Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm La Grenouille AB

Grev Turegatan 16, 114 46 Stockholm — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om La Grenouille AB

• Björn W
    Björn W skrev om La Grenouille AB
    Bra mat, alltid trevligt bemötande, riktigt fina lokaler och grymt bra läge. Prismässigt ändå helt ok med tanke på ovanstående Läs mer
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om La Grenouille AB
    Otroligt god och vällagad mat i rustika och trevliga miljöer. Lövbiffen är ett måste om man besöker Grodan, för bättre mat är svår att få för den pengen. Kan hålla med om att servicen inte alltid är på topp, men till lunch spelar detta mindre roll i min mening. God mat är det viktiga och det har man. Läs mer
  • Manou S
    Manou S skrev om La Grenouille AB
    La grenouille..så där ställe! Matportionerna är lite för små enligt min tycke och med tanke på vad man betalar. Personalen kunde vara lite trevligare. Bra uteställe annars och fin interiör. Läs mer
  • Sofie N
    Sofie N skrev om La Grenouille AB
    Jag gillar Grodan, tycker dock att barpersonalen har lite tråkig attityd ibland... Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om La Grenouille AB
    Grodan har en bra mix av allt! God mat i restaurangen, trevliga lokaler mitt i city nära Stureplan, trevlig personal och service, goda drinkar och bra dansgolv. Perfekt ställe att gå och äta med tillsammans med pojkvännen, eller för att ta ett par drinkar och dansa lite med tjejgänget. Trevligt, och värt ett besök! Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om La Grenouille AB
    Jag gillar Grodan! En av mina bästa utekvällar i stan var en helkväll på Grodan. Middag först, maten var okej, lokalerna tycker jag är härliga. Efter middagen gick vi ner i källaren där det blev drinkar och dansgolv. Jag vet inte om det var min egen form eller om det verkligen var så, men det kändes som om den där källaren var inhyste en alldeles (för Stureplan) unik känsla och stämning. Det var liksom... skitkul helt enkelt. Avslappnade människor som alla partade på bra. Läs mer
  • Leon
    Leon skrev om La Grenouille AB
    (Detta gäller Grodan Sergel) Grodan Sergel kallas för IT-Grodan och är en av få ställen runt Hötorget som kan servera en hyfsad affärslunch. Raggmunken är bra, likaså entrecôten, men servicen är dålig. Personalen har varit långsam och ouppmärksam båda gångerna jag varit där. Klientelet är vid lunchtid övervägande trista businesstyper. Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om La Grenouille AB
    Grodan är vad den alltid har varit, förutom att servicen kanske inte lever upp till vad man borde kunna förvänta sig vilket är synd då miljön i sig är otroligt trevlig. Yngre servitriser som kanske inte helt brinner för uppgiften. Menyn består annars av diverse goda val, med deras "alltid på Grodan" som lövbiff, raggmunk och fisksoppa som smakar riktigt gott oavsett när man går dit. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Alf N Alf N tycker: