Highlander Restaurang och Pub AB

Highlander Restaurang och Pub AB

Ring 08-28 14 93 www.gronastugan.se
4.0

Julbord, jul, Tomte, Gröna stugan i Sundbyberg, bjuder dig på naturskön upplevelse,, i härlig park. God mat och dryck serveras i vår charmiga Gröna stugan. Vi har underhållning, så som trio me bumba,, utställning.Allt detta tillsammans med trevli

2 omdömen om Highlander Restaurang och Pub AB

Lotta R
Skrev om Highlander Restaurang och Pub AB

Café med bra barnvagnsläge, men man måste lämna vagnen ute. Har gjort en uppryckning när det gäller maten i höst, mycket goda luncher.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4110 omdömen 4.0 av 4110 omdömen

Jessica I Jessica I
Catharina E
Skrev om Highlander Restaurang och Pub AB

Ett helmysigt café/restaurang beläget precis bredvid Lötsjön i Sundbyberg. Så pass nära att det flaxar omkring Kanadagäss och änder på grusgången mellan den just Gröna stugan och borden vid uteserveringen. Under våren, sommaren och hösten är det PROPPFULLT och du ska nog vara glad om du får en plats i solen, eller skuggan om det så krävs. De har härlig, hederlig husmanskost, pajer, sallader, smörgåsar, bakverk och öppen kolgrill vid tillfällen. Med sina fullständiga rättigheter säljs det öl och vin, ibland spelas det...

Andreas och 5 andra gillar detta