Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Hurry Curry i Stockholm AB

Hurry Curry i Stockholm AB

Slöjdgatan 11, 111 57 Stockholm — Visa karta

Hurry Curry Norrmalm är en indisk restaurang.

Läs vad 8 kunder tycker om Hurry Curry i Stockholm AB

• Josefine G
    Josefine G skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    Kan vara trångt, men mycket gott, helt ok priser och snabb service. Läs mer
  • Samuel C
    Samuel C skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    en kompis har blivit magsjuk två gånger där. Läs mer
  • aram a
    aram a skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    väldigt bra restaurang med väldigt trevlig personal. Utsökt mat dessutom! Läs mer
  • sibar a
    sibar a skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    Väldigt god mat, Riktigt stora portioner ås man blir verkligen mätt. Mycket goda smaker i samma maträtt. Trevlig personal. En nackdel är att det är mycket spring i butiken bredvid så man fåringen matro! Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    Otroligt god mat & personalen är mycket trevlig. Kan verkligen rekommendera denna restaurang. Läs mer
  • anna n
    anna n skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    oerhört prisvärt lunchställe. är du trött på bakad potatis eller caféwook som utger sig för att representera det asiatiska köket, ska du ta dig hit. här får du indisk lunch serverad i inspirerande miljö straight from indiska kompaniet. Läs mer
  • Soleilx
    Soleilx skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    Jag som är svag för indisk kitsch tycker givetvis att det här stället är en guldgruva inredningsmässigt. Maten är också helt okej, positivt att det finns möjlighet att båda fika och äta. Ställen med kombinerade café- och matmöjligheter borde premieras. Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    Jag har precis upptäckt det här stället, tog sin lilla tid. Men nu kommer jag gå dit desto oftare. Spännande god och nyttig mat som serveras snabbt i en mysig miljö. Perfekt att bara glida in spontant efter shopping eller innan bion. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Monica L Monica L tycker:
“Jag fick tillgång till mitt bo...” Läs mer
4.6 i betyg av 2069 omdömen

Bockholmen, 17078, SOLNA