Hårflugan

Läs vad 3 kunder tycker om Hårflugan

• Susanna E

2018-08-11

Susanna E skrev om Hårflugan
    Bushra klipper sonen och fejdar honom var 10:e dag. Mycket nöjd! I salongen hyr även nagelskulptriser in sig den 1/10-18 kommer det en ny sådan firma. Passa på att ta en pedikyr. Läs mer
  • Reco tipsar!
    RawBar
    4.4 / 5 i betyg — 16 omdömen
    Badge2020
    "Fantastisk service och produkter! Jag rekommenderar varmt Paola och RawBar 😊👌"
  • Athena M

2017-07-22

Athena M skrev om Hårflugan
    Gå INTE hit vad ni än gör!! Betala hellre lite mer och gör naglar/pedikyr någon annanstans. De är otroligt slarviga och resultatet blir inte alls bra. De använder billiga produkter och det märks verkligen. När färgen på min nagelförlängning började falla av efter bara ett par dagar ville de ta fullt pris ändå när jag kom tillbaka 1,5 vecka senare för att fixa det för att de (utan att fråga) fyllde på 1-2 mm. Och pedikyren blev hemsk. Fötterna blev inte mjuka och de målade endast 1 lager nagellack så att det såg förjävligt ut. Har vänner med liknande upplevelser. Dessutom sitter de och snackar skit om sina kunder medan man sitter där och varken ber om ursäkt eller visar minsta respekt när de är sena fast man bokat tid. Nej, stay away! Läs mer
  • Anders G

2010-05-24

Anders G skrev om Hårflugan
    klippte mig kort, riktigt nöjd gillade hennes nya vax Läs mer
  • Reco tipsar!
    Grieco Ericsson Hair Couture
    4.9 / 5 i betyg — 196 omdömen
    Badge2020
    "Proffsigt och trevligt med väldigt fint slutresultat! Nöjd med både färg och klipp!"

Bästa Frisörerna nära Hårflugan:

Nancy G Nancy G tycker:
“Jag och min dotter klipper oss...” Läs mer
Hårcenter (464m)
25 Kvadrat (479m)