Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Hair & Face Pk Huset AB

Hair & Face Pk Huset AB

Hamngatan 10, 111 47 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Hair & Face Pk Huset AB

• Johan S
    Johan S skrev om Hair & Face Pk Huset AB
    Var i särklass den sämsta klippningen jag haft någonsin, sista gången jag sätter min fot där. Inte den trevligaste personalen för den delen heller Läs mer
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Hair & Face Pk Huset AB
    Har klippt och folieslingat utväxten hos Tania 3 gånger ungefär. Hon är jättetrevlig och snabb på att göra slingor som blir bra. En av gångerna fick jag komma tillbaka och rätta till då det var ojämnt klippt på ett ställe, men det gick bra att fixa. Skulle nog inte klippa mig hos nån annan än Tania, så boka tid hos henne om ni går dit! Humana priser Läs mer
  • Noel H
    Noel H skrev om Hair & Face Pk Huset AB
    Kan varmt rekommendera Tania på Hair & Face en trappa ner i PK-huset! En duktig frisör som klipper lagom snabbt till ett bra pris! Läs mer
  • Elin L
    Elin L skrev om Hair & Face Pk Huset AB
    Jag vet inte så mycket om det här stället, så ta trean med en nypa salt. Det jag vet är att de är benhårda på att de inte har öppet köp eller bytesrätt på sina dyra produkter, så tänk på det innan ni handlar här. Jag antar att det finns fler än jag som tar för givet att schampo är sånt man lätt borde kunna lämna tillbaka en timma efteråt om man har kvittot med sig och produkten är i samma skick. Det står på kvittot att de inte har öppet köp eller bytesrätt, men när man väl fått det så är det ju ändå försent. Killen jag pratade med sa att jag kunde ha hällt ut schampot eller gjort vadsomhelst med det på den där timman (plasten sitter passande nog inte runt öppningen). En intressant tanke eftersom tjejen som sålde flaskan till mig hade hällt ut en klick i handen från en annan flaska. Jag såg efteråt att det inte var någon "tester." Läs mer

Bästa frisörerna i Stockholm:

Lovisa Lovisa tycker:
“Så coola frisyrer, blir alltid...” Läs mer

Humlegårdsgatan 14, 11446, STOCKHOLM