josivaldo S
Wrote about GL Flytt & Städ

Very good company! They work fast and they have a very good price! I really recommend it!

Erik O
Wrote about GL Flytt & Städ

Väldigt bra, både vad gäller flytt och städ. Extremt vänligt bemötande och lyhörda. Kan varmt rekommendera dem.

SHIDROKH N
Wrote about GL Flytt & Städ

Jag är nöjd med företagets bemötande. De lever ofta upp till mina förväntningar. Jag har fått både hjälp med flytten, flyttstädningen, fönsterputsningen och regelbundna hemstädningar.

Anna A
Wrote about GL Flytt & Städ

jag fick en fantastisk bra hjälp med min flytt, duktiga, kunniga och mycket trevliga, jag och mina tar ALLTID hjälp av GLflytt och jag rekommenderar de till alla vid flytt.

Hasan V
Wrote about GL Flytt & Städ

Enkelt att samarbete, alltid glada och inget är ett problem. Helt enkelt super nöjda.