Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Hårcenter Stockholm

Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Hårcenter Stockholm

• Peter N
    Peter N skrev om Hårcenter Stockholm
    Kungsgatan 56 Hårcenter,kan vara en av stockholms sämsta service ställen som har funnits och inte alls prisvärt, även vissa behandlar som drottningar betyder inte resten behandlar med hänsyn. Klippte för ca 3 veckor sen där, men fick ångra mig måste jag erkänna, stackarn en av deras kamrat som dom ogillar mest fick ta råa kunder istället dom som har jobbat länge där. Ojämna hår hit och ditt, även frisören kan vara i princip vem som helst i salonger som tar hand om en kund. Fick även inte välja trots det stog namnet på hemsidan. Anyway, ögon stirra mig som kund, fick obekväma känsla i salong med hat blickar och snackar bakom vid under tvätten med deras kamrat "frisören" m m resten får var sin uppleva själv, för det sägs enormt mycket....Tack o hej då ! never come back rest of my life to this zombie place.
  • Marika  S
    Marika S skrev om Hårcenter Stockholm
    Uselt. Frisören lyssnade inte på mina önskemål som kund utan körde sitt eget race. När färgningen blev totalt misslyckad och inte alls vad vi kommit överens om kunde ingen kompensation ges och inte heller någon ursäkt. Kommer aldrig sätta min fot där igen. Riktigt oproffsigt kundbemötande!
  • Maja B
    Maja B skrev om Hårcenter Stockholm
    Tack underbara Selma för mitt nya jag, från förstörd rödtott till en het ombre. Trodde inte mina ögon :)
  • Manfred S
    Manfred S skrev om Hårcenter Stockholm
    Uselt. Frisören körde helt sitt eget race, det var stressat trots i övrigt tom lokal. Klipp dig hellre hemma.

Kungsgatan 56, Stockholm