Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Greken På Hörnet AB

Greken På Hörnet AB

Tjärhovsgatan 43, 116 28 Stockholm — Visa karta

Läs vad 12 kunder tycker om Greken På Hörnet AB

• John E
    John E skrev om Greken På Hörnet AB
    Det känns som att komma hem till familjen! Läs mer
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Greken På Hörnet AB
    Fantastiskt god mat, supertrevlig personal och kanske världens finaste badrum! Läs mer
  • Ulrika K skrev om Greken På Hörnet AB
    Hela familjen på middag, inkl 4 småbarn. Bra bemötande, jättetrevliga faktiskt! Urgod och riklig mat till ett hyfsat pris. Trots nästan fullsatt, fick barnen sin mat snabbt och vi vuxna behövde inte heller vänta särskilt länge. Mysig lokal. Vi vill gärna rekommendera denna krog och tycker den är den bästa greken vi varit på i Stockholm hittills. Läs mer
  • christos e skrev om Greken På Hörnet AB
    Mycket trevlig och mysig grekisk restaurang, klart den bästa i stan! kalventrecote och lammfile rekommenderas, restaurangen är ett mycket bra val för parmiddag så val som familjeträff! Fem utav fem!! Läs mer
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Greken På Hörnet AB
    Den absolut bästa grekiska restaurangen i stan. Underbar mat, härlig stämning och trevlig service. Lammet är en favorit som gärna avnjuts med ett gott grekiskt vin. Restaurangen funkar för både familjemiddagen och dejten, man blir alltid lika välkomnad. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lotfi Z
    Lotfi Z skrev om Greken På Hörnet AB
    Bästa Greken i stan, helt klart! Jag äter ofta här med familj och vänner,alltid nöjd. Ett säkert kort bland Stockholms krogar!. Ludvig Läs mer
  • Gustav J skrev om Greken På Hörnet AB
    Blev väldigt besviken på bemötandet. Skulle fira min 30 årsdag där. Gick dit 2 veckor innan för att personligen göra en reservation, kvinnan bakom disken var väldigt nonchalant. Ägaren var oxå närvarande. Väl där på kvällen, hade de inte min reservation. Otroligt dåligt, de fick tränga in oss och vi var inte ensamma om missade bokning. Mkt hade varit förlåtet om de bjudit oss på t.ex. efterrätten, men det gjorde de inte. Maten var ok, men bemötandet uruselt. Kommer inte att återvända. Läs mer
  • Aure v skrev om Greken På Hörnet AB
    Det var jättegod mat!Vänttiden var jättelång.Menyn såg inte så god ut och man började sura lite.Men när maten kom och man började äta kände man att man absolut skulle äta hela portionen! Läs mer
  • Marlene K
    Marlene K skrev om Greken På Hörnet AB
    Bra, gott, trevligt sällskap, dock trist ton på personalen. Väntetiden var ganske lång! Men inte fantastiskt på något sätt. Läs mer
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Greken På Hörnet AB
    Bra, gott, trevligt. Men inte fantastiskt på något sätt. Läs mer
  • Mathias R skrev om Greken På Hörnet AB
    Supergod grekisk mat och proffsig personal. Mycket mer än en vanlig kvarterskrog. Prisvärt och du går mätt och belåten därifrån. Utan tvivel den restaurang jag ätit på flest gånger i Stockholm. Och jag bor inte ens i närheten. Läs mer
  • Ingela B skrev om Greken På Hörnet AB
    Mysig grekisk restaurang med mycket god mat och bra service! Greken På Hörnet är mitt säkra kort och alltid en av de restauranger som jag tipsar om till vänner. Även priset är bra. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

4.2 i betyg av 1948 omdömen