Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Hurry Curry i Stockholm AB

Hurry Curry i Stockholm AB

Slöjdgatan 11, 111 57 Stockholm — Visa karta

Hurry Curry Norrmalm är en indisk restaurang.
Timmermansgatan 35, 11855, STOCKHOLM
Timmermans 1857
Elias M:
God mat och trevlig personal trots bestyret då vi har tre barn på 1, 2 och 4 år.

Restauranger nära Hurry Curry i Stockholm AB:

Vasagatan 23, STOCKHOLM
Restaurang Räkan - Västsvenska delikatesser på Vasagatan i Stockholm Läs mer ›
Susanne S:
Vi är super nöjda. Vi var ett sällskap på10 pers och allt har funkat jätte bra från början. och maten var gudomlig.

Regeringsgatan 70, Stockholm
Alex K:
Riktigt bra service, god mat och perfekt för min frus födelsedag som faktiskt firades

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Läs vad 8 kunder tycker om Hurry Curry i Stockholm AB

• Josefine G
    Josefine G skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    Kan vara trångt, men mycket gott, helt ok priser och snabb service.
  • Samuel C
    Samuel C skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    en kompis har blivit magsjuk två gånger där.
  • aram a
    aram a skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    väldigt bra restaurang med väldigt trevlig personal. Utsökt mat dessutom!
  • sibar a
    sibar a skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    Väldigt god mat, Riktigt stora portioner ås man blir verkligen mätt. Mycket goda smaker i samma maträtt. Trevlig personal. En nackdel är att det är mycket spring i butiken bredvid så man fåringen matro!
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    Otroligt god mat & personalen är mycket trevlig. Kan verkligen rekommendera denna restaurang.
  • anna n
    anna n skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    oerhört prisvärt lunchställe. är du trött på bakad potatis eller caféwook som utger sig för att representera det asiatiska köket, ska du ta dig hit. här får du indisk lunch serverad i inspirerande miljö straight from indiska kompaniet.
  • Soleilx
    Soleilx skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    Jag som är svag för indisk kitsch tycker givetvis att det här stället är en guldgruva inredningsmässigt. Maten är också helt okej, positivt att det finns möjlighet att båda fika och äta. Ställen med kombinerade café- och matmöjligheter borde premieras.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Hurry Curry i Stockholm AB
    Jag har precis upptäckt det här stället, tog sin lilla tid. Men nu kommer jag gå dit desto oftare. Spännande god och nyttig mat som serveras snabbt i en mysig miljö. Perfekt att bara glida in spontant efter shopping eller innan bion.

Slöjdgatan 11, 111 57 Stockholm