Hjälpidag

NORRMANNEBO 290, 442 92 Romelanda — Visa karta

4.6 i betyg av av 14 omdömen

Hjälp Idag erbjuder ett enormt tjänsteutbud med hög servicefaktor och trygghet. Vi vill ge våra kunder, både företag och privatpersoner, en behagligare och enklare vardag och hjälper därför till med allt inom trädgård, städ, tömning & bortforsling, flytt och mycket mer! Vi har flexibla lösningar för att kunna skräddarsy vad just du har för önskemål. Låt oss hjälpa er få tid till annat i livet!

Läs vad 14 kunder tycker om Hjälpidag

• 2016-02-10

Ingrid E skrev om Hjälpidag
    Mycket bra och väl utfört.
    Ingrid Läs mer
    Städalliansen Göteborg
    3.9 / 5 i betyg — 265 omdömen
    Badge2018
    "Flyttstäd med väldigt kort varsel och resultatet var FANTASTISKT så välstädat och fint. Underbar service dessutom! Kommer garanterat rekom"
  • 2016-02-08

Annet S skrev om Hjälpidag
    Hos Hjälpidag har jag alltid bemötts på ett trevligt och professionellt sätt. Senaste gången jag anlitade dom var till en storstädning inför styling och försäljning av lägenhet. Städaren var en trevlig kille som gjorde ett grundligt jobb, och i grunden blev vi nöjda. Men tyvärr hade han använt för mycket tvättmedel så golven var klibbiga. På dörrar låg tvättmedlet kvar som ett vitt pulver. Vi fick våttorka detta ett par gånger innan det blev borta. Tyvärr hade han även flyttat på möbler som jag specifikt sagt åt honom att INTE flytta på: Soffan, där hade vi själva städat under och bakom och den stod noggrant placerat (dels inför styling, men även sladdar och annat att ta hensyn till bakom). Tvättpelaren, och resultatet var att när vi tvättade så visade det sig att han hade fått lossnat på en slang så att allt vattnet forsade ut i hela badrummet. Inte så kul dagen
    innan visning! Säg till era städare att följa de anvisningar de får! Jag hade påtalat för städaren att och varför soffa och tvättpelare inte skulle flyttas på. Läs mer
  • 2016-01-29

Maria B skrev om Hjälpidag
    Bra och snabb service trevligt bemötande Läs mer
    Relax Städ & Service AB
    4.3 / 5 i betyg — 215 omdömen
    Badge2020
    "Jag är otroligt nöjd med flyttstädningen. Till ett rimligt pris fick jag: - Alla ytor (väggar, golv, garderober etc) och lister avtorkade"
  • 2016-01-22

Marita B skrev om Hjälpidag
    Trädgårdsarbetet och snickeri .

Bra service, pålitliga och ansvarsfulla , Utmärkt Läs mer

Gösta R skrev om Hjälpidag
    Gott och positivt bemötande.
    Noggranna i arbetet (städning).
    Lite dyra på rutinstädning. Läs mer
    2016-01-22 Kim T svarar Gösta R
    Tack Gösta för din respons. Vi är väldigt glada att vi fått ha dig som kund i flera år, och återkommande varje månad.
    Tråkigt att du uppfattar oss som lite dyra, och att det var priset som drog ner vårt betyg från dig. Vi försöker att ha en prissättning
    som ligger under de seriösa konkurrenterna. Väldigt kul att du tycker att vi är noggranna i vår städning.

Med vänlig hälsning

Kim Tapper Hjälp idag
    MakeClean AB
    4.4 / 5 i betyg — 123 omdömen
    Badge2020
    "Bokade storstädning 3 veckor i förväg. Makeclean fick bestämma tid. Den dag o tid de skulle komma ringer de o säger att de inte kan. Vi är h"

Bengt L skrev om Hjälpidag
    Jag fick ett professionellt bemötande men kontakten ledde ej till resultat. Däremot kontaktade jag företaget för ett annat uppdrag, som utfördes till full belåtenhet. Saken hällde utbyte av överliggare på staket på altaner.
    Vid kommande behov tar jag gärna kontakt igen. Läs mer

Caroline A skrev om Hjälpidag
    Jag tycker dom är lyhörda för vad vi vill och snabba och kunniga . Läs mer
    Greenstädbyrån AB
    4.9 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Flyttstädning av en lägenhet. Kommunikation var toppen från början till slut - från offert till utförande. Proffsiga, trevliga, punktliga."
  • 2016-01-20

Theres F skrev om Hjälpidag
    Blev jättenöjd med min trädgård! Snabb och proffsig service! Läs mer

Jeanette E skrev om Hjälpidag
    Bra utfört arbete, inget att anmärka på. Lätt att sköta kontakt via telefon och sms. Läs mer
  • Sponsor
    Mr Clean
    4.4 / 5 i betyg — 25 omdömen
    "Mycket bra. Så jag är nöjd och har inga anmärkningar"

Jonas Ö skrev om Hjälpidag
    Bra firma som känns pålitlig. Tog lång tid för dem att hämta kartongerna som vi lånat. Läs mer

Clara H skrev om Hjälpidag
    Tusen tack , för snabb service och väl utfört arbete👍 Läs mer
    Eriksbergs Kembar och Städ
    4.2 / 5 i betyg — 209 omdömen
    Badge2020
    "Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia"
    Anders Ö

Nathalie A skrev om Hjälpidag
    Snabba och effektiva. Mycket nöjd! Läs mer

Tina K skrev om Hjälpidag
    Bra bemötande både från Kim och hans medarbetare. Rekommenderar företaget Läs mer
  • Johan L

2016-01-19

Johan L skrev om Hjälpidag
    Kanonbra service!!! Har använt detta företag till både flytt, städning och fönstertvätt och är väldigt nöjd med både resultat och pris.
    Inga problem med att boka tider, personalen kommer på avtalad tid med rätt utrustning.
    Trevligt bemötande i telefon. Läs mer