Hjälpidag

NORRMANNEBO 290, 442 92 Romelanda — Visa karta

Hjälp Idag erbjuder ett enormt tjänsteutbud med hög servicefaktor och trygghet. Vi vill ge våra kunder, både företag och privatpersoner, en behagligare och enklare vardag och hjälper därför till med allt inom trädgård, städ, tömning & bortforsling, flytt och mycket mer! Vi har flexibla lösningar för att kunna skräddarsy vad just du har för önskemål. Låt oss hjälpa er få tid till annat i livet!
Ånäsvägen 44-46, 41668, GÖTEBORG
Örgryte Städ
Åsa R:
Trevligt och proffsigt bemötande! Och väl utförd flyttstäd. Jag är mycket nöjd!

Läs vad 14 kunder tycker om Hjälpidag

• Ingrid E
    Ingrid E skrev om Hjälpidag
    Mycket bra och väl utfört.
    Ingrid
  • Annet S
    Annet S skrev om Hjälpidag
    Hos Hjälpidag har jag alltid bemötts på ett trevligt och professionellt sätt. Senaste gången jag anlitade dom var till en storstädning inför styling och försäljning av lägenhet. Städaren var en trevlig kille som gjorde ett grundligt jobb, och i grunden blev vi nöjda. Men tyvärr hade han använt för mycket tvättmedel så golven var klibbiga. På dörrar låg tvättmedlet kvar som ett vitt pulver. Vi fick våttorka detta ett par gånger innan det blev borta. Tyvärr hade han även flyttat på möbler som jag specifikt sagt åt honom att INTE flytta på: Soffan, där hade vi själva städat under och bakom och den stod noggrant placerat (dels inför styling, men även sladdar och annat att ta hensyn till bakom). Tvättpelaren, och resultatet var att när vi tvättade så visade det sig att han hade fått lossnat på en slang så att allt vattnet forsade ut i hela badrummet. Inte så kul dagen
    innan visning! Säg till era städare att följa de anvisningar de får! Jag hade påtalat för städaren att och varför soffa och tvättpelare inte skulle flyttas på.
  • Maria B
    Maria B skrev om Hjälpidag
    Bra och snabb service trevligt bemötande
  • Marita B
    Marita B skrev om Hjälpidag
    Trädgårdsarbetet och snickeri .

Bra service, pålitliga och ansvarsfulla , Utmärkt
  • Gösta R
    Gösta R skrev om Hjälpidag
    Gott och positivt bemötande.
    Noggranna i arbetet (städning).
    Lite dyra på rutinstädning.
    2016-01-22 Kim T svarar Gösta R
    Tack Gösta för din respons. Vi är väldigt glada att vi fått ha dig som kund i flera år, och återkommande varje månad.
    Tråkigt att du uppfattar oss som lite dyra, och att det var priset som drog ner vårt betyg från dig. Vi försöker att ha en prissättning
    som ligger under de seriösa konkurrenterna. Väldigt kul att du tycker att vi är noggranna i vår städning.

Med vänlig hälsning

Kim Tapper Hjälp idag
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Hjälpidag
    Jag fick ett professionellt bemötande men kontakten ledde ej till resultat. Däremot kontaktade jag företaget för ett annat uppdrag, som utfördes till full belåtenhet. Saken hällde utbyte av överliggare på staket på altaner.
    Vid kommande behov tar jag gärna kontakt igen.
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Hjälpidag
    Jag tycker dom är lyhörda för vad vi vill och snabba och kunniga .
  • Theres F
    Theres F skrev om Hjälpidag
    Blev jättenöjd med min trädgård! Snabb och proffsig service!
  • Jeanette E
    Jeanette E skrev om Hjälpidag
    Bra utfört arbete, inget att anmärka på. Lätt att sköta kontakt via telefon och sms.
  • Jonas Ö
    Jonas Ö skrev om Hjälpidag
    Bra firma som känns pålitlig. Tog lång tid för dem att hämta kartongerna som vi lånat.
  • Clara H
    Clara H skrev om Hjälpidag
    Tusen tack , för snabb service och väl utfört arbete👍
  • Nathalie A
    Nathalie A skrev om Hjälpidag
    Snabba och effektiva. Mycket nöjd!
  • Tina K
    Tina K skrev om Hjälpidag
    Bra bemötande både från Kim och hans medarbetare. Rekommenderar företaget
  • Johan L
    Johan L skrev om Hjälpidag
    Kanonbra service!!! Har använt detta företag till både flytt, städning och fönstertvätt och är väldigt nöjd med både resultat och pris.
    Inga problem med att boka tider, personalen kommer på avtalad tid med rätt utrustning.
    Trevligt bemötande i telefon.

NORRMANNEBO 290, 442 92 Romelanda