Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Greken På Hörnet AB

Greken På Hörnet AB

Tjärhovsgatan 43, 116 28 Stockholm — Visa karta

Mörka Kroken 28-30, 11527, STOCKHOLM
Kaknästornet
Katarina F:
Trevligt bemötande och maten inte någon 'höjdare' men enligt förväntan.

Restauranger nära Greken På Hörnet AB:

Bondegatan 54, STOCKHOLM
Börja din dag och avsluta din kväll hos oss på Bistroteket! Här serverar vi väll... Läs mer ›
Jelena G:
Allt var ok, men ingen wow effekt. Min fisk och kollegas kött var rå i mitten. Ingen kom och frågade om allt var ok, så vi kunde inte lämna ...

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Marina S:
Jättegod mat i en mysig miljö. Vissa rätter lite dyra för mängden man får men helt klart första klassigt betyg. Fantastiskt upplägg. Det end...

Katarina bangata 71, Stockholm
Välkommen till Elie’s Kök & Bar på Katarina Bargata! Vår populära kvarterskrog e... Läs mer ›
Lotta B:
Godaste libanesiska maten i stan! Välkomnande och trevlig personal. Kommer gärna tillbaka!

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 11 kunder tycker om Greken På Hörnet AB

• Linnea N
    Linnea N skrev om Greken På Hörnet AB
    Fantastiskt god mat, supertrevlig personal och kanske världens finaste badrum!
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Greken På Hörnet AB
    Hela familjen på middag, inkl 4 småbarn. Bra bemötande, jättetrevliga faktiskt! Urgod och riklig mat till ett hyfsat pris. Trots nästan fullsatt, fick barnen sin mat snabbt och vi vuxna behövde inte heller vänta särskilt länge. Mysig lokal. Vi vill gärna rekommendera denna krog och tycker den är den bästa greken vi varit på i Stockholm hittills.
  • christos e
    christos e skrev om Greken På Hörnet AB
    Mycket trevlig och mysig grekisk restaurang, klart den bästa i stan! kalventrecote och lammfile rekommenderas, restaurangen är ett mycket bra val för parmiddag så val som familjeträff! Fem utav fem!!
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Greken På Hörnet AB
    Den absolut bästa grekiska restaurangen i stan. Underbar mat, härlig stämning och trevlig service. Lammet är en favorit som gärna avnjuts med ett gott grekiskt vin. Restaurangen funkar för både familjemiddagen och dejten, man blir alltid lika välkomnad. Rekommenderas starkt!
  • Lotfi Z
    Lotfi Z skrev om Greken På Hörnet AB
    Bästa Greken i stan, helt klart! Jag äter ofta här med familj och vänner,alltid nöjd. Ett säkert kort bland Stockholms krogar!. Ludvig
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Greken På Hörnet AB
    Blev väldigt besviken på bemötandet. Skulle fira min 30 årsdag där. Gick dit 2 veckor innan för att personligen göra en reservation, kvinnan bakom disken var väldigt nonchalant. Ägaren var oxå närvarande. Väl där på kvällen, hade de inte min reservation. Otroligt dåligt, de fick tränga in oss och vi var inte ensamma om missade bokning. Mkt hade varit förlåtet om de bjudit oss på t.ex. efterrätten, men det gjorde de inte. Maten var ok, men bemötandet uruselt. Kommer inte att återvända.
  • Aure v
    Aure v skrev om Greken På Hörnet AB
    Det var jättegod mat!Vänttiden var jättelång.Menyn såg inte så god ut och man började sura lite.Men när maten kom och man började äta kände man att man absolut skulle äta hela portionen!
  • Marlene K
    Marlene K skrev om Greken På Hörnet AB
    Bra, gott, trevligt sällskap, dock trist ton på personalen. Väntetiden var ganske lång! Men inte fantastiskt på något sätt.
  • Josefine G
    Josefine G skrev om Greken På Hörnet AB
    Bra, gott, trevligt. Men inte fantastiskt på något sätt.
  • Mathias R
    Mathias R skrev om Greken På Hörnet AB
    Supergod grekisk mat och proffsig personal. Mycket mer än en vanlig kvarterskrog. Prisvärt och du går mätt och belåten därifrån. Utan tvivel den restaurang jag ätit på flest gånger i Stockholm. Och jag bor inte ens i närheten.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Greken På Hörnet AB
    Mysig grekisk restaurang med mycket god mat och bra service! Greken På Hörnet är mitt säkra kort och alltid en av de restauranger som jag tipsar om till vänner. Även priset är bra.

Tjärhovsgatan 43, 116 28 Stockholm