Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm HB Lilla Parkkaféet

HB Lilla Parkkaféet

Storgatan 20C, 114 55 Stockholm — Visa karta

Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Timmermans 1857
Solveig F:
Det är en restaurang, maten var god servicen bra. Och priserna Humana Jag rekommenderar stället till mina vänner

Restauranger nära HB Lilla Parkkaféet:

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Jan T:
Vänlig service och suverän mat (omelette) Mycket prisvärt. Kommer mer än gärna tillbaka snart

Valhallavägen 147, STOCKHOLM
Välkommen till en flexibel kvarterskrog med prestigelös service och något för al... Läs mer ›
Staffan T:
Bra bemötande, och framför allt väl lagad mat. Jag ville ha min entrecote blodig, och fick den precis som jag ville, underbart ör!

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Ingvar H:
oväntat bra service både i bar och matdelen.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Petronella S:
Jättetrevligt ställe som vi går till ofta när vi är i Stockholm. God mat, bra service!

Läs vad 1 kund tycker om HB Lilla Parkkaféet

• Spomenka S
    Spomenka S skrev om HB Lilla Parkkaféet
    mysigt och trevligt ställe med jätte gott mat.
    Fantastisk restaurang, super trevlig personal med gott bemötande, maten är prisvärt ..rekommenderas

Storgatan 20C, 114 55 Stockholm