Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Hosteria Tre Santi

Hosteria Tre Santi

Blekingegatan 32, 118 56 Stockholm — Visa karta

Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Restauranger nära Hosteria Tre Santi:

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Kerstin G:
Mycket nöjd, god mat o bra service-personal

Timmermansgatan 35, STOCKHOLM
Timmermans 1857 serverar minnesvärd mat gjord med omsorg på färska, lokala råvar... Läs mer ›
Elias M:

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Rickard K:
Mycket tydlig och lättåtkomlig utbildning. Enkelt att logga in och starta pluggandet via hemsidan när tillfälle gavs. Det formella Provet kl...

Tavastgatan 22, STOCKHOLM
Restaurang Tabbouli på Söder är stället för dig med höga krav på trevlig persona... Läs mer ›
Lotta C:
Bra service och god mat. Vi åt avsmakningsmenyn vilket var perfekt att man kan sitta och småplocka lite. Generösa portioner av allt.

Läs vad 5 kunder tycker om Hosteria Tre Santi

• Walp W
    Walp W skrev om Hosteria Tre Santi
    Bytte ägare för tre år sedan (cirka) och har inte varit här på tre år men regelbundet under ca 12 år innan det. Har tappat all familjekänsla. Nu står personalen mest och hänger och rätterna känns överkokta och kraftigt kryddade med Bong's buljong. Nix, går aldrig hit igen.
  • Ian n
    Ian n skrev om Hosteria Tre Santi
    Underbart god italiensk mat framförallt den blonda gudens pasta som är helt gudomlig. Väldigt rimliga priser med tanke på hur gott det är. Atmosfären är trevlig och varm i sann italiensk anda.
  • Mats A
    Mats A skrev om Hosteria Tre Santi
    En bra rustik italienare på södermalm mitt i mellan Medborgarplatsen och Skanstull. Med bra service och vällagade italienska rätter tycker jag att de lever upp, med råge, till den mellanpris krog jag tycker de är. Så vill man ha bra vällagad mat till bra priser så kan jag varmt rekommendera Hosteria Tre-Santi.

P.S. Kan åka dit bara för att äta deras pannacotta D.S.
  • nikki f
    nikki f skrev om Hosteria Tre Santi
    Har nu besökt Hosteria Tre Santi ett flertal gånger och smakat mig igenom deras meny från grunden. För varje gång har jag undrat om njutningen någonsin kommer att ta slut men kan nu konstatera att det faktiskt finns en sol bland molnen även i restaurangvärlden. Deras perfekt tillagade rätter beredda av de bästa av råvaror får mina smaklökar att vakna till liv och längta till nästa gång jag besöker denna plats. Jag kan varmt rekomendera Hosteria Tre Santi för er som vill ta del av "la dolce vita"!
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Hosteria Tre Santi
    Detta är en Italienare på söder som varit med ett tag. Jag var dit för några år sedan och tyckte då att det både var gott och trevligt ... och just därför knallade jag och min sambo dit igen för någon helg sedan. Tyvärr får man säga att stället strömlinjeformats till den grad att det absolut inte längre är prisvärt.

Exempel 1: Räkna inte med att få en drink tillblandad utanför de 4 drinkar som finns i den (på Mallorca-vis) inplastade menyn. Det som finns på den här restaurangen ... det finns i menyn, that's it. Min sambo, som är gravid, bad om att få en "fräsch (men alkoholfri) drink" innan middagen. "Visst det fixar vi", svarar kyparen. In kommer ett sorgligt glas alkoholfritt vin. Detta då hennes önskan naturligtvis hade ramlat utanför ramarna för det strömlinjeformade - de 4 drinkarna.

Exempel 2: Jag beställer oxfilé. Ber om att få den "medium rare". Kyparen ser besvärad ut men svarar "ok bra, det är det, alltså rosa, som det är". Jag blir lite förbryllad över svaret men hajar precis vad det handlar om när en ljummen köttbit kommer inseglande fem minuter senare. Allt är 95% förkört och bara slarvigt uppvärmt innan det skjuts ut på besökarna.

Skräp.
    Emma K gillar detta