Hosteria Tre Santi

3.2

5 omdömen om Hosteria Tre Santi

Walp W
Skrev om Hosteria Tre Santi

Bytte ägare för tre år sedan (cirka) och har inte varit här på tre år men regelbundet under ca 12 år innan det. Har tappat all familjekänsla. Nu står personalen mest och hänger och rätterna känns överkokta och kraftigt kryddade med Bong's buljong. Nix, går aldrig hit igen.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7914 omdömen 4.3 av 7914 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Ian n
Skrev om Hosteria Tre Santi

Underbart god italiensk mat framförallt den blonda gudens pasta som är helt gudomlig. Väldigt rimliga priser med tanke på hur gott det är. Atmosfären är trevlig och varm i sann italiensk anda.

Mats A
Skrev om Hosteria Tre Santi

En bra rustik italienare på södermalm mitt i mellan Medborgarplatsen och Skanstull. Med bra service och vällagade italienska rätter tycker jag att de lever upp, med råge, till den mellanpris krog jag tycker de är. Så vill man ha bra vällagad mat till bra priser så kan jag varmt rekommendera Hosteria Tre-Santi. P.S. Kan åka dit bara för att äta deras pannacotta D.S.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4119 omdömen 4.0 av 4119 omdömen

Isabelle R Isabelle R
nikki f
Skrev om Hosteria Tre Santi

Har nu besökt Hosteria Tre Santi ett flertal gånger och smakat mig igenom deras meny från grunden. För varje gång har jag undrat om njutningen någonsin kommer att ta slut men kan nu konstatera att det faktiskt finns en sol bland molnen även i restaurangvärlden. Deras perfekt tillagade rätter beredda av de bästa av råvaror får mina smaklökar att vakna till liv och längta till nästa gång jag besöker denna plats. Jag kan varmt rekomendera Hosteria Tre Santi för er som vill ta del av "la dolce vita"!

Tobias H
Skrev om Hosteria Tre Santi

Detta är en Italienare på söder som varit med ett tag. Jag var dit för några år sedan och tyckte då att det både var gott och trevligt ... och just därför knallade jag och min sambo dit igen för någon helg sedan. Tyvärr får man säga att stället strömlinjeformats till den grad att det absolut inte längre är prisvärt. Exempel 1: Räkna inte med att få en drink tillblandad utanför de 4 drinkar som finns i den (på Mallorca-vis) inplastade menyn. Det som finns på den här restaurangen ... det finns i menyn, that's it. Min...

Emma K gillar detta
Nybrogatan 38