Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Haninge GL Flytt & Städ
Rekommenderat företag 2016 - GL Flytt & Städ

GL Flytt & Städ

Vargvägen 22, 137 32 Västerhaninge — Visa karta

GL Flytt & Städ tillhandahåller professionell hjälp inom såväl städ som flytt.

Läs vad 31 kunder tycker om GL Flytt & Städ

• Carita F
    Carita F skrev om GL Flytt & Städ
    Jag tyckte att flyttkillarna var snabba och effektiva och priset för hela flytten var jag mycket nöjd med. Carita
    2016-10-20 Irma K svarar Carita F
    Hej Carita

Tack för rekommendationen! Lite tråkigt bara att du angav en stjärna utav 5 trots dina ord

• Ann B
    Ann B skrev om GL Flytt & Städ
    Pack + flytt. Bra men skulle vara enklare om flyttpersonalen kunde bättre svenska.
  • Marianne F
    Marianne F skrev om GL Flytt & Städ
    Språkproblem och dåligt organiserat.
    2016-10-20 Irma K svarar Marianne F
    Hej Marianne!

Tråkigt att höra. Vi brukar inte ha språkproblem då vår personal är kunniga inom både svenska och engelska.
    Gällande organisationsmässigt så tror jag inte att det kan organiseras bättre. Vi försöker alltid följa kundens önskemål vilket vi även gjorde i det här fallet. Flytten gick utan problem och vi flyttade in bohaget enligt dina önskemål.

• Johan H
    Johan H skrev om GL Flytt & Städ
    GL Flytt & Städ genomförde uppdraget som bestod utav flytt och städ på ett snabbt, smidigt och tillfredsställande sätt. De är tillmötesgående och kundorienterade. Rekommenderas!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om GL Flytt & Städ
    Pålitligt, trevligt och flexibel!
  • Isanna I
    Isanna I skrev om GL Flytt & Städ
    Suveräna för att sammanfatta med ett ord!
  • Nevenko I
    Nevenko I skrev om GL Flytt & Städ
    Snabbt och smidigt! Tidlig kommunikation!
  • Jon A
    Jon A skrev om GL Flytt & Städ
    Bra bemötande från början till slut. Vi flyttade två olika lägenheter till samma nya adress och allt gick smidigt och fort. Vi hade packat själva så vi använde enbart bärhjälp. Utöver det så genomfördes även båda flyttstädningarna och det var super. Inga anmärkningar från varken oss själva eller de som flyttade in i lägenheterna.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om GL Flytt & Städ
    Killarna kom i tid och hanterade alla våra möbler varsamt och gjorde ett fantastiskt jobb.
  • Inger S
    Inger S skrev om GL Flytt & Städ
    Bra, lite språksvårigheter, annars helt ok!
  • Ann M
    Ann M skrev om GL Flytt & Städ
    GL flytt vill jag gärna rekommendera. Otrolig trevligt bemötande vid bokning. Seriös , noggrann och organiserade. Vilket betyder mycket för mig.
    Flytt grabbarna var effektiva och noggranna. Det gick väldigt snabbt.
    Dessutom har dom ett bra pris.
    Jag är mycket nöjd med min flytt.
    Tack
    2016-10-20 Irma K svarar Ann M
    Hej Ann!

Stort tack för rekommendationen och dem varma orden! Det betyder mycket för oss att kunden är nöjd med vårt utförda arbete!

• Irma K
    Irma K skrev om GL Flytt & Städ
    Vi är jättenöjda med den flytthjälp vi fick. Bra kommunikation rakt igenom. Bra bemötande och professionellt arbete. Möblerna packades på ett bra sätt och ingenting skadades.
  • katrine l
    katrine l skrev om GL Flytt & Städ
    Killarna från GL Flytt & Städ var snabba, trevliga och proffesionella. Flytten genomförde de mycket snabbare än vi hade trott. Är supernöjda med servicen och arbetet de utförde. Kommer kontakta dem nästa gång vi behöver hjälp också.
  • Kaj D
    Kaj D skrev om GL Flytt & Städ
    Jätte nöjd med arbetet. Både städningen och flytten gick fort och smidigt, rekommenderar gärna. Väldigt trevliga dessutom från start till slut
  • Tom K
    Tom K skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket väl utfört arbete, proffsigt och högkvalitativt. Väldigt tillmötesgående och snabba. Mycket nöjd med både flytten och städningen. Rekommenderas starkt.
  • Sofia B
    Sofia B skrev om GL Flytt & Städ
    Flyttkillarna vr snbb, effektiva och proffsiga. Städteamet var nogranna och grundliga. Kontakten med GL innan och under tiden var mycket bra och proffsigt. Rekommenderar starkt!
  • Petra K
    Petra K skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket bra service från början till slut, trevlig personal!
  • Erik B
    Erik B skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket bra resultat av både flytt och städning. Smidigt med hämtning och lämning av lådor.
  • Julia W
    Julia W skrev om GL Flytt & Städ
    Jag är extremt nöjd med GL flytt och städ. De var effektiva, snabba, trevliga och allt till ett bra pris. Kan inte säga ngt annat.
  • Alexander O
    Alexander O skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket bra flyttstädat! Tjejerna jobbade länge och noggrant, perfekt resultat!
    Flyttkillarna samma sak, ordentliga & proffsiga!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om GL Flytt & Städ
    Hjälpte mig med nedpackning och tillfällig flytt av hel lägenhet (vattenskada).
    Väldigt effektiva, trevliga och prisvärda.
  • Elizabet E
    Elizabet E skrev om GL Flytt & Städ
    Vi är jättenöjda med GL flytt och städ. De jobbar som hästar och gör jobbet utmärkt. Har använt både Flytt och Städ och de är så noga och så proffsiga. Kommer använda dem igen. Och jag rekommenderar dem med nöje.
  • Linnea S
    Linnea S skrev om GL Flytt & Städ
    Anlitade GL Flytt och Städ med både flytthjälp och flyttstädning av min lägenhet. De var snabba och effektiva vid flytten och städning var ordentligt gjord. Trevligt bemötande från början till slut.
  • Katja A
    Katja A skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket bra bemötande. inget att klaga över.
  • Robin S
    Robin S skrev om GL Flytt & Städ
    Vi bokade in GL Flytt & Städ för flytthjälp. Dem var punktliga och snabba. Dem lånade även ut flyttkartonger inför flytten. Detta för en relativt låg kostnad.
  • Emelie F
    Emelie F skrev om GL Flytt & Städ
    Snabbt, billigt, inga problem.
  • Husse S
    Husse S skrev om GL Flytt & Städ
    Jätte trevlig personal! Enkla att ha och göra med.Rekommenderar gl flytt starkt!
  • Carina L
    Carina L skrev om GL Flytt & Städ
    helt ok flyttfirma
  • Pirkko F
    Pirkko F skrev om GL Flytt & Städ
    Ett professionellt och bra arbete och tillmötesgående. Inget och klaga på dessutom trevliga personer. Kan rekommenderas.
  • Cecillie V
    Cecillie V skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket bra och trevliga!! Snabba, servicevänliga och prisvärda!
  • Carolina N
    Carolina N skrev om GL Flytt & Städ
    Jättebra! Snabba, duktiga! Kom i god tid och vi hade bra kommunikation både före och efter!

Vargvägen 22, 137 32 Västerhaninge