Hair & Face Pk Huset AB

3.3

4 omdömen om Hair & Face Pk Huset AB

Johan S
Skrev om Headspot Pkhuset plan-1

Var i särklass den sämsta klippningen jag haft någonsin, sista gången jag sätter min fot där. Inte den trevligaste personalen för den delen heller

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Evelina L
Skrev om Headspot Pkhuset plan-1

Har klippt och folieslingat utväxten hos Tania 3 gånger ungefär. Hon är jättetrevlig och snabb på att göra slingor som blir bra. En av gångerna fick jag komma tillbaka och rätta till då det var ojämnt klippt på ett ställe, men det gick bra att fixa. Skulle nog inte klippa mig hos nån annan än Tania, så boka tid hos henne om ni går dit! Humana priser

NOEL H
Skrev om Headspot Pkhuset plan-1

Kan varmt rekommendera Tania på Hair & Face en trappa ner i PK-huset! En duktig frisör som klipper lagom snabbt till ett bra pris!

O Frisör
5.0/5 i betyg av 82 omdömen 5.0 av 82 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Elin L
Skrev om Headspot Pkhuset plan-1

Jag vet inte så mycket om det här stället, så ta trean med en nypa salt. Det jag vet är att de är benhårda på att de inte har öppet köp eller bytesrätt på sina dyra produkter, så tänk på det innan ni handlar här. Jag antar att det finns fler än jag som tar för givet att schampo är sånt man lätt borde kunna lämna tillbaka en timma efteråt om man har kvittot med sig och produkten är i samma skick. Det står på kvittot att de inte har öppet köp eller bytesrätt, men när man väl fått det så är det ju ändå försent. Killen jag pratade...