Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Huddinge Huddinge Dental

Huddinge Dental

Forelltorget 2, 141 47 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Huddinge Dental - Din tandläkare i Huddinge!

Med många års erfarenhet ser vi till att dina tänder får den behandling de förtjänar. Vi som jobbar här på Huddinge Dental är ett härligt gäng bestående av två tandläkare, två tandhygienister och två tandsköterskor. Vi finns till för att göra din tandläkarupplevelse till den bästa möjliga. Vi tummar aldrig på kvaliteten och sätter dig som kund i första rummet.

Vi erbjuder 3D-röntgen, cerec, laser, kirurgi och protetik för implantant. Vill du veta mer om fördelarna med dessa metoder? Då är du välkommen att besöka vår hemsida som du finner här ovan eller kontakta oss för mer info om hur vi jobbar.

Varmt välkommen!

Läs vad 29 kunder tycker om Huddinge Dental

• John-conny N skrev om Huddinge Dental
    Alltid lika trevligt att komma o fixa tänderna Läs mer
  • Glenda S skrev om Huddinge Dental
    Bra bemötande och mycket trevlig personal i alla yrkesgrupper. Läs mer
  • Suzanna T skrev om Huddinge Dental
    Bra service och sakkunnig personal. Läs mer
  • Kristina L skrev om Huddinge Dental
    Trevligt bemötande och bra tandhygienist och tandläkare Läs mer
  • Anatolii V skrev om Huddinge Dental
    Bemötande är på super bra set . Tandlagning och putsning av tänder är på bra nivo. Trevlig personal Läs mer
  • Carina D skrev om Huddinge Dental
    Trevligt bemötande, proffsigt utfört arbete! Läs mer
  • Kristina S skrev om Huddinge Dental
    Att bli tagen på alvar och respekt då man känner sig helt utelämnad i en främmande värld. Läs mer
  • Alisa T skrev om Huddinge Dental
    Jag kund hos Huddinge Dental i många år. Alltid jätte trevligt bemötande. Personalen är hjälpsam och kunnigt. Besöker regelbundet tandläkare och tandhygienist och jätte nöjd med både.
    Jag skulle verkligen rekommendera Huddinge Dental till patienter med ”tandläkarskräck” som jag.
    Jag är helt nöjd med Huddinge Dental. Läs mer
  • Patrik S skrev om Huddinge Dental
    Snabb service.
    Trevlig personal.

Mycket duktig tandläkare och sköterska Läs mer
  • Ingalill E skrev om Huddinge Dental
    Skulle byta tandläkare och fick ett tips om Huddinge Dental.
    Jag var lite tveksam inför första besöket p.g.a tidigare erfarenheter. Jag har aldrig ångrat mitt val av klinik.
    Har besökt både tandläkare AN och tandhygienist SW. Upplever att båda har en hög yrkeskunskap och är mycket professionella i sin yrkesutövning. Båda tar dessutom hänsyn till mitt speciella önskemål vid besök, vilket jag verkligen uppskattar.
    Att öppna dörren till HD gör att jag känner mig glad och trygg då jag alltid möts av glad och vänlig personal.
    Det är n ä s t a n roligt att gå "till tandläkaren" !!!!
    Jag kan verkligen, utifrån mina erfarenheter, varmt rekommendera kliniken till alla som vill hitta en bra klinik./I-L E Läs mer
  • Alena B skrev om Huddinge Dental
    Det blev precise sim jag tänkte och följde min vän rekommendationer angående den här kliniken. Trevlig bemötande, trevlig personal!!! Alla mina rädslor försvann och jag drömmer om fin leende med fina- fina tänder!!!! Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Huddinge Dental
    Jag köpte rensning,rotfyllning, lagning efter rotfyllning.Som vanligt med ett leende o bra service.Fixa några tänder allt gick jättebra. Bra jobbat helt enkelt Läs mer
  • Mihaela F
    Mihaela F skrev om Huddinge Dental
    Hej! Mitt uplevelse är jätte bra jag är räd av tandläkare men det gick så himla bra med de.
    Velkomande och fint bemöttande av alla personal.
    Jag skulle rekomendera till alla ! Läs mer
  • Svetlana P skrev om Huddinge Dental
    Allt är perfekt! Jag är jättenöjd., jag kommer till Huddinge Dental i många år.
    Där jobbar väldigt trevlig och professionel personal! Tack så mycket !!! Läs mer
  • Svetlana E
    Svetlana E skrev om Huddinge Dental
    Tre fyllningar och bedövning, såklart
    Jag är mycket nöjd med bemötandet, hela proceduren, och personalen
    Jag hade höga förväntningar och fick det jag ville/behövde
    Utmärk upplevelse, bäst av alla tanläkare i mitt liv Läs mer
  • Gulmira H skrev om Huddinge Dental
    Jag har besökt första gången Huddinge Dental för undersökningen och behandlingen . Jag var nöjd med allt och fick underbar upplevelse. Läs mer
  • Johan J skrev om Huddinge Dental
    Skrapa tandsten trevligt bemötande.
    Jag fick påminnelse via sms viket är uppskattande. Allt fungerade bra. Läs mer
  • Irina L
    Irina L skrev om Huddinge Dental
    Jag hade påbörjad läkande av mina tänder för ett par månader sedan och jag är så glad av att jag stötte på just denna klinik! Otroligt proffesionellt personal som jobbar här, som hittar lösningar till att hjälpa mig med mina tänder samt att de är jätte trevliga och har tagit hand om mig på ett tryggt sätt. Jag har aldrig varit lika nöjd med tandläkare som jag är nu och kan verkligen rekommendera denna klinik. Läs mer
  • Eygenia K
    Eygenia K skrev om Huddinge Dental
    Brukar gå till tandhygienist och vid behov till tandläkaren. Hade gjort också tandblekning. Läs mer
  • Inger J
    Inger J skrev om Huddinge Dental
    Tid hos tandhygienist. Som alltid bemött med vänlighet och kompetens även vid kontakt med tandläkare. Efter 26 år hos samma tandläkarmottagning känner jag mig trygg med både personal och behandlingar. Läs mer
  • Maria J skrev om Huddinge Dental
    Finns inget som jag kan komma på just nu som kan förbättras. Allt är som jag vill ha det hos Huddinge Dental. Har gått till dom i över 25 år och får samma trygga känsla varje gång jag kommer dit. Läs mer
  • Kurt P skrev om Huddinge Dental
    Mycket bra och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Berit O skrev om Huddinge Dental
    Jag vände mig till Huddinge Dental för att få hjälp med två tänder i överkäken. Båda tänderna måste rotfyllas och nu har det konstaterats att två "kronor"måste sättas dit. Jag är nöjd med arbetet även om det tar mer tid än jag trodde från början. Jag hoppas på ett riktigt bra resultat i slutänden. 😊 Läs mer
  • Marina I skrev om Huddinge Dental
    Tandläkaren med bra kompetens, fint bemötande. Läs mer
    2018-10-19 Solveig W svarar Marina I
    Fredrik W skrev om Huddinge Dental
    Som vanligt perfekt..........

Varit kund i 10 år Läs mer
    2018-10-19 Solveig W svarar Fredrik W
    Kul att du är nöjd med oss, tack för en fin rekommendation
  • Lars-erik O skrev om Huddinge Dental
    Har varit kund hos Huddinge Dental under många år
    Alltid ett bra bemötande och bra utförda behandlingar
    Man blir alltid bra omhändertagen Läs mer
    2018-10-19 Solveig W svarar Lars-erik O
    Tack det känns bra att vi har fått ditt förtroende att se till din munhälsa
  • Malte D skrev om Huddinge Dental
    Ett mycket trevligt besök med en kunnig personal och ett varmt välkomnande Läs mer
    2018-10-19 Solveig W svarar Malte D
    Vad glada vi blev för den fina rekommendationen
  • Mikaela H skrev om Huddinge Dental
    Hela familjen går hos Huddinge Dental där vi alltid blir trevligt och professionellt bemötta. Läs mer
    2018-10-19 Solveig W svarar Mikaela H
    Tack för den fina rekommendationen

Forelltorget 2, 141 47 Huddinge