Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Hair & Face (PUB Huset Plan-1)

Hair & Face (PUB Huset Plan-1)

Hötorget 13-15, 101 20 Stockholm — Visa karta

PUB Huset Plan-1

Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 1 kund tycker om Hair & Face (PUB Huset Plan-1)

• Ava B
    Ava B skrev om Hair & Face (PUB Huset Plan-1)
    Jag gick hit och klippte mig och jag har kort hår & bad inte om någon speciellt avancerad frisyr. Kan man klippa killar kan man klippa mitt hår.Men när jag kollade i spegeln efteråt, för att se hur det såg ut i nacken, såg det ut som ett barn vart där och hackat med en papperssax,väldigt ojämnt och hackigt. Jag gick tillbaka och sa att det var ojämnt och samma tjej skulle rätta till det , det blev inte mycket bättre. De sa att jag hade virvlar i nacken , men det var ett dåligt jobb helt enkelt.Jag tror säkert att det finns andra frisörer på Hair& Face som är bra men jag skulle verkligen inte rekommendera att gå hit om du inte på förhand vet att frisören kan klippa ordentligt.

Hötorget 13-15, 101 20 Stockholm