Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Haninge GL Flytt & Städ

Vargvägen 22, 137 32 Västerhaninge — Visa karta

GL Flytt & Städ tillhandahåller professionell hjälp inom såväl städ som flytt. Vi gör jobbet både för företag och privatpersoner och bistår med ett brett utbud av tjänster. Vare sig det är hemmet eller kontoret som behöver städas eller flyttkartonger som behöver lånas kan du höra av dig till oss.

Självklart har vi tryggheten i fokus. Vi har ansvarsförsäkring via Trygg-Hansa och vårt mål är alltid att våra kunder ska ha fullt förtroende för oss. Vi erbjuder tim-priser, nöjd-kund-garanti och självklart får du godkänna jobbet när det är slutfört. Välkommen!

Läs vad 60 kunder tycker om GL Flytt & Städ

• Tarik N skrev om GL Flytt & Städ
    Jag valde GL Flytt & Städ firma för deras goda rykte. Och det viasde absolut att folk hade 100% rätt, ,, vi var väldigt nöjda med deras nogranhet och profisig arbete .... och med ett pris svårt att jämföra. och killarna som utförde jobbet var väldigt trevliga och ärliga. Vi rekommenderar GL Flytt & Städ firma för deras absolut fantastisk arbete . Läs mer
    2018-04-24 Irma K svarar Tarik N
    Hej Tarik
    Så härligt att höra, Tack för de fina orden Tarik och stort tack för din rekommendation!
  • Mats F
    Mats F skrev om GL Flytt & Städ
    Utmärkt stöd från start till stopp.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Mats F
    Hej Mats!
    Gl Flytt & Städ
  • Tero L skrev om GL Flytt & Städ
    Både flytt och städ gick som planerat!
    Bra och prisvärt Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Tero L
    Hej Tero!
  • Mirjam W skrev om GL Flytt & Städ
    Jag har använt mig av både flytt och städ vid ett flertal tillfällen och alltid varit väldigt nöjd med kommunikationen, genomförande och resultat. Proffsigt och bra priser! Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Mirjam W
    Hej Mirjam!
  • Anton B skrev om GL Flytt & Städ
    Snabba, effektiva och trevliga flyttare som var jätteförsiktiga med mina saker och mitt nya golv! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Anton B
    Hej Anton!
  • Mikael K skrev om GL Flytt & Städ
    Snabba och bra att ha att göra med. Inget krångel. Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Mikael K
    Hej Mikael!
  • Yvonne I skrev om GL Flytt & Städ
    Jag är mycket nöjd med hela förloppet, ifrån den trevliga damen som jag talade med vid beställningen! Flytten utfördes utav två trevliga killar som var verkligen duktiga så min upplevelse med erat företag har varit bättre än mina förväntningar. Jag har öst lovord om Er till mina vänner o bekanta. Men ingen utav dem skall flytta just nu. Men är det någon som frågar kommer jag att Rekommendera Er för jag har sparat Era uppgifter. Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Yvonne I
    Tack så mycket för dem varma orden Yvonne! Vår prioritet som ett service minded organisation är att prioritera kunden, att du är nöjd med vår service är precis det vi vill höra och det vi strävar efter.
    Du är alltid varmt välkommen åter
  • Lahdo S
    Lahdo S skrev om GL Flytt & Städ
    Allt gick bra!
    Vänlig bemötande och flixibla personal Läs mer
    2018-01-21 Irma K svarar Lahdo S
    Tack Lahdo
    Alltid varm välkommen
  • Camilla J skrev om GL Flytt & Städ
    Jag rekomenderar varm GL Flytt & Städ som hjälpte mig med bärhjälp och bortforsling av möbler till soptippen. En snabb och smidig flytt för ett bra pris. Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Camilla J
    Hej Camilla!
  • Jan H skrev om GL Flytt & Städ
    Prisvärt och snabbt utfört arbete. Har anlitat de vid två tillfällen, och kommer absolut att höra av mig igen vid behov i framtiden. Mvh Janne H Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Jan H
    Hej Jan!
  • Lena L skrev om GL Flytt & Städ
    Bra bemötande av de två män och det har uppfyllt med våra förväntningar. Det flöt utmärkt med mailkonservation med bokningen via internet.
    Har ingen anmärkning om företaget. Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Lena L
    Hej Lena!
  • Michael G skrev om GL Flytt & Städ
    Vi använde GL flytt och städ för både flyttstädning och flytt. Vi är mycket nöjda med flyttstädningen (hade önskat att firman som städade dit vi flyttade hade varit så noggranna). Flytten gick också jättebra snabba och försiktiga. Lite panik när de ringde och hade åkt till fel adress när de skulle börja men det löste sig snabbt. Skulle absolut använda GL igen. Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Michael G
    Hej Michael!
    Tack så mycket för rekommendationen. Tyvärr så sker det mindre misstag i livet, men vi lär oss med varje uppdrag. Skönt att allting gick bra trots allt!
  • Lana H skrev om GL Flytt & Städ
    Supernöjd med firman! Flytten gick snabbt och smidigt, ingenting gick sönder, killarna proffsiga och tjejen städerskan gjort ett fantastiskt jobb. Genom att vi köpte både tjänsterna fick vi låna kartongerna gratis och de levererades hem till oss, bekvämt och enkelt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Lana H
    Väldigt effektiv flytthjälp. Rekommenderas! Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Gustav S
    Hej Gustav!
  • Ann L skrev om GL Flytt & Städ
    Toppenbra och prisvärd flytt och städ. Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Ann L
    Hej Ann!
  • Charlotte H skrev om GL Flytt & Städ
    Snabba och trevliga, rekommenderar Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Charlotte H
    Hej Charlotte!
  • Katrin S skrev om GL Flytt & Städ
    Supernöjd! Det gick snabbt och smidigt till ett bra pris. Jag rekommenderar GL Flytt och Städ varmt. Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Katrin S
    Hej Katrin!
  • Tobias P skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket bra och prisvärd flytthjälp. Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Tobias P
    Hej Tobias
  • John F skrev om GL Flytt & Städ
    GL tog hand om både flytt och städ för oss. 3 grabbar + en stor lastbil för flytten och en kille och en tjej som städade. Alla var supertrevliga och båda jobben gjordes snabbt och effektivt på de tidspunkter vi önskade. Vi är supernöjda och rekommenderar helt klart! Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar John F
    Hej John!
    Väldigt kul att höra att ni är nöjda, vår prioritet är just det att du som kund är nöjd med vårt service. Bra att höra om hur personalen arbetar snabbt och effektivt.
  • Kathleen A skrev om GL Flytt & Städ
    Vilka snälla och snabba killar. Supernöjd! Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Kathleen A
    Hej Kathleen!
  • Birgitta D skrev om GL Flytt & Städ
    Har använt denna firma två gånger för flyttning och städning, de har varit snabba och noga, kan därför rekommendera dem varmt. Läs mer
    2018-02-13 Irma K svarar Birgitta D
    Hej Birgitta!
  • Patrick W skrev om GL Flytt & Städ
    Supernöjd! Riktiga hjältar som jobbade hur snabbt och effektivt som helst, kunde inte valt en bättre firma :) Läs mer
    2018-04-24 Irma K svarar Patrick W
    Hej Patrick
  • Hauri T skrev om GL Flytt & Städ
    Nogran och försiktiga . Trevliga och lyhörda.super nöjd Läs mer
    2018-04-24 Irma K svarar Hauri T
    Tack för de fina orden Hauri och stort tack för din rekommendation!
  • Carolina L skrev om GL Flytt & Städ
    Fick hjälp med min flytt idag och är supernöjd! Blev riktigt imponerad! Killarna var jätteduktiga och effektiva. Flyttade till lägenhet högt upp och utan hiss men det var inga problem. Hade inte alls några svårigheter att göra sig förstådda på svenska som vissa tidigare recensenter nämnt. Kom i tid och hanterade möbler och saker varsamt. Suveräna! Jag kan varmt rekommendera GL Flytt & Städ. Läs mer
    2018-04-24 Irma K svarar Carolina L
    Hej Carolina

• Mattias Z
    Mattias Z skrev om GL Flytt & Städ
    Bra, trevlig, effektiv och flexibel personal. Tack! Läs mer
    2018-04-24 Irma K svarar Mattias Z
    Hej Mattias

Tusen tack för det fina betyget!
  • Anna L skrev om GL Flytt & Städ
    Anställde flyttbil+2 man och de gjorde jobbet snabbt och effektivt. De var så duktiga och slöade inte för att dra ut på timlönen. Bästa upplevelsen jag kan tänka mig! Läs mer
    2018-04-24 Irma K svarar Anna L
    Hej Anna!

• Nicklas T skrev om GL Flytt & Städ
    Duktiga noggranna killar som jobbade väldigt hårt och skötte hela uppdraget väldigt professionellt! Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2018-04-24 Irma K svarar Nicklas T
    Hej Nicklas!

• Auli L skrev om GL Flytt & Städ
    Snabba svar, trevligt bemötande av Irma som bokade och administrerade.
    Flyttkillarna snabba och ordentliga.

Mycket nöjd och kan rekommendera denna firma. Läs mer
    2018-04-24 Irma K svarar Auli L
    Hej Auli!

• Carita F skrev om GL Flytt & Städ
    Jag tyckte att flyttkillarna var snabba och effektiva och priset för hela flytten var jag mycket nöjd med. Carita Läs mer
    2016-10-20 Irma K svarar Carita F
    Hej Carita

Tack för rekommendationen! Lite tråkigt bara att du angav en stjärna utav 5 trots dina ord

• Ann B skrev om GL Flytt & Städ
    Pack + flytt. Bra men skulle vara enklare om flyttpersonalen kunde bättre svenska. Läs mer
  • Marianne F skrev om GL Flytt & Städ
    Språkproblem och dåligt organiserat. Läs mer
    2016-10-20 Irma K svarar Marianne F
    Hej Marianne!

Tråkigt att höra. Vi brukar inte ha språkproblem då vår personal är kunniga inom både svenska och engelska.
    Gällande organisationsmässigt så tror jag inte att det kan organiseras bättre. Vi försöker alltid följa kundens önskemål vilket vi även gjorde i det här fallet. Flytten gick utan problem och vi flyttade in bohaget enligt dina önskemål.

• Johan H
    Johan H skrev om GL Flytt & Städ
    GL Flytt & Städ genomförde uppdraget som bestod utav flytt och städ på ett snabbt, smidigt och tillfredsställande sätt. De är tillmötesgående och kundorienterade. Rekommenderas! Läs mer
  • Sandra B skrev om GL Flytt & Städ
    Pålitligt, trevligt och flexibel! Läs mer
  • Isanna I skrev om GL Flytt & Städ
    Suveräna för att sammanfatta med ett ord! Läs mer
  • Nevenko I skrev om GL Flytt & Städ
    Snabbt och smidigt! Tidlig kommunikation! Läs mer
  • Jon A skrev om GL Flytt & Städ
    Bra bemötande från början till slut. Vi flyttade två olika lägenheter till samma nya adress och allt gick smidigt och fort. Vi hade packat själva så vi använde enbart bärhjälp. Utöver det så genomfördes även båda flyttstädningarna och det var super. Inga anmärkningar från varken oss själva eller de som flyttade in i lägenheterna. Läs mer
  • Lisa L skrev om GL Flytt & Städ
    Killarna kom i tid och hanterade alla våra möbler varsamt och gjorde ett fantastiskt jobb. Läs mer
  • Inger S skrev om GL Flytt & Städ
    Bra, lite språksvårigheter, annars helt ok! Läs mer
  • Ann M
    Ann M skrev om GL Flytt & Städ
    GL flytt vill jag gärna rekommendera. Otrolig trevligt bemötande vid bokning. Seriös , noggrann och organiserade. Vilket betyder mycket för mig.
    Flytt grabbarna var effektiva och noggranna. Det gick väldigt snabbt.
    Dessutom har dom ett bra pris.
    Jag är mycket nöjd med min flytt.
    Tack Läs mer
    2016-10-20 Irma K svarar Ann M
    Hej Ann!

Stort tack för rekommendationen och dem varma orden! Det betyder mycket för oss att kunden är nöjd med vårt utförda arbete!

• Irma K skrev om GL Flytt & Städ
    Vi är jättenöjda med den flytthjälp vi fick. Bra kommunikation rakt igenom. Bra bemötande och professionellt arbete. Möblerna packades på ett bra sätt och ingenting skadades. Läs mer
  • katrine l
    katrine l skrev om GL Flytt & Städ
    Killarna från GL Flytt & Städ var snabba, trevliga och proffesionella. Flytten genomförde de mycket snabbare än vi hade trott. Är supernöjda med servicen och arbetet de utförde. Kommer kontakta dem nästa gång vi behöver hjälp också. Läs mer
  • Kaj D skrev om GL Flytt & Städ
    Jätte nöjd med arbetet. Både städningen och flytten gick fort och smidigt, rekommenderar gärna. Väldigt trevliga dessutom från start till slut Läs mer
  • Tom K skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket väl utfört arbete, proffsigt och högkvalitativt. Väldigt tillmötesgående och snabba. Mycket nöjd med både flytten och städningen. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Sofia B skrev om GL Flytt & Städ
    Flyttkillarna vr snbb, effektiva och proffsiga. Städteamet var nogranna och grundliga. Kontakten med GL innan och under tiden var mycket bra och proffsigt. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Petra K skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket bra service från början till slut, trevlig personal! Läs mer
  • Erik B skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket bra resultat av både flytt och städning. Smidigt med hämtning och lämning av lådor. Läs mer
  • Julia W skrev om GL Flytt & Städ
    Jag är extremt nöjd med GL flytt och städ. De var effektiva, snabba, trevliga och allt till ett bra pris. Kan inte säga ngt annat. Läs mer
  • Alexander O skrev om GL Flytt & Städ
    Mycket bra flyttstädat! Tjejerna jobbade länge och noggrant, perfekt resultat!
    Flyttkillarna samma sak, ordentliga & proffsiga! Läs mer
  • Mikael B skrev om GL Flytt & Städ
    Hjälpte mig med nedpackning och tillfällig flytt av hel lägenhet (vattenskada).
    Väldigt effektiva, trevliga och prisvärda. Läs mer
    2018-04-24 Irma K svarar Mikael B
    Hej Mikael