Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm GUTE GRILL

Brunnsgatan 6, 114 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om GUTE GRILL

• Mayade H
    Mayade H skrev om GUTE GRILL
    Jag förväntade mig bättre mat, men tyvärr blev jag besviken. Jag beställde mix grill som serverandes kall med en kall sås o väldigt enkel tillbehör.. Samt var det väldigt lite mat, mindre än 100 g kött. Läs mer
  • Anita A
    Anita A skrev om GUTE GRILL
    Vi fick kanonservice och underbart kött- lamm och entrécote.
    Mycket folk vilket gjorde ljudnivån lite hög tyvärr. Ljudisolerande plattor att rekomendera. Läs mer
  • Carolina
    Carolina skrev om GUTE GRILL
    Bokade brunch 2 månader i förväg för 6 personer, 3 dagar innan fick jag mail att det var avbokat pga av att man slutar med brunchen. Dålig framförhållning. Varning för att boka bord här! Läs mer
  • A
    A skrev om GUTE GRILL
    Väldigt trevlig personal! God mat och fullt av små överraskningar som kommer in före, mitt i och efter måltiden. Aningen få alternativ, för den som till exempel är gravid eller vegetarian. Rekommenderas hur som helst varmt! Läs mer
  • Jennifer B
    Jennifer B skrev om GUTE GRILL
    Underbar mat (gotländskt KRAV-lamm to die for!), superba viner (recommenderar Testamatta - "Galenpanna"), galet bra service och till och med fantastiska toaletter(!). Gå helt enkelt hit och och få en vision av hur Gotland skulle smaka om det vore en del av himmelriket :) Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Stefan T
    Stefan T skrev om GUTE GRILL
    Bra mat (oxfilén var ljuvlig), bra vin, bra service och lokalen är lagom liten och mysig. Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm: