Haggrens Rör AB

3.0

6 omdömen om Haggrens Rör AB

Lennart Olof B
Skrev om Haggrens Rör AB

Gjorde inte klart själva jobbet och generellt svåra att kontakta. Ville inte svara på frågor efteråt och inte vara behjälpliga att förklara resultatet. Avråder starkt från att anlita dessa

Svar från Haggrens Rör AB

Hej Lennart. Det låter som en trist upplevelse du haft. När har du varit kund hos oss? Jag kan inte hitta dig som kund i vårt system eller att någon vid ditt namn har försökt kontakta oss. Om detta är ett riktigt omdöme får du mer än gärna kontakta oss så vi vet vad detta rör sig om - för vi känner inte igen det du beskriver.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Ian David L
Skrev om Haggrens Rör AB

Killen på plats för att utföra stamspolning var super proffsig, hade sten koll på vad han behövde inspektera i källaren och svarade på alla frågor från boende. Bra pris, tidsplanering och information till boende. Vi kommer ringa er om 5 år när det är dags igen eller tidigare om det skulle uppstår problem med VA-systemet!

Svar från Haggrens Rör AB

Tusen tack för ditt fina omdöme! Roligt att vi kunde hjälpa till.

Jackie W
Skrev om Haggrens Rör AB

Vi är nöjda med Haggrens i vår BRF! Bra pris och noggrant utfört och fick bra kontakt med killarna som var här, Rekommenderar!

Linnéa H gillar detta
Svar från Haggrens Rör AB

Tack! Det gläder oss att höra!

Spolvision AB
4.8/5 i betyg av 92 omdömen 4.8 av 92 omdömen
Badge2023

Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

FREDRIK J
Skrev om Haggrens Rör AB

Kan ej rekommenderas. Finns flertalet brister på hur kundkontakten ska skötas, dyker inte upp på avtalad tid. Finns betydligt seriösare hantverkare så anlita någon som bryr sig och är lyhörd.

Svar från Haggrens Rör AB

Hej! Den person som gick med våra tekniker under uppdraget hos er sa att han var nöjd med oss och att det gått smidigt. Vad tråkigt att du inte delade den upplevelsen. Vi tar till oss din kritik och drar lärdom av den, för vi vill alltid bli bättre! Gällande förseningen vid starten så var det svårt, även för oss, att ta oss förbi det snökaos som rådde då. Vi gjorde vårt bästa trots omständigheterna och kunde avsluta arbetet inom överenskommen tid.

LINDA J
Skrev om Haggrens Rör AB

Haggrens rör utförde stamspolning i vår BRF. De klampade in med skorna på och var överallt med sin avloppsutrustning och vatten. Väggar, golv. Parketten var plaskblöt. Till och med bakom tv:n rann det vatten. Orsakade svarta märken på flera ställen. I stort otroligt respektlöst mot andras hem, även om de inte på något sätt var otrevliga.

Svar från Haggrens Rör AB

Hej Linda. Det du beskriver låter som en jätteläcka om det är vatten bakom tv:n till och med. Om en sådan situation skulle uppstå är det viktigt att kontakta entreprenören direkt, då det är vid sådana olyckor man har en ansvarsförsäkring. Då vi har inte fått in något sådant skadeärende och du beskriver ett arbetssätt som vi inte tillämpar undrar jag om det kanske kan vara så att du blandar ihop oss med någon annan?

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 648 omdömen 3.7 av 648 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Emmie J
Skrev om Haggrens Rör AB

Haggrens rör utförde en stamspolning av vår brf. Trevligt bemötande och spolningen var snabb och smidigt.

Linnéa H gillar detta
Svar från Haggrens Rör AB

Tack för att du tagit dig tiden att ge oss ett omdöme!