Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Griffins' Steakhouse Extraordinaire

Griffins' Steakhouse Extraordinaire

Klarabergsviadukten 67, 114 83 Stockholm — Visa karta

Griffins Steakhouse Extraordinaire kan hittas i Stockholm Waterfront Building

Läs vad 6 kunder tycker om Griffins' Steakhouse Extraordinaire

• Caroline N
    Caroline N skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire
    Härlig atmosfär, snyggt inrett. Maten var superb, en självklar femma! Dock var servicen kanske inte den bästa, men till stor del så lyckas Griffins ändå att rätt till det hela till slut, så att säga. Hursom så väger den fantastiska maten över och gör att jag redan längtar tillbaka. En mycket stark fyra! Läs mer
  • Fred T
    Fred T skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire
    Mitt absoluta favoritstället. Med inredningen kommer de långt och med maten blir det full poäng! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire
    Ett steakhouse bör kunna sina saker kring kött, och här slår inget fel!
    Däremot har jag väldiga problem med när inte HELHETEN av personalen klarar av att vara trevliga mot andra än "sina egna" gäster. Något Griffin har tydliga problem med. Dricksen talar för mycket.

Läget är ju toppen för dem som kommer in till stan med tåg, och man behöver ett centralt och härligt ställe.

Men som sagt, det finns fortfarande MYCKET inom service att jobba på.
    Dessutom tar maten LITE väl lång tid... Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire
    Tyvärr hann jag aldrig komma till restaurangen pga otrevligt bemötande vid bordsbokning. Arroganta och saknar helt kundfokus. Läs mer
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire
    Väldigt gott, väldigt tjusigt och med en riktigt bra och personlig service. Den halstrade laxen var perfekt och mitt sällskaps hamburgare såg i det närmaste ut som ett litet konstverk.

Jag kommer länge att minnas synen av den lilla servitrisen som gång på gång kånkade in jättelika silverbrickor från köket. Läs mer
  • Mats I
    Mats I skrev om Griffins' Steakhouse Extraordinaire
    Härlig atmosfär. Riktigt bra service. Trevlig personal och humana priser. Bra käk :-) Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Valhallavägen 147, 11531, STOCKHOLM