Haga Forum

Haga Forum

4.0

Förstklassiga restauranger i unik miljö erbjuder utsökta måltider och envälsorterad vinlista. Allt från födelsedagsmiddagar till Nobelfesten. Välkomna!

3 omdömen om Haga Forum

Johan R
Skrev om Haga Forum

Alltid trevligt ställe att ta vänner eller kunder till.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4706 omdömen 4.2 av 4706 omdömen

Penelope S Penelope S
Annika T
Skrev om Haga Forum

Var här på julmiddag. Servitriserna var jätte trevliga och mysiga och det var super trevligt att dom hade en brasa i mitten av restaurangen som man kunde sitta i soffan och chilla vid.. Men självaste julbordet var ok men super gott kaffe, MUMS!! Bästa med Haga Forum är arkitekturen...

Petter S
Skrev om Haga Forum

Haga Forum är en vacker gammal flygbussterminal (med fantastisk arkitektur) som byggts om till fin-restaurang. Mycket bra - men kanske lite dyrt middagsalternativ - läget direkt vid Brunnsviken förlåter dock mycket av prisnivån. På helgerna serveras brunch som varmt kan rekommenderas - avspänd stämning, bra käk & en lagom lång utflykt från city (extra plus för våfflor & möjligheter att låna boule + på vintern finns dessutom en stor öppen eld med utsikt över vattnet)

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4134 omdömen 4.0 av 4134 omdömen