Hjälpidag

Hjälpidag

Ring 031-762 99 99 hjalpidag.se

Hjälp Idag erbjuder ett enormt tjänsteutbud med hög servicefaktor och trygghet. Vi vill ge våra kunder, både företag och privatpersoner, en behagligare och enklare vardag och hjälper därför till med allt inom trädgård, städ, tömning & bortforsling, flytt och mycket mer! Vi har flexibla lösningar för att kunna skräddarsy vad just du har för önskemål. Låt oss hjälpa er få tid till annat i livet!

14 omdömen om Hjälpidag

Ingrid E
Skrev om Hjälpidag

Mycket bra och väl utfört. Ingrid

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Annet S
Skrev om Hjälpidag

Hos Hjälpidag har jag alltid bemötts på ett trevligt och professionellt sätt. Senaste gången jag anlitade dom var till en storstädning inför styling och försäljning av lägenhet. Städaren var en trevlig kille som gjorde ett grundligt jobb, och i grunden blev vi nöjda. Men tyvärr hade han använt för mycket tvättmedel så golven var klibbiga. På dörrar låg tvättmedlet kvar som ett vitt pulver. Vi fick våttorka detta ett par gånger innan det blev borta. Tyvärr hade han även flyttat på möbler som jag specifikt sagt åt honom att...

Maria B
Skrev om Hjälpidag

Bra och snabb service trevligt bemötande

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Marita B
Skrev om Hjälpidag

Trädgårdsarbetet och snickeri . Bra service, pålitliga och ansvarsfulla , Utmärkt

Gösta R
Skrev om Hjälpidag

Gott och positivt bemötande. Noggranna i arbetet (städning). Lite dyra på rutinstädning.

Svar från Hjälpidag

Tack Gösta för din respons. Vi är väldigt glada att vi fått ha dig som kund i flera år, och återkommande varje månad. Tråkigt att du uppfattar oss som lite dyra, och att det var priset som drog ner vårt betyg från dig. Vi försöker att ha en prissättning som ligger under de seriösa konkurrenterna. Väldigt kul att du tycker att vi är noggranna i vår städning. Med vänlig hälsning Kim Tapper Hjälp idag

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Bengt L
Skrev om Hjälpidag

Jag fick ett professionellt bemötande men kontakten ledde ej till resultat. Däremot kontaktade jag företaget för ett annat uppdrag, som utfördes till full belåtenhet. Saken hällde utbyte av överliggare på staket på altaner. Vid kommande behov tar jag gärna kontakt igen.

Caroline A
Skrev om Hjälpidag

Jag tycker dom är lyhörda för vad vi vill och snabba och kunniga .

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Theres F
Skrev om Hjälpidag

Blev jättenöjd med min trädgård! Snabb och proffsig service!

Jeanette E
Skrev om Hjälpidag

Bra utfört arbete, inget att anmärka på. Lätt att sköta kontakt via telefon och sms.

Jonas Ö
Skrev om Hjälpidag

Bra firma som känns pålitlig. Tog lång tid för dem att hämta kartongerna som vi lånat.

Clara H
Skrev om Hjälpidag

Tusen tack , för snabb service och väl utfört arbete👍

Nathalie A
Skrev om Hjälpidag

Snabba och effektiva. Mycket nöjd!

Tina K

Bra bemötande både från Kim och hans medarbetare. Rekommenderar företaget

Johan L
Skrev om Hjälpidag

Kanonbra service!!! Har använt detta företag till både flytt, städning och fönstertvätt och är väldigt nöjd med både resultat och pris. Inga problem med att boka tider, personalen kommer på avtalad tid med rätt utrustning. Trevligt bemötande i telefon.