Greken På Hörnet AB

4.1

13 omdömen om Greken På Hörnet AB

Ralph Kevin G
Skrev om Greken På Hörnet AB

Fint ställe, det är verkligen mysigt där! Service är bra, maten är bra. Rekommenderas!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
John E
Skrev om Greken På Hörnet AB

Det känns som att komma hem till familjen!

Linnea I
Skrev om Greken På Hörnet AB

Fantastiskt god mat, supertrevlig personal och kanske världens finaste badrum!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Ulrika K
Skrev om Greken På Hörnet AB

Hela familjen på middag, inkl 4 småbarn. Bra bemötande, jättetrevliga faktiskt! Urgod och riklig mat till ett hyfsat pris. Trots nästan fullsatt, fick barnen sin mat snabbt och vi vuxna behövde inte heller vänta särskilt länge. Mysig lokal. Vi vill gärna rekommendera denna krog och tycker den är den bästa greken vi varit på i Stockholm hittills.

christos e
Skrev om Greken På Hörnet AB

Mycket trevlig och mysig grekisk restaurang, klart den bästa i stan! kalventrecote och lammfile rekommenderas, restaurangen är ett mycket bra val för parmiddag så val som familjeträff! Fem utav fem!!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Sofia P
Skrev om Greken På Hörnet AB

Den absolut bästa grekiska restaurangen i stan. Underbar mat, härlig stämning och trevlig service. Lammet är en favorit som gärna avnjuts med ett gott grekiskt vin. Restaurangen funkar för både familjemiddagen och dejten, man blir alltid lika välkomnad. Rekommenderas starkt!

Lotfi Z
Skrev om Greken På Hörnet AB

Bästa Greken i stan, helt klart! Jag äter ofta här med familj och vänner,alltid nöjd. Ett säkert kort bland Stockholms krogar!. Ludvig

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Gustav J
Skrev om Greken På Hörnet AB

Blev väldigt besviken på bemötandet. Skulle fira min 30 årsdag där. Gick dit 2 veckor innan för att personligen göra en reservation, kvinnan bakom disken var väldigt nonchalant. Ägaren var oxå närvarande. Väl där på kvällen, hade de inte min reservation. Otroligt dåligt, de fick tränga in oss och vi var inte ensamma om missade bokning. Mkt hade varit förlåtet om de bjudit oss på t.ex. efterrätten, men det gjorde de inte. Maten var ok, men bemötandet uruselt. Kommer inte att återvända.

Aure v
Skrev om Greken På Hörnet AB

Det var jättegod mat!Vänttiden var jättelång.Menyn såg inte så god ut och man började sura lite.Men när maten kom och man började äta kände man att man absolut skulle äta hela portionen!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Marlene K
Skrev om Greken På Hörnet AB

Bra, gott, trevligt sällskap, dock trist ton på personalen. Väntetiden var ganske lång! Men inte fantastiskt på något sätt.

Josefine G
Skrev om Greken På Hörnet AB

Bra, gott, trevligt. Men inte fantastiskt på något sätt.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4105 omdömen 4.0 av 4105 omdömen

Jessica I Jessica I
Mathias R
Skrev om Greken På Hörnet AB

Supergod grekisk mat och proffsig personal. Mycket mer än en vanlig kvarterskrog. Prisvärt och du går mätt och belåten därifrån. Utan tvivel den restaurang jag ätit på flest gånger i Stockholm. Och jag bor inte ens i närheten.

Ingela B
Skrev om Greken På Hörnet AB

Mysig grekisk restaurang med mycket god mat och bra service! Greken På Hörnet är mitt säkra kort och alltid en av de restauranger som jag tipsar om till vänner. Även priset är bra.