GL Flytt & Städ

GL Flytt & Städ

GL Flytt & Städ tillhandahåller professionell hjälp inom såväl städ som flytt. Vi gör jobbet både för företag och privatpersoner och bistår med ett brett utbud av tjänster. Vare sig det är hemmet eller kontoret som behöver städas eller flyttkartonger som behöver lånas kan du höra av dig till oss.

Självklart har vi tryggheten i fokus. Vi har ansvarsförsäkring via Trygg-Hansa och vårt mål är alltid att våra kunder ska ha fullt förtroende för oss. Vi erbjuder tim-priser, nöjd-kund-garanti och självklart får du godkänna jobbet när det är slutfört. Välkommen!

Läs vad 129 kunder tycker om GL Flytt & Städ 2

2022-11-09 Verifierad kund
    flyttningen har gjort på professionellt snabbt och tryggt sätt
    2022-10-26 Verifierad kund
    Toppenbra städhjälp. Jag har tagit del av deras tjänster under flera år. Även använt mig av företaget vid flytt. Allt har fungerat perfekt. De är också flexibla med ändring av tider för städningen när vi tex inte behövt den pga resa eller liknande. Likaså kunnat ändra datum inför att vi planerat fest.
    Kan bara rekommendera!
  • Cecilia G
    2022-10-24 Verifierad kund
    Vi har använt oss av GL Flytt & Städ i över 7 års tid, vilket tyder på att vi trivs mycket bra med dem som städfirma. De senaste 6 åren har vi haft en och samma städerska vilket känns bra då vi vet vem som är på plats i vårt hem och som vi dessutom kommit att tycka mycket bra om.

Kommunikationen med företaget sköts främst via sms eller mail, vilket gör det enkelt med kontakten.

Utöver den vanliga städningen har GL Flytt & Städ även hjälpt oss med fönstertvätt på våren, samt städning vid extratillfällen då vi har haft huset uthyrt och har behövt få till städning mellan hyresgäster.

Det enda som skulle kunna förbättras är att det kan ta ganska lång tid innan man får en faktura, men när de väl kommer på e-posten så är de alltid korrekta och lätta att tyda vilka datum och hur många timmar man betalar för.

Allt har funkat mycket bra och vi kan varmt rekommendera GL Flytt & Städ.
    2022-08-20 Verifierad kund
    Trevlig personal o trevligt bemötande när det gällde bokning
    2022-08-20 Verifierad kund
    Very good customer experience! Well done, thanks!
    2022-08-20 Verifierad kund
    Punktliga. Varsam och lugn flytt. Trevlig personal.
    2022-07-25 Verifierad kund
    Allt funkade grymt bra!
    Trevliga flyttkillar & superbra pris.
    /Niklas
    2022-07-24 Verifierad kund
    Tillmötesgående och vänliga. Bra tempo och inga problem uppstod.
    Rekommenderas varmt!
    2022-07-23 Verifierad kund
    Jag blev vänligt bemött och flytten gick utan problem, trots förändringar som jag inte rådde över..
    2022-06-27 Verifierad kund
    Mycket effektivt och bra, lyhörd och varsam med packlådorna.
    Bra städat och både flytt o städ var prisvärda
    2022-06-27 Verifierad kund
    Billigt, snabbt och smidigt. Mycket bra upplevelse allt som allt.
    2022-04-20 Verifierad kund
    Alltid Trevliga och snabba svar!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Ofta använder med deras tjänst och de är trevliga och glada! Tack
    2022-04-07 Verifierad kund
    Trevliga ambitiösa men ändå bra pris
    2022-04-07 Verifierad kund
    Effektiva och proffsiga! Hjälper med allt. Väldigt duktiga på sitt jobb
    2022-04-06 Verifierad kund
    Allt fungerade bra, effektivt jobbat.
    2022-04-04 Verifierad kund
    It was delayed by quite some hours. They did a reduction in the finally price as a consequence.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött och då jag inte hade några förväntningar blev jag positivt överraskad hur smidigt och snabbt flytten gick.
    2022-03-23 Verifierad kund
    Trevliga, noggranna, snabba. Tack snälla!
    Punktliga, snabba och varsamma
    2022-03-22 Verifierad kund
    Allt fungerade nästan utmärkt i flytten. Det flöt på jättebra och det var packat och uppackat mycket snabbt. Bortforsling fungerade inte så bra då vi kom till återvinningsstationen innan de hade öppnat. Jag var ju med för att inte bli dbiterad för den delen. Jag fick veta att jag ändå inte skulle debiteras trots att man slängde mina saker senare. Varken jag eller firman hade ju tänkt på att vi var tidiga. Man hade ändå debiterat 1000 kr för den tjänsten. Inte riktigt juste men jag orkade inte bråka om det.
    I det hela var det en smidig flytt.
    2022-03-22 Verifierad kund
    Jobbade på snabbt och trevliga.
    Vi anmälde att vi bodde i en 3a på 90kvm. Trots det kom dom i en ganska liten lastbil. Även om vi inte hade några sängar eller soffa så fick de inte plats med allt. Vi fick sedan åka i omgångar och hämta efteråt.
    Tog ca 4mån att få fakturan för flytten.
    2022-02-13 Verifierad kund
    Super effektiva, trevliga och hjälpsamma. Har anlitat dem tre ggr nu och varit lika nöjd varenda gång. Värt varenda krona. Dem är så bra!
    2022-02-11 Verifierad kund
    Ibland lite lång väntan på återkoppling, MEN för det totala priset, och utförandet av flytt personal, samt städ, så är det 100% Bra, mycket nöjd, kan starkt rekommendera detta företag =)
    2022-02-11 Verifierad kund
    Bra service!
    2 snabba killar som utförde flytten.
    Bra pris!
    2021-12-27 Verifierad kund
    Snabba och proffsiga flyttkillar och det var dessutom till ett lågt pris!
    2021-12-16 Verifierad kund
    allt var bra med flyttning, men problem med fakturering
    2021-12-14 Verifierad kund
    Kom i tid. Utförde jobbet på ett bra sätt. Kunde varit mer tidseffektivt
    2021-12-14 Verifierad kund
    Allt gick supersmidigt och killarna jobbade effektivt!
    2021-11-23 Verifierad kund
    Bra och smidig flytthjälp samt flyttstädningen. Kan starkt rekommendera GL Flytt & Städ!
    2021-11-22 Verifierad kund
    Trevliga och ordentliga!
    Snabba och arbetsvilliga!

De två starka och effektiva killarna kämpade otroligt bra! Trots tunga föremål och krävande fastighet skadades inget av bohaget.

Vi är jättenöjda!
    Tack grabbar!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Jättesmodigt flöt det på!Mina rekommendationer!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Mycket bra kommunikation inför och efter flytt. Flytten gjordes av två snabba och noggranna killar. Är väldigt nöjd och har redan tipsat flera vänner om att använda GL Flytt och städ!
    2021-11-11 Verifierad kund
    Höll tiderna
    Noggranna
    Försiktiga.
    2021-10-30 Verifierad kund
    Väldigt duktiga och jobbar i ett bra tempo, väldigt trevliga också
    2021-10-28 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra kundservice, lätt att ta kontakt med.

Jättebra flytttservice, super smidigt och flexibelt, och till bra pris.

Jag kan verkligen rekommendera GL flytt och städ.
    2021-10-25 Verifierad kund
    Jag har anlitad dem vid några flyttar och har alltid varit lika nöjd. Kommunikationen via mejl fungerar fint, de är punktliga, arbetar effektivt och jag upplever att de är varsamma med mina saker.
    2021-10-14 Verifierad kund
    Bra service, kommer i tid, fakturan väntade vi länge den biten är det bra om de kan förbätra
  • Cecilia G
    2021-09-16 Verifierad kund
    Vi har använt oss av GL städs tjänster i drygt 7 år och har haft en och samma tjej som städat hos oss i 5 års tid. Det funkar väldigt bra med henne.
    Kommunikationen går smidigt med företaget där det från början främst var via Mail, men numer är via sms eller telefon. Vår städerska har lärt sig mer svenska och vi kan kommunicera bra.
    Våra förväntningar var att huset ska vara rent och fint efter att städerskan har varit på plats och det är det verkligen. Vi trivs jättebra med detta företaget.
  • Josivaldo S
    2021-09-11 Verifierad kund
    Very good company! They work fast and they have a very good price! I really recommend it!
    2021-09-11 Verifierad kund
    Väldigt bra, både vad gäller flytt och städ. Extremt vänligt bemötande och lyhörda. Kan varmt rekommendera dem.
    2021-09-11 Verifierad kund
    Jag är nöjd med företagets bemötande. De lever ofta upp till mina förväntningar. Jag har fått både hjälp med flytten, flyttstädningen, fönsterputsningen och regelbundna hemstädningar.
    2021-09-10 Verifierad kund
    jag fick en fantastisk bra hjälp med min flytt, duktiga, kunniga
    och mycket trevliga, jag och mina tar ALLTID hjälp av GLflytt och
    jag rekommenderar de till alla vid flytt.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Enkelt att samarbete, alltid glada och inget är ett problem.
    Helt enkelt super nöjda.
    2021-09-09 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med städningen. Huset är i strålande skick varannan vecka efter att vi fått hjälp med städningen. Gl flytt och städ har varit flexibla när vi velat byta dag eller hoppa över städning en vecka. Jag har också använt företaget vid flytt vilket fungerat mycket bra till förmånligt pris.
    2021-09-09 Verifierad kund
    Snabbt och försiktigt. Och prisvärt!
    2021-09-09 Verifierad kund
    Vi beställde flytthjälp, trevligt bemötande och väldigt effektiva - skulle definitivt rekommendera/använda igen!
    2021-09-09 Verifierad kund
    Flöt på helt enligt överenskommelse
    2021-09-04 Verifierad kund
    Trevlig bemötande. Snabbt och smidigt.